• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • آخرین اخبار نقل و انتقالاتی از NBA؛ لیکرز آنتونی دیویس را از دست می‌دهد؟

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی از NBA؛ لیکرز آنتونی دیویس را از دست می‌دهد؟

لس آنجلس لیکرز یک سال پیش مقاصد خود را برای تعطیلات پایان فصل فصل ۲۰۲۰ NBA اعلام کرد، زمانیکه آن‌ها بمب نقل و انتقالاتی خود را با انتقال آنتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز ترکاندند.

احتمال جدایی آنتونی دیویس از لیکرز

دیویس در حال اتمام قرارداد ۵ ساله‌ای قرار دارد که به ارزش ۱۲۷ میلیون یورو با نیو اورلینز پلیکانز منعقد کرد و باید در آینده با مبلغ بسیار بیشتری با او قرارداد بست. براساس گزارش کایل گون از رسانه Orange County Register حفظ او در لس آنجلس لیکرز اولویت اول محسوب می‌شود. در حالیکه این بازیکن شیکاگویی گل سرسبد نقل و انتقالاتی پایان فصل NBA خواهد بود، چند تیم دیگر نیز باید تصمیمی کلیدی در خصوص بازیکنان خود اتخاذ کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به واشنگتن ویزاردز و دیوید برتانز اشاره کرد.

در زیر جدیدترین شایعات پیرامون بازار نقل و انتقالات را مرور خواهیم کرد:

آنتونی دیویس

کایل گون نوشت:

زمانی‌که آنتونی دیویس با لس آنجلس لیکرز قرارداد امضا کرد بخش اعظمی از لیگ بر این باور بودند که کار تا حد زیادی تمام است.

دیویس گزینه‌های اندکی در دسترس دارد، او می‌تواند در فصل ۲۰۲۰ ۲۸.۷ یورو به عنوان آپشن بگیرد و سپس در سال ۲۰۲۱ وارد بازار نقل و انتقالات شود یا با قراردادی بلندمدت موافقت کند. فاکتورهای زیادی برای نهایی کردن یک قرارداد وجود دارد، خواه می‌خواهد یک قرارداد یک ساله باشد یا بلند مدت. گون نیز به این مطلب اشاره می‌کند و می‌نویسد:

یک سناریوی دیگر نیز وجود دارد و این است که دیویس به جای این‌که روی یک حقوق بالای جدید مذاکره کند، مبلغ آپشن خود را پایین بیاورد اما قدرت نفوذ یک قرارداد یک ساله و وارد نقل و انتقالات آزاد شدن در سال ۲۰۲۱، هنگامیکه بسیاری از تیم‌ها نگاه و بودجه روی او دارند، می‌تواند او را با مبالغ بیشتری از قرارداد مواجه سازد.

بهترین سناریو برای لس آنجلس لیکرز این است که قبل از ورود دیویس به بازار نقل و انتقالات آزاد در این تابستان او را در جمع خود نگه دارد وگرنه او در هر نقطه‌ای از کالیفرنیا خواهان دارد. لس آنجلس لیکرز بسیاری از بازیکنان جوان سطح بالای خود را در تابستان سال قبل به نیو اورلینز پلیکانز داد تا دیویس را بدست آورد و از دست دادن او آب سردی بر پیکره این تیم خواهد بود. اخیراً رابطه بسیار خوبی میان لبران جیمز و آنتونی دیویس به وجود آمده و آنها با طلایه‌داری آنتونی دیویس در امتیازگیری با ۲۶.۷ امتیاز در هر بازی پیشتاز کنفرانس غرب هستند. تلفیق دیویس و لبران جیمز همراه با حضور کایل کوزما لیکرز را حالا حالاها مدعی قهرمانی نگه خواهد داشت.

آنتونی دیویس

دیوید برتانز

براساس گزارش فرد کاتز از Atletic The واشنگتن قصد دارد دیوید برتانز را به تیم خود بازگرداند. برتانز در اولین فصل حضورش در ویزاردز بالاترین میانگین امتیاز خود را با ۱۵.۴ امتیاز در هر بازی را کسب کرد و ۴۲.۴ درصد پرتاب موفق سه امتیازی داشت. اگرچه جان وال و بردلی بیل روی هم رفته در جریان فصل ۲۱-۲۰۲۰ ۶۹ میلیون دلار حقوق دریافت می‌کنند اما بقیه ترکیب ویزاردز جوان هستند و جا برای عقد قرارداد با برتانز باز است.

روی هاچیمورا، جروم رابینسون، تروی براؤن جی آر و موریتز واگنر در میان بازیکنانی هستند که فصل بعد زیر ۵ میلیون دلار دریافت خواهند کرد. سقف حقوقی به دلیل کمبود درآمد ناشی از شیوع ویروس کرونا تغییر خواهد کرد و این کار واشنگتن ویزاردز را سخت‌تر می‌کند اما چنین موقعیتی نمی‌تواند فوراً رخ دهد.

جولیوس رندل

جولیوس رندل می‌تواند یکی از تلفات ساختار جدیدی باشد که نیویورک نیکس آن را دنبال می‌کند. براساس گزارش مارک برمن، خبرنگار نیویورک پست، لئون رز، رئیس نیویورک نیکس یا با رندل معامله خواهد کرد یا آپشن قرارداد او را برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ اجرایی نخواهد ساخت. همچنین برمن گزارش داد که نیویورک نیکس خواهان این بود که رندل را منتقل کند و باب معامله با شارلوت هورنتس را قبل از ددلاین نقل و انتقالاتی با این تیم باز کرده بود.

این بازیکن ۲۵ ساله با قراردادی ۳ ساله به ارزش ۶۲ میلیون یورو به نیویورک آمد و در هر فصل به او ۱۸ میلیون دلار پرداخت می‌شود اما او پس از خروج از نیواورلینز پلیکانز نتوانست آن بازیکن همیشگی باشد. رندل کاهش آمار میانگین امتیازگیری را در هر بازی تجربه کرد و از ۲۱.۴ امتیاز به ۱۹.۵ امتیاز رسید و میانگین پرتاب‌های سه امتیازی او نیز از ۳۴.۴ درصد به ۲۷.۷ درصد کاهش یافت. اگر بازی ناامیدکننده او ادامه داشته باشد، نیکس از پرداخت آپشن‌های او در فصل ۲۱-۲۰۲۰ امتناع خواهد ورزید و یا او را زودتر به فروش خواهد رساند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *