چرا بادی هیلد برای لوک والتون یک چراغ سبز در خط حمله کینگز محسوب می‌شود؟

هدف کینگز این است که برای اولین بار از فصل ۰۶-۲۰۰۵ به مرحله پلی‌آف لیگ NBA صعود کند اما بازیکنان نیز برای خود اهداف انفرادی ترسیم کرده‌اند. بادی هیلد یکی از آن‌هاست که می خواهد موفقیت‌های فصل گذشته‌اش را تکرار کند. حتی این‌که یکی از بهترین پرتاب‌کننده‌های ۳ امتیازی لیگ NBA باشد نیز او را راضی نخواهد کرد.

بادی هیلد ، بازیکن جوان ساکرامنتو کینگز

بادی هیلد بیشتر از این‌ها را می‌خواهد. وی در آستانه ترک آمریکا و سفر به هند در مصاحبه با NBC Sports California گفت:

فقط باید رشد کرد. راهی را یافت که در بازی مؤثرتر باشید. به دنبال راه حلی باشید که به عنوان یک موتور محرک برای تیم عمل کند. شما می‌دانید که حتی کوچکترین چیزها در لیگ NBA سخت‌ترین چیزها است. شما می‌توانید ۲۰ امتیاز در بازی کسب کنید اما باید به این فکر باشید که این ۲۰ امتیاز چگونه به ۲۵ امتیاز تبدیل می‌شود.

بخشی از برنامه تمرینی تابستانی بادی هیلد شرکت در کمپ کوبی برایانت در کالیفرنیای جنوبی به همراه دی آرون فاکس بود. این گارد شوت ۲۶ ساله به هر نکته ریزی هم حساس است تا آمار میانگین ۲۰.۷ امتیاز خود در هر بازی فصل قبل را بهبود بخشد. شما باید فروتن باشید، به تمرین‌های خود ادامه دهید، از مربی خود یاد بگیرید و برای یک فصل بهتر آماده باشید. شما باید بهبودیافتگی را در خود نشان بدهید. بادی هیلد در زمینه پرتاب ۳ امتیازی می‌تواند در تیم خود مثمرثمر باشد. او با ۲۷۸ پرتاب ۳ امتیازی از این حیث در تیم خود در سال گذشته رکوردار است اما این می‌تواند نقطه شروعی تازه برای او باشد. او ۴۲ درصد پرتاب از راه دور داشت و ساکرامنتو کینگز هم فکرش را نمی‌کرد که یک گارد شوت با چهار سال سابقه بازی در لیگ چنین آماری داشته باشد.

بادی هیلد

لوک والتون، سرمربی ساکرامنتو کینگز در این باره گفت:

هنوز هم بر این باورم که پرتاب‌های ما باید بهتر باشد. برخی از افراد تصوری از پرتاب خوب دارند که در تصور من همان پرتاب، پرتاب بدی است.

بادی هیلد همان بازیکنی است که لوک والتون لقب چراغ سبز خط حمله کینگز روی او می‌گذارد. استفن کری و کلی تامپسون نیز همین‌کار را در خط حمله گلدن استیت واریرز در زمان سرمربیگری والتون در این تیم انجام می‌دادند. والتون در این باره می‌گوید:

برای برخی از افراد هر وقت تامپسون و کری پرتاب می‌کردند پرتاب خوبی بود.

امسال سال بزرگی برای بادی هیلد خواهد بود. او هنوز قراردادش را با ساکرامنتو کینگز تمدید نکرده است و در تابستان سال بعد می‌تواند به بازار نقل و انتقالات آزاد محدود وارد شود. او به تازگی ثابت کرده است که یکی از بهترین پرتاب‌کننده‌های سه امتیازی در لیگ NBA است و اگر او بتواند بهبودش در این زمینه از بازی را افزایش دهد، شکی نیست که قیمت او در بازار افزایشی دوچندان را به خود خواهد دید. شما می‌خواهید بازیکنان خود را تشنه موفقیت نگه دارید. بادی هیلد مانند بسیاری از بازیکنان جوان ساکرامنتو کینگز از عملکرد فصل قبل خود در لیگ NBA راضی نیست. او موفقیت‌های بیشتری می‌خواهد و اگر به بهترین فصل او بنگرید درخواهید یافت که هنوز او جای زیادی برای بهبود بازی خود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *