• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بسکتبال اسپانیا | اقدام عجیب بارسلونا ؛ صحبت با رئالی ممنوع!

بسکتبال اسپانیا | اقدام عجیب بارسلونا ؛ صحبت با رئالی ممنوع!

بسکتبال اسپانیا

به گزارش بسکتفا بسکتبال اسپانیا روز گذشته شاهد اتفاق عجیبی از سوی سران تیم بسکتبال بارسلونا علیه یکی از بازیکنان خود که متهم به صحبت با سران رئال مادرید شد، بود که باعث شد واکنش‌هایی علیه این تیم و اقدام تهاجمی‌اش در شبکه‌های مجازی به راه بیفتد. برای خواندن این خبر در ادامه همراه ما باشید.

ورود به سایت بتکارت

اخبار بسکتبال | ساخت حلقه بسکتبال هوشمند توسط هوش مصنوعی

اخبار بسکتبال اسپانیا ؛ کل کل‌های ادامه دار بارسلونا و رئال مادرید در بسکتبال

همان طور که می‌دانید تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در تمامی ورزش‌های موجود، رقیب سنتی یکدیگر هستند و از گذشته تاکنون این موضوع ادامه دارد. همچنین به صورت مداوم کل کل میان هواداران و بازیکنان نیز به وضوح دیده می‌شود و این کل کل ها از جذابیت‌های مربوط به ورزش مورد نظر است. علاوه بر تیم‌های فوتبال این دو شهر، این کل کل به شدت در بسکتبال اسپانیا نیز دیده می‌شود و همواره این دو رقابت سختی را در بسکتبال اسپانیا با یکدیگر دارند. حال شب گذشته اتفاق عجیبی از سوی سران تیم بسکتبال بارسلونا شاهد بودیم که نشان از تعصب و رقابت آنها نسبت به رئال مادرید دارد که البته انتقادات شدیدی علیه مسئولان شده است.

بسکتبال اسپانیا

همان طور که می‌دانید در این روزها تیم‌ها برای آماده سازی فصل جدید اردوهای تدارکاتی برگزار می‌کنند که تیم بسکتبال بارسلونا نیز برای دیدار دوستانه به همراه بازیکنانش به کشور ترکیه سفر کرده بود. بارسلونا قرار بود با تیم ترکیه‌ای افس در استانبول دیدار کند. در زمان بازگشت به اسپانیا اما این اتفاق عجیب افتاد و گفته شد که یکی از بازیکنان بارسا به اسم هورتل در حالی که گمان می رفت در حال مذاکره با باشگاه فنرباغچه است، در واقع مشغول مذاکره با رئال مادرید بوده و به همین خاطر او متهم به خیانت از سوی سران بارسلونا شد و آنها او را به هواپیمای بازگشت تیم بارسا به اسپانیا راه ندادند.

دیگر اخباری که در بسکتفا می‌توانید مطالعه کنید: اخبار بسکتبال ایران | سقوط تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

همان طور که گفته شد این دیدار که دوستانه بود و بارسلونا که برای دیدار با تیم افس به ترکیه سفر کرده بود، در مقابل این تیم 86-79 شکست خورد. که در زمان بازگشت تیم بسکتبال بارسا به اسپانیا این اتفاق عجیب و غریب رخ داد. توماس هورتل که در سفر از کاتالونیا به استانبول همراه با هواپیمای حامل بارسلونا سفر کرده بود در زمان بازگشت از سوی مدیریت تیم به هواپیما راه داده نشد. چرا که مدیریت تیم بسکتبال بارسا مدعی بودند او با مذاکره مخفیانه با رئال مادرید مرتکب خیانت شده است. به گزارش موندو دپورتیوو باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته که مانع از سوار شدن توماس هورتل فرانسوی به هواپیمای در حال بازگشت بارسا از استانبول بشود. این تصمیم زمانی گرفته شده که اطلاعاتی به دست بارسلونا رسیده که هورتل بدون اطلاع قبلی در حال مذاکره با رئال مادرید بوده است و این از جانب آنها جرم و خیانت به تیم بارسلونا محسوب می‌شود.

بسکتبال اسپانیا

اخبار بسکتبال | تمدید قرارداد دو ستاره لیکرز ؛ جیمز و دیویس

البته این که اقدام این بازیکن صحیح بوده یا خیر باید از لحاظ قانونی و حقوقی سران باشگاه بررسی شود ولی انتقادات علیه این باشگاه بعد از شنیدن این خبر در شبکه های مجازی به راه افتاده که سران بارسلونا اقدام غیر اخلاقی و خطرناکی را به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام داده و آنها می‌بایست مسئولیت سلامتی بازیکن را همانند مسیر رفت، گردن می‌گرفتند. بد نیست بدانید که رئال مادرید بعد از انتقال ستاره اش فاکوندو کامپازو به لیگ ان بی ای به دنبال جانشین او می گردد و به همین منظور با هورتل مذاکراتی داشته است. این در حالی است که تیم بسکتبال بارسلونا گمان می کرد ستاره فرانسوی به دنبال انتقال به تیم فنرباغچه در ترکیه است و از سفر بارسلونا به ترکیه برای نهایی کردن مذاکراتش با تیم فنرباغچه استفاده کرده است اما همان طور که گفته شد در ساعت آخر اطلاعاتی به باشگاه بارسلونا می رسد که بر اساس آنها توماس هورتل نه با فنرباغچه بلکه با رقیب سنتی بارسا یعنی رئال مادرید در حال مذاکره بوده است. بارسلونا از این ماجرا آنقدر خشمگین می شود که دستور می دهد از ورود هورتل به هواپیمای حاوی بازیکنان بارسلونا جلوگیری شود. آینده توماس هورتل حال در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حالیکه تصور این بود که او به زودی با فنرباغچه قرارداد امضا خواهد کرد ولی حالا مشخص شده که تیم ترکیه ای خرید بازیکنی از این کشور را در دستور کار قرار داده است.

اخبار بسکتبال | شاهد چه تغییراتی در فصل جدید NBA هستیم؟

بسکتبال اسپانیا

بعد از این که انتقادات بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی علیه سران بارسا و این اقدام عجیبشان نسبت به بازیکن فعلی خود راه افتاد و اکثریت افراد بخاطر شیوع ویروس کرونا و عدم مسئولیت پذیری بارسا را مجکوم کردند، حال بعد از انتشار این خبر همه نگاه‌ها به اتحادیه بسکتبالیست های اسپانیا دوخته شده بود تا نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهد. اتحادیه بسکتبالیست ها که وظیفه اش حمایت از بازیکنان است در اولین واکنش خود پستی توییتری منتشر کرد و نوشت:

واقعا نمی‌دانیم که مسئول این کار غیر اخلاقی کیست و همچنین چه کسی پاسخ گو است ولی ما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد چرا که در ساعت 30 دقیقه بامداد یک بازیکن در شهری خارجی رها شده و باشگاهش اجازه سوار شدن او به هواپیمای بازگشت تیم را نداده. هنوز مشخص نیست چه کسانی مسئول هستند و این ماجرا در شرایط کرونایی چه تبعاتی داشته است. انسانیتی باقی نمانده؟ ما با این بازیکن در تماس هستیم تا به او کمک کنیم و قطعا حق و حقوق او را درنظر خواهیم گرفت تا بازیکنان به هیچ عنوان متضرر نشوند.

اگر به مطالب آموزش بسکتبال و هرآنچه در خصوص این ورزش لازم است بدانید، علاقه مند هستید، بسکتفا را دنبال کنید:

برای پیش بینی مسابقات بسکتبال اسپانیا در سایتی معتبر و
اطلاع یافتن از نتایج مسابقات بسکتبال در سراسر جهان همراه سایت بسکتفا باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *