• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • چگونه بادی هیلد با کسب ۴۱ امتیاز نتوانست بوستون سلتیکس را به زانو درآورد؟

چگونه بادی هیلد با کسب ۴۱ امتیاز نتوانست بوستون سلتیکس را به زانو درآورد؟

جیلن براؤن ۲۴ امتیاز بدست آورد و جیسون تاتوم ۲۰ امتیاز کسب کرد تا علیرغم اینکه بادی هیلد با ۴۱ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را کسب کرد، بوستون سلتیکس بتواند دوشنبه شب با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۲ ساکرامنتو کینگز را از پیش رو بردارد.

پیروزی سخت بوستون سلتیکس برابر ساکرامنتو

مارکوس اسمارت ۱۷ امتیاز بدست آورد و ۷ پاس گل داد. انس کانتر ۱۳ امتیاز و ۹ ریباند برای بوستون سلتیکسی کسب کرد که در با باخت در دو بازی خارج از خانه اخیر خود بازی را واگذار کرده بود. هریسون بیرنز برای ساکرامنتو کینگز ۲۰ امتیاز بدست آورد. بادی هیلد ۱۵ پرتاب موفق از ۲۶ پرتاب فیلد خود داشت و ۱۱ پرتاب از ۲۱ پرتاب ۳ امتیازی او وارد سبد شد. لوک والتون، سرمربی ساکرامنتو کینگز پس از پایان بازی گفت:

مدافعان فقط روی بادی هیلد تمرکز داشتند و برای پیروزی در این لیگ، او خودش یک تیم است. بنابراین به مهارت‌های او چشم خواهیم دوخت اما به همه بازیکنان درون زمین نیاز داریم و فکر می‌کنم همه امشب خوب بودند. ما در آخر نتوانستیم امتیازی بدست آوریم ولی این شانس را برای خود قائل بودیم.

بوستون در حالی پیروز شد که سه بازیکن اصلی خود را از دست داده بود. کمبا واکر به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن در این مسابقه حاضر نبود. گوردون هایوارد دچار شکتگی از ناحیه دست شد و دنیل سیث بیمار بود. براؤن در پایان بازی گفت:

این فقط یکی از بازی‌ها است. باید راهی برای پیروزی پیدا می‌کردیم. وقتی کمبا واکر سلامتی خود را به دست آورد از او استقبال می‌کنیم. اما فعلاً اجازه دادیم که او استراحت کند. مجبوریم تا بازگشت او و گوردون هایوارد این خلأ را پر کنیم. فوق‌العاده است که علیرغم این مصدومیت‌ها راهی برای پیروزی بیابید. ما به این مسیر ادامه خواهیم داد و به این مسیر خوشبینم.

بادی هیلد یازدهمین پرتاب ۳ امتیازی خود را در این بازی انجام داد تا اختلاف امتیاز را برای ساکرامنتو به ۱ امیتاز برساند و نتیجه را ۹۷ بر ۹۶ ببیند. کوری جوزف در ۱:۰۶ مانده به پایان این دیدار با پرتاب سه امتیازی خود بازی را به تساوی کشاند. بادی هیلد ۲۱ امتیاز در کوارتر سوم بدست آورد که ۵ پرتاب موفق ۳ امتیازی از ۸ پرتاب را شامل می‌شد و دو تیم در حالی به کوارتر چهارم وارد شدند که در امتیاز ۷۵ مساوی بودند. براون در این کوارتر ۹ امتیاز بدست آورد. اما در آغاز کوارتر چهارم، بادی هیلد به رختکن رفت و یک ماساژور هر دوی پای جیلن براؤن را در گوشه‌ای از نیمکت ماساژ می‌داد. هر دو بازیکن در اواسط کوارتر چهارم توانستند به زمین بازی بیایند.

بوستون سلتیکس

نکات بازی

ساکرامنتو کینگز: در آخرین تقابل‌شان با بوستون سلتیکس، بادی هیلد با ۳۵ امتیاز بیشترین امتیاز بازی را در کسب کرد. این دهمین باری بود که بادی هیلد در یک بازی ۳۰ امتیاز یا بیشتر کسب کرد و ۳ بازی این آمار در این فصل مقابل بوستون سلتیکس بود. ریچائون هولمز با ۶۶.۱ درصد فیلدگل با بیشترین درصد فیلدگل لیگ NBA برابر شد. او توانست ۴ پرتاب موفق از ۶ پرتاب ۳ امتیازی خود داشته باشد.

بوستون سلتیکس: فیزیوتراپ اصلی تیم دکتر تونی اسکنا اظهار داشت کمبا واکر دچار مصدومیت شدیدی نشده است اما تا زمانی که واکر برای تمرینات کامل آماده نشود بوستون سلتیکس به او استراحت خواهد داد و انتظار می‌رود سه‌شنبه او برای این مهم آماده باشد. دکتر گفت که کمبا واکر ضربه مغزی نشده است اما تیم جانب احتیاط را رعایت می‌کند. گوردون هایوارد (شکستگی از ناحیه دست چپ) روز یکشنبه تمرین بدون فشاری را پشت سرگذاشت و روز دوشنبه با لباس شخصی روی نیمکت تیم نشست. در کوارتر اول توپ بسکتبال میان تابلو امتیاز و بالای سبد گیر کرد. مارکوس اسمارت بالا رفت و توپ را پایین آورد.

برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس درباره حضور بازیکنان جوان زیاد در تیم در این برهه زمانی جوکی تعریف کرد. قبل از این‌که استیونس هدایت بوستون را برعهده گیرد در یک تیم دانشگاهی سرمربیگری می‌کرد گفت:

جیمی باتلر امروز بازیکنان پیرتری از خود دید!

بازی بعدی

ساکرامنتو کینگز: در آخرین بازی از ۴ بازی خارج از خانه خود چهارشنبه مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز صف‌آرایی خواهد کرد.

بوستون سلتیکس: در حالی که انتظار می‌رود کایری اروینگ به ترکب بروکلین نتس بازمی‌گردد روز چهارشنبه میزبان بروکلین نتس خواهد بود اما اروینگ فعلاً از ناحیه شانه مصدوم است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *