• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بسکتبال ایران | منفی شدن تست کرونا ملی پوشان بسکتبال

بسکتبال ایران | منفی شدن تست کرونا ملی پوشان بسکتبال

تست کرونا ملی پوشان بسکتبال

روز گذشته جواب تست کرونا ملی پوشان بسکتبال اعلام شد که خوشبختانه تست همگی آنها منفی درآمد و فعلا هیچ خطری ملی پوشان را تهدید نمی‌کند. به گزارش بسکتفا با اعلام این خبر اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال از امروز با حضور ۱۵ بازیکن به صورت رسمی آغاز می‌گردد.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: یادگیری ورزش بسکتبال برای مبتدیان به زبان ساده

بدین ترتیب و با اعلام این خبر مشخص شد که هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال به کرونا مبتلا نیستند و فعلا می‌توانند کار خود را بدین ترتیب و با تمهیدات ویژه ادامه دهند. بدین ترتیب این بازیکنان از امروز شنبه با برگزاری اولین جلسه تمرینی اردوی آماده سازی خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند. این جلسه تمرینی از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود.

از نفرات حاضر و دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در انتخابی کاپ آسیا بدانید:

بازیکنانی که فعلا در اردوی تیم حاضر هستند : روزبه ارغوان، محمد ترابی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامدحسین زاده، سعیدداورپناه، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، عماد سلمانی، مسعود سلیمانی، امیر صدیقی، سجاد مشایخی، میثم میرزایی، علیار نجفی و سیناواحدی نفراتی هستند که اردوی تیم ملی بسکتبال با حضور آنها استارت می‌خورد. حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی نیز به این اردو دعوت شدند اما حدادی به دلیل حضور در لیگ چین و نیکخواه بهرامی به دلیل بیماری کرونا در تمرینات غایب خواهند بود. رسول مظفری هم دیگر بازیکنی است که به دلیل بیماری از حضور در تمرینات منع شد.

تست کرونا ملی پوشان بسکتبال

در بسکتفا با مطالب آموزشی همراه باشید: در انتخاب یک پست بسکتبال چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد؟

آرون گرامی پور و بهنام یخچالی هم در آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال غایب هستند اما با تاخیر و پیش از آغاز دیدارهای این تیم به جمع اردونشینان ملحق می‌شوند. گرامی پور سنتر ایرانی – بریتانیایی بسکتبال که در انگلستان اقامت دارد ۲۸ آبان ماه به ایران سفر می‌کند و در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرد. بهنام یخچالی اما دیرتر از او و دو روز پیش از اعزام تیم ملی به ایران می‌رسد. قرار است بهنام یخچالی که با تیم روستور در لیگ باشگاهی آلمان بازی می‌کند، ۲ آذرماه به جمع ملی پوشان اضافه شود.

آیا به یادگیری بسکتبال علاقه مند هستید؟ با مقالات سایت بسکتفا همراه ما باشید

اردوی تیم ملی بسکتبال ایران به منظور حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا برگزار می‌شود. دیدارهای این پنجره به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود. ملی پوشان ۴ آذر ماه به قطر خواهند رفت تا ۸ و ۱۰ آذرماه به ترتیب با عربستان و سوریه به رقابت بپردازند. بد نیست بدانید در چارچوب رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا و از پنجره نخست این رقابت‌ها سال گذشته تیم ملی بسکتبال، در دو دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد تیم‌های سوریه و قطر را شکست داد و باید دید امسال چگونه نتایجی را رقم خواهد زد.

 برخی نکات مهم پرتاب‌ توپ در بسکتبال؛
برای خواندن کلیک کنید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *