بررسی تغییرات لس آنجلس لیکرز در آف سیزن ۲۰۱۹

تیم لبران جیمز، قطعا جزو اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی می‌باشد. او به اندازه کافی قدرتمند است تا تیمش را به سطح بالایی برساند و تا مراحل پایانی پلی آف پیش ببرد. هرچند که لس آنجلس لیکرز و جیمز در فصل گذشته موفق به انجام چنین کاری نشدند.

تغییرات لس آنجلس لیکرز

با این حال شاهد یک سوپراستار دیگر در لس آنجلس هستیم که می‌تواند کمک زیادی به حفظ سلامتی لبران در طول فصل کند. هرچند که لیکرز هنوز از نتیجه گرفتنش با حضور این ستاره جدید اطمینان خاطر ندارد. لیکرز حالا از وجود آنتونی دیویس بهره‌مند شده است؛ او بازیکن سطح بالایی است که می‌تواند به زوج لبران جیمز در تیم تبدیل شود و در کارهای دفاعی شرکت کند. با این حال آن‌ها بازیکنان زیادی را از دست دادند؛ برندون اینگرام، لونزو بال، جاش هارت، پیک شماره چهار، دو پیک راند اول، ایساک بونگا، جمریو جونز، معاوضه یک پیک راند اول با پلیکانز و موریتز واگنر و ارسال یک پیک راند دوم به ویزاردز وارد این انتقال شدند. لس آنجلس لیکرز تقریبا تمام دارایی‌هایش را وارد این معامله کرد. هرچند که پیش از این به نظر می‌رسید آنتونی دیویس در تابستان آینده به لیکرز اضافه می‌شود اما این مسئله به لبران جیمز و لیکرزی مربوط می‌شد که نمی‌خواستند بیش از این برای به خدمت گیری دیویس وقت‌شان را هدر دهند. آن‌ها خواهان حضور ستاره سومی هم در تیمشان بودند اما کوای لنارد کلیپرز را انتخاب کرد تا نقشی کلیدی در عملکرد این فصل دیگر تیم شهر لس آنجلس ایفا خواهد کرد.

لس آنجلس لیکرز در تابستان امسال انتخاب‌های بهتری داشته و تلاش کرده تا شوتیست‌های سه امتیازی و مدافعان بهتری را جذب کند و دیگر پست‌هایش را تقویت کند. آن‌ها دنی گرین (دو ساله و ۳۰ میلیون دلار)، راخون روندو (حداقل ۱+۱ ساله)، کنتاویوس کالدول-پوپ (۱+۱ با دستمزد ۸,۰۸۹,۲۸۲ دلاری)، جرد دودلی (حداکثر ۱ ساله)، الکس کاروسو (دو ساله و ۵.۵ میلیون دلار)، جاویل مک‌گی (۱+۱ ساله با دستمزد ۴ میلیون دلاری)، کویین کوک (دوساله و ۶ میلیون دلاری که برای فصل دومش تضمینی وجود ندارد)، دوایت هاوارد (یک ساله)، تروی دنیلز (یک ساله) و آوری بردلی (۱+۱ ساله با دستمزد ۴,۷۶۷,۰۰۰ دلاری) را به خدمت گرفتند.

لس آنجلس لیکرز

دی مارکوس کازینز هم به لیکرز پیوست اما احتمالا به دلیل مصدومیت ACL فصل ۲۰-۲۰۱۹ را از دست خواهد داد و از این رو لیکرز در پست سنتر به مشکل خواهد خورد، گرچه دیگر خریدهای تیم می‌توانند جای او را پر کنند. لیکرز از بازیکنان باشخصیت بسیاری بهره‌مند است و کادر فنی تیم هم تغییر کرده و حالا فرانک فوگل سرمربی لیکرز و جیسون کید کمک مربی تیم هستند.

مشکلات لس آنجلس لیکرز تا مدیریت تیم هم پیش رفته است. پس از استعفای مجیک جانسون، راب پلینکا به عنوان مدیرکل جدید تیم معرفی شد. پلینکا بعد از اشتباهات فصل گذشته جانسون، در این تابستان تصمیمات نسبتاً درستی گرفت. با این حال در آستانه آغاز فصل جدید NBA سؤالات بسیاری از پلینکا، کورت رمبیس، لیندا رمبیس، جین باس و حتی ریچ پاول و مدیربرنامه‌های لبران و دیویس وجود دارد. علاوه بر این‌ها، لیکرز در این تابستان تَلِن هورتون-تاکر ۱۸ ساله را به خدمت گرفته و احتمالا استعداد این بازیکن طی سال‌های آینده در لس آنجلس شکوفا خواهد شد. در مجموع، پلینکا و تیم مدیریتی لس آنجلس لیکرز تمام تلاششان را کرده‌اند تا تیم را در بهترین شرایط ممکن راهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ بسکتبال NBA کنند.  حال باید به نظاره نشست و دید که این تلاش‌ها در فصل جاری به چه گونه‌ای رقم خواهد خورد و در نهایت به قهرمانی زردپوشان ختم خواهد شد یا خیر؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *