کلیپرز برای عقد قرارداد یک ساله با پاتریک پترسون به توافق رسید

لس آنجلس کلیپرز که ترکیب خود را برای حضور قدرتمند آماده می‌کند، با پاتریک پترسون به توافق رسید.

توافق پاتریک پترسون با لس آنجلس کلیپرز

لس آنجلس کلیپرز می‌داند که پست سنتر تیم خود را به دست چه کسی بسپارد. ایویکا زوباک بازی را آغاز خواهد مرد و مونترل هارل بر روی نیمکت خواهد نشست. کلیپرز با این دو بازیکن نیاز به بازیکنی دارد که در زمین فضاسازی کند. جامیچال گرین در منطقه چهار بازی خواهد کرد و این فضا را می‌سازد و مو هارکلس نیز بخشی از این وظیفه را بر عهده خواهد گرفت. پاتریک پترسون، پاورفوروارد کهنه کار لیگ NBA دو هفته قبل برای خروج از اوکلاهما سیتی تاندر و عقد قرارداد با لس آنجلس کلیپرز به توافق رسید. اکنون به گفته آدریان وجناروسکی، خبرنگار ESPN این قرارداد رسمی شده است.

آدریان وجناروسکی در توئیتر:

پاتریک پترسون ، فوروادی که در نقل و انتقالات آزاد به سر می‌برد با کلیپرز به توافقی یک ساله به ارزش ۲.۳ میلیون دلار دست یافت.

پاتریک پترسون

همانطور که انتظار می‌رفت، کلیپرز با این بازیکن کهنه‌کار قراردادی یک ساله بست. پاتریک پترسون دو سال قبل زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و نقش محدودی در اوکلاهماسیتی تاندر ایفا کرد. وی ۶۳ بازی انجام داد و در بازی‌هایی که حضور داشت به میانگین ۳.۶ امتیاز در هر بازی رسید. این خود نشان می‌دهد که این بازیکن پا به سن گذاشته در زمین حضور خوبی دارد. از آنجایی که لس آنجلس کلیپرز از پترسون به عنوان سومین ذخیره استفاده می‌کند، خرید جذابی به نظر می‌رسد (پترسون فصل قبل در ۱۳ درصد دقایقش بازی کرد و هیچ گاه در ترکیب اصلی نبود و حالا کلیپرز گارد راس باهوش تری (که بتواند پشت سر پتریک بورلی و لو ویلیامز بازی کند) را در ترکیب خود می‌بیند. در هر صورت، پاتریک یکی از کهنه‌کارهای خوب است و کلیپرز نیز باید فکری به حال منطقه چهار بیاندیشد. لازم به ذکر است پاتریک پترسون تجربه حضور در تیم‌های هیوستون راکتس، ساکرامنتو کینگز، تورنتو رپترز و اوکلاهماسیتی تاندر را داراست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *