شادی کانادایی ها پس از قهرمانی تورنتو رپترز در بسکتبال NBA

toronto raptors تورنتو رپتورز

تورنتو رپترز در ششمین دیدار خود برابر گلدن استیت وریرز در مسابقات فینال بسکتبال NBA در سال ۲۰۱۹ موفق به شکست ۱۱۴ به ۱۱۰ این تیم در اوراکل آرنا شد تا به اولین قهرمانی خود در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا دست یابد.

شادی هواداران تورنتو رپترز به خاطر قهرمانی در بسکتبال NBA

در حین مسابقه با گلدن و قبل از قهرمانی تورنتو رپترز ، هزاران نفر از هوادارانِ این تیم با پیراهن های سفید و قرمز خود، در خیابان های شهر تورنتو و دیگر مناطق کشور کانادا از طریق صفحات غول پیکر تلویزیونی به تماشای این بازی نشسته بودند. پس از سوت پایان بازی، هواداران تیمِ قهرمان بسکتبال NBA به شادی و پایکوبی پرداختند و با شعار ما “شمالی هستیم” سروصدای زیادی را به راه انداختند.

حسین اسمای ۲۶ ساله، یکی از هواداران تورنتو رپترز در این باره در مصاحبه با خبرگزاری AFP می گوید:

من واقعا احساس فوق العاده ای دارم. در تمام زندگی ام، منتظر چنین لحظه خاصی بودم.

اوون کارتر ۲۰ ساله دیگر هوادار تورنتو نیز پس از قهرمانی تیمش گفت:

این واقعا دیوانه کننده است. در طول زندگی ام چنین حسی را تجربه نکرده ام، این یک بازی فوق العاده بود، همه ما تا سوت پایان بازی، به صورت دیوانه وار مشغول تماشای این دیدار بودیم. ما نشان دادیم که می توانیم مقابل هر تیم بزرگی، به خوبی بازی کنیم.

بسکتبال NBA تورنتو رپتورز

 

هنگامی که مراسم آتش بازی شروع شد، بر هیجان هواداران نیز افزوده گشت و آن ها انرژی مضاعفی پیدا کردند. طرفداران با شعارهای «ما قهرمان هستیم» در کنار و آغوش هم به خوشحالی می پرداختند.

برندان استینگر ۲۴ ساله، یکی دیگر از هوادارانِ تورنتو رپترز اظهار می دارد:

بسیاری از مردم جهان برای زندگی بهتر به کانادا و این شهر (تورنتو) می آیند. حال می بینیم که همه آن ها متحد با هم برای قهرمانی رپترز به شادی مشغول هستند. برای من خیلی مهم است که همشهریان ام را خوشحال و راضی می بینم.

از هالیفاکس (شرق) تا ونکوور (غرب) و از مونترال (شرق) تا وینیپگ (مرکز) ده ها هزار نفر از کانادایی ها را می توانستید ببینید که به خاطر این قهرمانی ارزشمند در حال خوشحالی و آواز خواندن بودند. تیم تورنتو رپترز در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و اولین باشگاه خارج از ایالات متحده به شمار می رود که موفق به کسب عنوان قهرمانی در تاریخ مسابقات بسکتبال NBA شده است. در این بین ستاره این تیم در طول فصل کوای لنارد بود که تابستان گذشته از سن آنتونیو اسپرز به رپترز پیوسته بود و عنوان بهترین بازیکن فینال ها (MVP) را نیز در این مسابقات به دست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *