• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جام جهانی بسکتبال چین ؛دومین پیروزی تیم ملی ایتالیا مقابل آنگولا

جام جهانی بسکتبال چین ؛دومین پیروزی تیم ملی ایتالیا مقابل آنگولا

تیم ملی ایتالیا توانست آنگولا را در دومین دیدار خود در جام جهانی بسکتبال چین شکست دهد.

 تیم ملی ایتالیا به دور بعدی جام جهانی بسکتبال چین صعود کرد

ایتالیا در این بازی هم همانند بازی گذشته، کار را بسیار پرقدرت آغاز کرد و از همان ابتدا اختلاف امتیازی خوبی را با رقیب آفریقایی خود ایجاد کرد. این تیم به کمک دنیل گالیناری، ستاره سن آنتونیو اسپرز، عملکرد خوبی را در زمین ارائه می داد و بازی بی نقصی را به نمایش می گذاشت و در کوارتر اول با حساب 25 بر 11 بر حریف خود غلبه کرد.

داستان بازی در کوارتر دوم هم تفاوتی با کوارتر نخست نداشت اما ایتالیایی ها کمی آرام تر از کوارتر نخست بودند و این کوارتر را با اختلاف امتیاز کمتری و با نتیجه 19 بر 10 بردند تا با نتیجه 44 بر 21 در پایان نیمه اول به رختکن بروند.

روند رو به صعود بازیکنان آنگولا در کوارتر سوم هم ادامه داشت و این تیم در این کوارتر فشار بیشتری را نیز بر تیم ایتالیا تحمیل کرد. درخشش پائولو لیونل در این کوارتر، یکی از عوامل مهم بازی بهتر آنگولایی ها بود اما این روند خوب هم نتوانست جلوی باختن آنگولا در این کوارتر و بازی را بگیرد و این کوارتر را با اختلاف کمتری نسبت به دو کوارتر گذشته و با نتیجه 26 بر 20 به حریف اروپایی خود باخت.

کوارتر چهارم، از همان ابتدا با قدرت نمایی ایتالیایی ها همراه بود و آن ها کاملا بر حریف آفریقایی خود در این کوارتر مسلط شده بود اما رفته رفته آنگولا شرایط بهتری را پیدا کرد و اختلاف امتیازی در این کوارتر را کم کرد و حتی به یک قدمی ایتالیا در این کوارتر رسید تا جایی که نتیجه این کوارتر 22 بر 19 به سود ایتالیا شود و این تیم با حساب 92 بر 61 بر حریفش غلبه کند.

در تیم ایتالیا، مارکو بلینلی با 17 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایتالیا بود و جف بروکس با 11 ریباند و دنیل هکت با 3 پاس منجر به گل، دیگر بازیکنان برتر اروپایی ها در این بازی بودند.

این در حالی است که در آنگولا، یانیک موریرا با 15 امتیاز بهترین بازیکن این تیم بوده و هشت ریباند وی نیز به جمع آوری امتیازات کسب شده توسط تیمش کمک فراوانی کرد.

تیم ملی ایتالیا جام جهانی بسکتبال چین

پیروزی ایتالیا مقابل آنگولا در جام جهانی بسکتبال چین

تیم ملی ایتالیا حالا با دو پیروزی صعود خود را به دور بعد جام جهانی بسکتبال چین مسجل کرده و باید برای صدرنشینی به مصاف تیم ملی صربستان برود. تیمی که آنگولا را با اختلافی فاحش شکست داد و باید در گام دوم نیز به مصاف فیلیپین برود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *