دی آنجلو راسل از حضور در گلدن استیت وریرز هیجان زده است

دی آنجلو راسل دوشنبه شب برای اولین بار پس از پیوستن به گلدن استیت وریرز طی تریدی که کوین دورانت با آن به بروکلین نتس منتقل شد، مصاحبه ای را انجام داد. راسل از هم تیمی شدن با استف کری، کلی تامسون و دریماند گرین هیجان زده است، اما از این موضوع که او جزیی از ترید دورانت بوده هم آگاه است.

اشتیاق زیاد دی آنجلو راسل بابت پیوستن به گلدن استیت

دی آنجلو راسل قراردادی چهارساله به ارزش ۱۱۷ میلیون دلار با وریرز بسته است و طلایی پوشان احتمالا از او برای پر کردن جای خالی کلی تامسون تا زمانی که پارگی ACL او بهبود یابد استفاده می کنند. با این حال او در این مصاحبه گفت که وریرز هیچ تضمینی بابت حضور طولانی مدت او در تیم نداده است:

این یک بیزینس است. این ماهیت واقعی آن است. شما با قراردادی طولانی مدت راهی جایی می شوید اما نمی دانید که تا چه زمانی در آنجا خواهید بود. من این موضوع را می دانم و بدنبال تحقق خواسته ام هستم. بنابراین در وضعیتی که من در آن قراردارم، یک بیزینس هم وجود دارد و به همین سبب نمی توانم هیچ پیش بینی انجام دهم و فقط منتظر می مانم تا ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

۱۵ دسامبر، نخستین روزی است که راسل می تواند در کنار استفن کری، دریماند گرین و سایر ستارگان وریرز به بازی در اوراکل آرنا بپردازد. او که فصل قبل میانگین ۲۱.۱ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل را به ثبت رساند در وریرز می تواند تجارب گران بهایی را بدست آورد، هرچند که دیگر در بروکلین نیست تا بتواند طعم بازی در کنار کوین دورانت و کایری اروینگ را بچشد. دی آنجلو راسل ۲۳ ساله در نتس نقش توپ پخش کن را داشت و حالا برای اینکه بتواند با استف کری در ترکیب اصلی وریرز جای بگیرد باید خودش را با شرایطی وفق دهد.

دی آنجلو راسل

کلی تامپسون بدلیل مصدومیت زانوی پایش که در فینال NBA فصل قبل به آن دچار شد، بخش قابل توجهی از فصل عادی آینده را از دست خواهد داد و باید دید که راسل خودش را در این مدت نشان خواهد داد یا خیر. هرچند که او نمی تواند انتخاب شماره یک وریرز در حمله باشد.او باید قابلیت های دفاعی خودش را تقویت کند؛ چراکه تامسون وظیفه محافظت از بازیکنان خطرناک حریف را داشت و اگر راسل نتواند جای خالی او را پر کند، وریرز با مشکل جدی ای روبرو می شود. بدون حضور کوین دورانت در وریرز و با شرایط پیش آمده، قدرت این تیم احتمالا تا حدود بالایی در غرب پایین می آید. لس آنجلسی ها احتمالا حکومت را در غرب بدست گیرند؛ لیکرز با حضور لبرون جیمز و آنتونی دیویس و کلیپرز با حضور پال جورج و کوای لنارد احتمالا قوی ترین تیم های کنفرانس غرب باشند و در این بین تیم هایی مانند یوتا جاز، دنور ناگتس و پورتلند تریل بلیزرز هم می توانند حرف هایی برای گفتن داشته باشند و وریرز را اذیت کنند. احتمالا بدون حضور کلی تامسون، وریرز کار دشواری برای نتیجه گیری خواهد داشت اما پس از اینکه او سلامتی اش را بدست آورد راسل آزادی عمل بیشتری پیدا می کند و می توان انتظار نتایج بهتری را از گلدن استیت داشت.

در حال حاضر اما راسل تنها به راهی برای کمک کردن به وریرز برای قرار دادن آنها در مسیر پیروزی فکر می کند:

صادقانه می گویم که من از این انتقال هیجان زده ام و از همیشه هیجان بیشتری دارم. فکر می کنم این شانس بزرگی است که در کنار گروهی از بازیکنان باتجربه و بزرگ قرار گرفته ام و به همین خاطر هیجان بسیاری دارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *