جام جهانی بسکتبال چین ؛ تیم ملی ونزوئلا فاتح دیدار بازندگان گروه یک

در ادامه رقابت های گروه اول جام جهانی بسکتبال چین ، ونزوئلا و ساحل عاج در گروه اول به مصاف هم رفتند. این دو تیم که هر دو بازی نخست خود را در برابر حریفان باخته بودند، برای کسب اولین پیروزی در جام جهانی بسکتبال به میدان می‌رفتند که در نهایت، ونزوئلا فاتح این مسابقه شد.

پیروزی ونزوئلا مقابل ساحل عاج در جام جهانی بسکتبال چین

این تیم در کوارتر اول، عملکردی چشم گیر ارائه داد و توانست که با امتیاز ۲۶ بر ۱۷، حریف خود را در یک بازی کاملا برتر شکست دهد. برتری ونزوئلایی ها در کوارتر دوم نیز کاملا آشکار بود و این تیم با اختلاف هشت امتیاز و با نتیجه ۲۳ بر ۱۵، حریف خود را در این کوارتر نیز شکست داد تا اختلاف امتیاز را در بازی بیشتر از گذشته کند.

در کوارتر سوم، این ساحل عاج بود که کمی به خود آمد و در صدد جبران بر آمد اما این تیم، توان رقابتی زیادی در مقابل ونزوئلا نداشت و فقط توانست که این تیم را در این کوارتر متوقف کند تا حساب کار در این کوارتر ۲۴ بر ۲۴ شود. در کوارتر چهارم، بازی خوبی را از ساحل عاج شاهد بودیم و این تیم در مقاطعی اختلاف امتیاز را کم می کرد و در نهایت نیز کوارتر را با حساب ۱۵ بر ۱۴ پیروز شد اما نتوانست که تغییر زیادی در نتیجه بدهد و در نهایت با حساب ۸۷ بر ۷۱، در این دیدار شکست خورد.

برای ونزوئلا هیسلر گیلن با ۳۱ امتیاز، ۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن زمین بود و در طرف دیگر زمین نیز تیگبه بامبا با ۱۳ امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود.

ونزوئلا و ساحل عاج در جام جهانی بسکتبال چین

ساحل عاجی ها با این باخت، دیگر شانس صعود از گروه خود را ندارند اما ونزوئلا در صورت پیروزی برابر چین، می توانند شانس زیادی برای صعود از این گروه به مرحله بعدی جام جهانی بسکتبال چین داشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *