• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • روز استثنایی جیمی باتلر و میامی؛ کسب ۲۲ امتیاز پیاپی برای پیروزی مقابل هاکس

روز استثنایی جیمی باتلر و میامی؛ کسب ۲۲ امتیاز پیاپی برای پیروزی مقابل هاکس

تری یانگ خیال کرد که بازی تمام شده است.اما ورق برگشت، جیمی باتلر و میامی هیت تازه کار خود را شروع کرده بودند و یکی از دیوانه‌کننده‌ترین شب‌های بسکتبالی تاریخ هیت رقم خورد.

درخشش جیمی باتلر برابر آتلانتا

دونکان رابینسون با ۱۰ پرتاب سه امتیازی موفق با بهترین رکورد تاریخ خود مساوی کرد، جیمی باتلر و بم آدبایو ترپل دبل کردند و میامی هیت سه‌شنبه شب موفق شد با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۲۱ مقابل آتلانتا هاکس به برتری برسد. میامی هیت در ۵۹ ثانیه مانده به پایان وقت عادی ۶ امتیاز عقب افتاده بود، همان زمانی که تری یانگ به نشانه پیروزی در تایم اوت قدم‌های پیروزمندانه می‌زد اما جیمی باتلر صدای یانگ را شنید که می‌گفت تمام شد! میامی هیت ۶ امتیاز بعدی وقت عادی و پس از آن ۱۶ امتیاز اول وقت اضافه را بدست آورد تا به طور کلی ۲۲ امتیاز متوالی را بدست آورد و با رسیدن به تعداد ۱۱ پیروزی متوالی خانگی همچنان در خانه شکست‌ناپذیر بماند. بم آدبایو در پایان بازی اظهار داشت:

هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که میامی هیت این‌گونه به بازی برگرددد. چشمان مردم به ما خیره شد.

کندریک نان با ۳۶ امتیاز و رابینسون با ۳۴ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آوردند. بم آدبایو نیز با ۳۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس گل بهترین آمار دوران بازیگری خود را به ثبت رساند. جیمی باتلر ۲۰ امتیاز، ۱۸ ریباند (بیشترین ریباند دوران بازیگری) و ۱۰ پاس گل به نام خود ثبت کرد. جیمی باتلر درباره جمله «تمام شد» تری یانگ در اینستاگرام پستی را منتشر کرد و نوشت تری یانگ آینده را پیش‌بینی می‌کند. بله بازی تمام شد! دیموند گرین و کلی تامپسون سریعاً به این پست واکتش نشان دادند. باتلر پس از پایان بازی اظهار داشت:

همه در رختکن متفق القول بودند که اعتماد به نفس بهترین بازیکن میدان بودن را در هر زمانی از بازی دارند. وقتی چنین بازیکنانی در اختیار دارید هیچ چیز برای شما تمام نمی‌شود.

این دیدار بعد از تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۹ بزرگترین اختلاف امتیاز بسکتبال NBA را در وقت‌های اضافه رقم زد. دی آندره هانتر ۲۸ امتیاز بدست آورد و تری یانگ ۲۱ امتیاز و ۹ پاس گل برای آتلانتا هاکس کسب کرد. هاکس در این فصل در هر ۳ بازی خود مقابل میامی هیت شکست خورده است.

جیمی باتلر

لوید پیرس، سرمربی آتلانتا هاکس در پایان بازی اظهار داشت:

دونکان رابینسون با ۱۰ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب بیشترین آمار دوران بازیگری خود را بدست آورد، ۲ بازیکن تریپل دبل کردند، آن‌ها با چند بازیکن خود یک بازی خارج از ذهن انجام دادند و ما در کمتر از ۱ دقیقه ۶ امتیاز از آن‌ها پیش بودیم. واقعاً حال بدی دارم.

وینس کارتر در هزار و پانصدمین دیدار فصل عادی دوران بازیگری خود ۱۲ امتیاز برای هاکس بدست آورد. جباری پارکر ۱۶ امتیاز و کم ردیش ۱۲ امتیاز برای آتلانتا هاکس کسب کردند. آتلانتا هاکس در کوارتر چهارم ۱۳ امتیاز متوالی بدست آورد تا با هشت امتیاز پیش بیفتد و پس از آن میامی هیت ۳:۱۱ مانده به پایان بازی و با پرتاب سه امتیازی دونکان رابینسون نتیجه را ۱۱۱ بر ۱۱۱ به تساوی کشاند. آتلانتا هاکس ۴ امتیاز بعدی را به دست آورد تا احساس پیروزی کند، جیمی باتلر در ۱:۱۸ مانده به پایان بازی ۲ پرتاب آزاد را از دست داد و الکس لن یک دانک دیگر را به نمایش گذاشت تا هاکس ۱۱۷ بر ۱۱۱ پیش بیفتد. اما بقیه وقت بازی را میامی هیت تماماً در اختیار گرفت. تری یانگ پس از پایان بازی گفت:

با شروع وقت اضافه انرژی ما تمام شد.

به عبارت دیگر کار آتلانتا هاکس تمام شده بود.

نکات بازی

آتلانتا هاکس: آتلانتا در نیمه اول ۱۳ پرتاب سه امتیازی موفق داشت، کاری که در سه بازی دیگر هم انجام داده بود. هاکس در نیمه اول فقط ۹ پرتاب ۲ امتیازی داشت. دی آندره هانتر به ترکیب اصلی بازگشت و کم ردیش از روی نیمکت کار را دنبال کرد. کوین هوئرتر ۲۶ بازی در وقت‌های عادی بازی حاضر شده اما اصلاً در وقت‌های اضافه حضوری را تجربه نکرده است.

میامی هیت: میامی هیت یک بار دیگر بدون ۴ بازیکن از ۶ بازیکن گران‌قیمت خود بازی کرد. گوران دراگیچ، جاستیس وینسلاؤ به دلیل مصدومیت و جیمز جانسون و دایون ویترز به دلیل بیماری در این بازی حاضر نبودند. دراگیچ در حال بازگشت به میادین است. وینسلاؤ ۱۴ بازی از ۲۴ بازی میامی هیت را از دست داده است و جانسون فقط ۶ بار حضور را تجربه کرده و ویترز اصلاً در این فصل به میدان نرفته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *