اوکلاهما سیتی از قبل برای ترید راسل وستبروک و پال جرج آماده بود

اوکلاهما سیتی تاندر در ماه گذشته دو ترید را تجربه کرده که طی آن پال جرج و راسل وستبروک از این تیم خارج شده‌اند. اما این اولین بار نیست که اوکلاهما چنین تغییرات اساسی را به خود می بینید.

اوکلاهما سیتی برای جدایی راسل وستبروک و پال جرج آماده بود

براساس گزارش هاوارد بک از بلیچر ریپورت، بعد از اتمام فصل ۲۰-۲۰۱۹، تاندر آماده پذیرش خروج راسل وستبروک حتی قبل از پال جرج بوده است. شمارش معکوس برای پایان دوران راسل وستبروک در تاندر آغاز شده بود و براساس گزارشات مقامات تیم آماده انتقال او بوده‌اند. درخواست ترید شوکه کننده جرج این فرآیند را ساده‌تر کرد و برای تاندر که نتوانسته بود از مرحله پلی آف صعود کند این مسئله قابل پیش‌بینی بود. در هفته‌های اخیر، اوکلاهما سیتی تاندر انتقال جرج به لس آنجلس کلیپرز و وستبروک به هیوتسون راکتس را نهایی کرد و از سوی دیگر کریس پال، شای گیلگئوس الکساندر و دانیلو گالیناری را به خدمت گرفت.

اوکلاهما سیتی راسل وستبروک
اوکلاهما سیتی تاندر در راند اول مرحله پلی آف با شکست مقابل پرتلند بلیزرز از دور رقابت‌ها خارج شد و سومین بار متوالی است که در راند اول از صعود باز می‌ماند. به علاوه، وستبروک فصل را با میانگین ۲۲.۹ امتیاز، ۱۱.۱ ریباند و ۱۰.۷ اسیست به پایان رساند اما تنها ۴۲.۸ درصد شات را در زمین ثبت کرد. از آنجایی که جرج در فرآیند نقل و انتقال قرار داشت، بدیهی بود که وستبروک از تیم خارج شود و سم پرستی، مدیر ورزشی اوکلاهما سیتی ارزش انتقال آن‌ها را به بیشترین حد خود رساند. پرستی در شب درفت ۸ پیک را از راند اول به همراه ۵ بازیکن از کلیپرز، ۲ بازیکن از راکتز و یک بازیکن از دنور ناگتش در ازای ترید جرامی گرنت به خدمت گرفت. به نظر می‌رسد تاندر در حال پوست‌اندازی است و حتی می‌تواند با ترید کریس پال، پول بیشتری به دست آورد. فهرست اوکلاهما سیتی تغییر کرده و دلایل زیادی وجود دارد که می‌توان به این تیم خوش بین بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *