• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مینسوتا تیمبرولوز باید در اولین فرصت برای جذب دی آنجلو راسل اقدام کند

مینسوتا تیمبرولوز باید در اولین فرصت برای جذب دی آنجلو راسل اقدام کند

تابستان گذشته، تیم مینسوتا تیمبرولوز به دی آنجلو راسل بسیار نزدیک شده بود. مینسوتا هم فضای خالی برای پرداخت دستمزد حداکثری را داشت و هم دوست نزدیک راسل یعنی کارل آنتونی تاونز در این تیم بازی می‌کند.

مینسوتا خواهان دی آنجلو راسل

تیمبرولوز در حالی پا به نقل و انتقالات بازیکنان آزاد گذاشت که از امضای قرارداد با دی آنجلو راسل تقریبا مطمئن بود. اما تنها چند ساعت پیش از یکم جولای بود که تمام رویاها نقش بر آب شدند، زمانی که راسل با گلدن استیت واریرز به توافق رسید تا در یک معامله نوع «ساین اند ترید» (امضای قرارداد با یک بازیکن آزاد و سپس واگذار کردنش به یک تیم دیگر) او را جایگزین کوین دورانت کند. از زمانی که راسل وارد گلدن استیت واریرز شد، درباره احتمال ترید او به تیم‌های دیگر نظرات مختلفی ارائه شد. سبک بازی مالکانه راسل و فقدان تأثیر دفاعی او حتی در شرایطی که استفن کری و کلی تامپسون هم سالم بودند و می‌توانستند در زمین کنار راسل بازی کنند نیز قرار نبود یک تناسب بی‌نقص باشد. با مصدوم شدن هر دو ابرستاره گلدن استیت، راسل نیز این فرصت را پیدا کرد که درست مثل همان بازیکن آل استار سابق آمار خوبی در بازی‌ها از خودش ثبت کند اما حدس و گمان پیرامون آینده دی آنجلو راسل در گلدن استیت واریرز هرگز متوقف نشد.

اما تیمبرولوز نیز تا به امروز از آوردن راسل به مینسوتا ناامید نشده است. بر اساس گزارش جان کراژینسکی و شمس کارانیا از خبرگزاری اتلیتک، ولوز برنامه دارد تا پایان مهلت ۱۵ فوریه که برای نقل و انتفال بازیکنان آزاد است، برای جذب دی آنجلو راسل اقدام کند. رسیدن به یک توافق در میانه‌های فصل بسیار دشوار خواهد بود زیرا واریرز نیز سقف پرداخت دستمزد پری دارد اما باید انتظار داشت که شایعات پیوستن راسل به مینسوتا تا تابستان نیز ادامه داشته باشد. احتمالا تیم‌های متعددی هستند که به دی آنجلو علاقه دارند. او یک گارد ۲۳ ساله است که به طور میانگین ۲۳.۱ امتیاز در هر بازی کسب می‌کند و در حال حاضر بهترین فصل خود از نظر تأثیرگذاری امتیازی را پشت سر می‌گذارد.

دی آنجلو راسل

مینسوتا تیمبرولوز پس از آنکه فصل را با قدرت آغاز کرد، اکنون وضعیت چندان جالبی ندارد. با توجه به آنکه اکنون کارل آنتونی تاونز چند بازی را به علت مصدومیت و بیماری از دست داده است، مینسوتا تیمبرولوز افت کرد و اکنون ۱۵ پیروزی و ۲۵ شکست در کارنامه فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ خود ثبت کرده است. بزرگترین مشکل ولوز حالا به پست پوینت گارد مربوط می‌شود. پس از آنکه جف تیگ در میانه‌های فصل به آتلانتا هاکس منتقل شد، ولوز قطعا قرار است یک پوینت گارد با تحرک بالا را به ترکیب خود اضافه نماید. راسل کاملا مناسب این ترکیب خواهد بود. او به قدرت امتیازآوری از محدوده فاصله متوسط اضافه خواهد کرد و همچنین به تاونز هم توپ خواهد رساند.

ترکیب دو نفره دی آنجلو راسل و کارل آنتونی تاونز مرگبار خواهد بود. تاونز در گذشته نیز این موضوع را ثابت کرده است که به عنوان یک بازیکن بزرگ جثه خیلی خوب شوت سه امتیازی می‌زند. او به طور میانگین در هر بازی از پشت قوس سه امتیازی ۸.۵ اقدام پرتاب سه امتیازی داشته است و از این میزان ۴۱.۸ درصد را وارد سبد کرده است. از طرفی دیگر، دی آنجلو راسل نیز عاشق انجام تاکتیک‌های پیک اند رول و پیک اند پاپ است و ۴۲ درصد از مالکیت‌های توپ راسل در گلدن استیت واریرز به همین شکل بوده است. با توجه به آنکه راسل از دور شوت‌های خوبی می‌زند و یک فلوتر مطمئن است او می‌تواند از هر فاصله‌ای هر خط دفاعی را آزار بدهد. دی آنجلو در هر بازی به طور میانگین ۹ اقدام پرتاب سه امتیازی دارد و از این میزان ۳۷ درصد را وارد سبد کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *