ریتینگ های اولیه بازیکنان در NBA2k20 اعلام شد؛ لبران و کوای، پیشتاز NBA

فصل جدید NBA

صبح امروز کمپانی 2k، امتیازات بازیکنان را در سری بعدی NBA2k رسما اعلام کرد که مطابق انتظار، لبران جیمز در صدر این لیست بود، اما او امسال در صدر تنها نبود و ستاره تورنتو رپتورز در قهرمانی این تیم در فصل گذشته، کوای لنارد، که حالا بازیکن دیگر تیم لس آنجلسی، یعنی کلیپرز است، هم امتیازی مشابه لبران جیمز داشت.

این دو بازیکن که در دو تیم لس آنجلسی رقیب قرار دارند، هر کدام ریت 97 را از شرکت 2k دریافت کرده اند و به نظر، بهترین بازیکنان بازی در ریتینگ اولیه می باشند اما به گفته مسئولان سازنده بازی، لبران برتری جزئی ای نسبت به کوای خواهد داشت. پس از این دو، یانیس آنته توکومپو، ارزشمندترین بازیکن فصل قبل NBA، قرار دارد که ریت 96 را به خود اختصاص داده است.

البته ستاره میلواکی باکس هم، امتیاز خود را با دو نفر دیگر شریک است و کوین دورانت، ستاره بروکلین که البته در دنیای واقعی احتمالا تمامی فصل بعد را مصدوم باشد، و جیمز هاردن، فوق ستاره هیوستون راکتس، نیز ریتینگی همانند آنته توکومپو دارند تا این نفرات اعلام شده، 5 نفر اول لیست NBA2k20 باشند.

در رده ششم این لیست، فوق ستاره گلدن استیت وریرز، استفن کری قرار دارد که ریت 95 را به خود اختصاص داده است، وی همینطور با ریت 99، بهترین سه امتیازی زن بازی NBA2k20 است. در جدول سه امتیازی زن ها، کلی تامپسون با 97، جو هریس با 94 و جی جی ردیک و بادی هیلد با نمره 90 در زدن سه امتیازی، جزء سه نفر برتر این شاخه محسوب می شوند.

هم تیمی جدید لبران جیمز، آنتونی دیویس که عکس او نیز روی کاور اصلی بازی برای این ورژن قرار دارد، امتیاز 94 را از طرف سازندگان بازی دریافت کرده است. امتیازی که زوج او و لبران جیمز را تا میانگین 95.5 بالا آورده و این دو نفر را به عنوان بهترین زوج حاضر در بازی NBA2k20 معرفی می کند.

پس از دیویس، ستاره جدید لس آنجلس کلیپرز و هم بازی دیگر بازیکن صدرنشین لیست امتیازات، کوای لنارد، یعنی پال جرج قرار دارد. کسی که نمره 93 را در این بازی به خود اختصاص می دهد و میانگین نمره وی و زوجش در کلیپرز نیز 95 شده و این نمره این دو نفر را به دومین زوج برتر بازی مبدل می کند. پس انتظار می رود که دو تیم شهر لس آنجلس، قوی ترین تیم های NBA2k20 باشند.

نهمین نفر لیست امتیازات، دیمین لیلارد است که ریتینگ 92 را دارد و پس از وی، جوئل امبید و کایری اروینگ، با امتیاز 91 در فهرست بهترین بازیکنان این بازی قرار گرفته اند. امتیاز 91 کایری، او را به همراه کوین دورنت با میانگین 93.5، سومین زوج برتر این بازی در تیم بروکلین نتس کرده است.

همینطور چهارمین زوج برتر بازی، به هیوستون راکتس و زوج هاردن و وستبروک تعلق دارد. زوجی که با توجه به امتیاز 90 وستبروک، میانگین 93 را به خود اختصاص داده است. همراه با وستبروک، نیکولا یوکیچ، سنتر موفق دنور نیز امتیاز 90 را در این بازی خواهد داشت.

پس از این 13 نفر، نفرات چهاردهم تا بیستم برترین های 2k در ریتینگ بازی NBA2k20، به شکل زیر است:

کلی تامپسون و کارل آنتونی تاونز (89)، جیمی باتلر، کمبا واکر، رودی گوبر، داناوان میچل و بلیک گریفین (88)

همینطور در بررسی امتیازات بازیکنان تازه به لیگ وارد شده، قوی ترین بازیکن تازه وارد به لیگ مطابق انتظار، زایان ویلیامسون، بازیکن جدید نیوارلانز پلیکانز است که ریت 81 را دارد. سایر ریت های برترین بازیکنان جدید لیگ را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

گفتنی است که نسخه اولیه این بازی، 6 سپتامبر 2019 وارد بازار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *