• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • برد لس آنجلس کلیپرز برابر پورتلند؛ نهصدمین پیروزی دوران مربیگری داک ریورز

برد لس آنجلس کلیپرز برابر پورتلند؛ نهصدمین پیروزی دوران مربیگری داک ریورز

لس آنجلس کلیپرز پادشاه کوارتر چهارم بازی بود. دامیان لیارد، ستاره پورتلند بلیزرز نتوانست کاری از پیش ببرد، حداقل در بازی با کلیپرز! به این ترتیب نهصدمین پیروزی دوران مربیگری داک ریورز به دست آمد.

پیروزی لس آنجلس کلیپرز برابر پورتلند

لو ویلیامز در ۵۸ ثانیه مانده به پایان بازی یک پرتاب موفق انجام داد و سپس یک پرتاب ۳ امتیازی موفق داشت و ۲۶ امتیاز کسب کرد تا پنجشنبه شب لس آنجلس کلیپرز با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۱ بر پورتلند بلیزرز فائق آید و نهصدمین پیروزی دوران مربیگری داک ریورز رقم بخورد. کوای لنارد در پایان بازی گفت:

داک ریورز هرگز میل به پیروزی خود را از دست نمی‌دهد. او هیچ‌گاه خسته نخواهد شد.

دامیان لیارد و سی جی مک کالوم برای پورتلند بلیزرز ۲۲ امتیاز کسب کردند اما در کمال تعجب آن‌ها در کوارتر چهارم هیچ امتیازی نتوانستند به دست آورند. حالا نوبت به دامیان لیارد رسیده بود تا خودی بنماید اما مدافعین لس آنجلس کلیپرز به او اجازه ندادند. لیارد در پایان بازی گفت:

معمولاً من این پرتاب‌ها را تبدیل به گل می‌کنم اما آن‌ها وارد سبد نشدند. آن‌ها مرا گارد کردند و در تمام مناطق زمین حاضر بودند. پت بورلی در دفاع عملکرد خوبی داشت.

دامیان لیارد چهار پرتاب را از دست داد و از ۳ پرتاب ۳ امتیازی او هیچ‌کدام موفق نبود و مک کالوم نیز ۴ پرتاب از دست داد. کوای لونارد که در شب قبل و به واسطه استراحت به زانوی خود نتوانسته بود در مقابل میلواکی باکس حاضر شود، ۲۷ امتیاز کسب کرد و ۱۳ ریباند و ۶ ترن اور از خود به جای گذاشت. کوای لنارد پس از پایان بازی گفت:

در شش دقیقه آخر بازی ما بازی را نگه داشتیم و ریباند کسب کردیم و پرتاب‌های آزاد انجام دادیم. لو ویلیامز یک ۳ امتیازی بزرگ بدست آورد. ما دفاع خوبی انجام دادیم و در کل طول بازی در آن منطقه مثبت ظاهر شدیم. پیروزی بزرگی برای ما بود.

کوای لنارد و لو ویلیامز با یکدیگر موفق شدند ۱۵ امتیاز پایانی لس آنجلس کلیپرز را بدست آورند. کوای لنارد با ۴ پرتاب آزاد خود پیروزی کلیپرز را تضمین کرد. هواداران فریاد می‌زدند: MVP، MVP

با توجه به خنثی شدن عملکرد دامیان لیارد و سی جی مک کالوم، آنفرنی سیمونز ۱۶ امتیاز از ۱۷ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد که ۱۲ امتیاز ابتدایی پورتلند بلیزرز را در این کوارتر شامل می‌شد. پورتلند بلیزرز در امتیاز ۹۸ و با پرتاب ۳ امتیازی حسن وایتساید با حریف خود برابر شد. پرتاب لو ویلیامز باز هم کلیپرز را پیش انداخت و پس از آن با یک پرتاب ۳ امتیازی کلیپرز را پیروز ساخت. لو ویلیامز پس از پایان بازی گفت:

دیدم در موقعیت پرتاب قرار دارم و کار را تمام کردم.

لس آنجلس کلیپرز داک ریورز کوای لنارد

پورتلند بلیزرز در کوارتر سوم بازی برتری ارائه داد و با نتیجه ۳۶ بر ۲۳ از لس آنجلس کلیپرز پیش افتاد. پورتلند با پرتاب ۳ امتیازی سی جی مک کالوم نتیجه را مساوی دید.

نکات بازی

تریل بلیزرز: سی جی مک کالوم در پایان بازی گفت:

من با نهایت سرعت بازی می‌کردم و به سمت پاتریک پترسون دویدم. اما برخورد من با او عمدی نبود. پورتلند بلیزرز در نیمه اول ۴۰ امتیاز کسب کرد که پایین‌ترین امتیاز کسب شده این تیم در نیمه‌های اول این فصل بود.

لس آنجلس کلیپرز: آن‌ها رکورد ۵ پیروزی و ۱ شکست در خانه را از خود به جای گذاشتند. کوای لنارد سه هزارمین ریباند دوران بازیگری خود را بدست آورد و ایویکا زوباک از ۷۰۰ بوردز گذشت.

داک ریورز و مونترزل بعد از بازی و در رختکن جشن گرفتند. ریورز سیزدهمین سرمربی لیگ NBA است که به رکورد ۹۰۰ پیروزی می‌رسد. ریورز ۲۱ سال پیش فعالیت خود را در حرفه مربیگری شروع کرد. ریورز با اشاره به دوران دستیاری‌اش در تیم‌های اورلاندو مجیک، بوستون سلتیکس و لس آنجلس لیکرز در این باره گفت:

فقط مردم بودند. بازیکنان از بالاترین درجه اهمیت برخوردارند. آن‌ها حال شما را بهتر می‌کنند. برای این پیروزی همه زحمت کشیدند.

لس آنجلس کلیپرز برای بزرگداشت پنجاهمین سال تأسیسشان پیراهن‌های نارنجی رنگ Buffalo Braves و پیراهن سیاه استفاده کرد که یادآور دوران حضور این تیم در استان نیویورک در فاصله سال‌های میان ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۸ بود. همچنین تیم بلیزرز نیز پنجاهمین سالگرد تأسیس خود را پشت سر می‌گذارد.

بازی‌های بعدی:

پورتلند بلیزرز: در بازی بعدی روز جمعه و در بازی مستقیم دیگری باید میزبان بروکلین نتس باشد.

لس آنجلس کلیپرز: آن‌ها روز دوشنبه از تورنتو رپترز میزبانی خواهند کرد. حالا کوای لنارد برای اولبن بار باید مقابل تیم سابق خود که با این تیم فصل قبل قهرمانی لیگ را بدست آورد بایستد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *