• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • زاین ویلیامسون حالا تنها منتظر تأیید کادر فنی پلیکانز برای بازی کردن است

زاین ویلیامسون حالا تنها منتظر تأیید کادر فنی پلیکانز برای بازی کردن است

فوروارد سال اولی تیم نیواورلینز پلیکانز یعنی زاین ویلیامسون در حالی از تونل ورزشگاه مدیسون اسکوئر گاردن خارج شد که تمام هواداران حاضر در ورزشگاه چشم به او بسته بودند.

پایان مصدومیت زاین ویلیامسون

زمانی که قبل از آغاز بازی، بازیکنان پلیکانز مشغول تمرین پاسکاری و شوتزنی بودند، تماشاگران حاضر در سالن با موبایل‌های خود شروع به گرفتن عکس از ستاره ۱۹ ساله پلیکانز کردند. ویلیامسون با لبخندی بر لب وارد زمین شد و به تمرین پرداخت. بچه‌ها اسم او را فریاد می‌زدند و از ویلیامسون می‌خواستند که دانک بزند. اعضای رسانه‌ها هم پشت سبد پلیکانز قرار گرفتند تا از لحظات برتری که زاین قرار است در تمرین خلق کنند عکس بگیرند. در همین حین، ویلیامسون به کار خودش مشغول شد.

او از گوشه و وینگ پرتاب‌های خودش را انجام داد، با تمرین‌دهندگان تمرین پیک اند رول کرد و چند پرتاب آزاد هم انجام داد. اما زاین در نهایت کار خودش را با یک حرکت مخصوص به خود تمام کرد، یک دانک از بین پا. اما قبل از این دانک یک شرط‌بندی بین مربیان پلیکانز و زاین ویلیامسون تعیین شده بود، اگر زاین موفق می‌شد این دانک را درست انجام بدهد، مربیان باید بیست‌بار شنا می‌رفتند و اگر هم دانک خراب می‌شد خود زاین باید شنا می‌رفت. ویلیامسون در نهایت کاری را انجام داد که در آن خبره بود.

اما حدود ۹۰ دقیقه قبل از این وقایع، زاین ویلیامسون تست‌های لازم برای بررسی وضعیت آمادگی خود را انجام داد. او همراه با گروهی از بازیکنان و مربیان نیواورلینز پلیکانز که شامل سنتر تیم، جلیل اکافور، گارد فرانک جکسون و مدیر کل تیم تراجان لنگدون می‌شد تمرینات ۳ به ۳ و ۴ به ۴ انجام داد. نیواورلینز آن روز با نیویورک نیکس بازی داشت و پس از این تست‌های بود که زاین ویلیامسون به هم‌تیمی سابق خود در تیم دانشگاهی دوک یعنی آر جی برت که اکنون برای نیکس بازی می‌کند ملحق شد. این دو به محض ملاقات با یکدیگر به خوش‌وبش پرداختند.

زاین ویلیامسون

این اولین دیدار این دو نفر به‌عنوان دو بازیکن حرفه‌ای در فصل عادی NBA بود. اما این بار، زمانی که بازی آغاز شد، ویلیامسون در جایگاهی جدید اما آشنا قرار گرفت، روی نیمکت! آر جی برت در جریان شکست ۱۲۳-۱۱۱ نیکس مقابل پلیکانز از مجموع ۱۵ پرتاب خود، پنج تا را وارد سبد کرد و ۱۶ امتیاز برای تیمش آورد. پیک شماره یک مراسم درفت ۲۰۱۹ در حالی که روی نیمکت نشسته بود، منتظر تأیید مربیان نیواورلینز بود تا اولین بازی خود در NBA را انجام بدهد. آلوین جنتری، مربی پلیکانز صبح روز جمعه درباره زاین گفت:

او در حال پیشرفت است. زاین تمرین می‌کند و در بازی‌های دست‌گرمی ۵ به ۵ حضور می‌یابد. ما مشغول بررسی شرایطی هستیم که بهترین زمان برای بازگشت زاین را تعیین کنیم. حتی اگر آن زمان فرا برسد، زاین دقایق محدودی بازی خواهد کرد.

ویلیامسون از تاریخ ۱۳ اکتبر که در دیدارهای پیش‌فصل به میدان رفت تاکنون دیگر در زمین بازی حضور نداشته است. او در مقابل سن آنتونیو اسپرز ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد. پس از همین دیدار مقابل اسپرز بود که این بازیکن سال اولی در زانوی راست خود احساس درد کرد. عکس‌های MRI نشان دادند که به مینیسک زانوی ویلیامسون آسیب رسیده است. سپس در تاریخ ۲۱ اکتبر بود که عمل جراحی بر روی زانوی زاین انجام شد، دقیقا یک روز قبل از آغاز فصل عادی ۲۰-۲۰۱۹ در لیگ NBA . تنها یک سال قبل از این بود که ویلیامسون در رختکن مدیسون اسکوئر گاردن نشسته بود و اولین بازی خود در این استادیوم را به‌عنوان عضو تیم دانشگاهی دوک بلو دویلز انجام داد. زاین در آن زمان یک بازیکن کاملاً مستعد بود که بازی‌هایش حتی در لیگ دانشگاهی نیز تماشاگران فراوانی را به خود جذب می‌کرد اما او حالا باید کار خود را پس از این مصدومیت سنگین از نو آغاز کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *