زاین ویلیامسون به دلیل مصدومیت زانو چند هفته ابتدایی لیگ NBA را از دست داد

براساس گزارش آدریان وجناروفسکی، خبرنگار ESPN زاین ویلیامسون چند هفته ابتدایی نیو اورلینز پلیکانز در فصل عادی را از دست خواهد داد.

مصدومیت زاین ویلیامسون

نیو اورلنیز مهم‌ترین دیدار فصل خود در لیگ ۲۰-۲۰۱۹ را سه‌شنبه مقابل تورنتو رپتورز، مدافع عنوان قهرمانی انجام خواهد داد. پلیکانز ستاره فصل اولی خود را در آخرین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود مقابل نیویورک نیکس در اختیار نداشت. ویلیامسون دچار درد زانو شده است و اگرچه مصدومیتش شدید نبوده اما نیو اورلینز می‌خواهد مطمئن شود که مصدومیت بازیکنش تجدید نمی‌شود. محصول کالج دوک، به خاطر کبودی زانوی چپ یک بازی را در لیگ تابستانی از دست داد.دیوید گریفین، معاون اجرایی عملیاتی نیو اورلینز پلیکانز گفت که باشگاه در مورد ویلیامسون با احتیاط عمل کرد. مشکل جدید زاین زانوی سمت راست اوست. زاین ویلیامسون، عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی‌های پیش‌فصل داشته است و میانگین ۲۳.۳ امتیاز، ۶.۵ ریباند و ۲.۳ اسیست در چهار بازی را به خود اختصاص داد و ۷۱.۴ درصد از پرتاب‌های او تبدیل به امتیاز شد.

زاین ویلیامسون

او در آخرین حضور خود در دیدارهای پیش‌فصل نیو اورلینز دبل دبل کرد و ۲۶ امتیاز و ۱۰ ریباند به دست آورد. دانک‌های او هنوز هواداران را به وجد می‌آورد و دوران خود در NBA را با دو دانک آغاز کرد. او اخیراً اصلی‌ترین نامزد جایزه بهترین بازیکن فصل اولی لیگ NBA بوده است و به لیز روسچر، خبرنگار یاهو اسپرتس گفته است بیشتر تمرکز او روی مسائل تیمی است تا عناوین انفرادی!
ویلیامسون در این باره گفت:

 کسب عنوان قهرمانی و تأثیرگذاری روی تیم، این‌ها رویای اولین فصل من است.

نیو اورلینز اولین بازی خانگی خود در لیگ NBA را جمعه همین هفته مقابل دالاس موریکس انجام خواهد داد. این تیم در مقایسه با یک دهه اخیر بلیت‌های بیشتری را فروخته و به لطف هیجانی که زاین ویلیامسون با خود به این شهر آورده، اکنون در نیمه بالایی جدول بیشترین فروش بلیت‌ها قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *