اریک گوردون قراردادش را برای حداقل ۳ فصل با راکتس تمدید کرد

اریک گوردون ، که به دوازدهمین سال فعالیتش در NBA رسیده است یکی از بازیکنان کلیدی راکتس است که می‌تواند مکمل خوبی برای جیمز هاردن و راسل وستبروک باشد.

تمدید قرارداد اریک گوردون با راکتس

اریک گوردون پرتاب‌های ۳ امتیازی خوبی دارد، تسلط روی توپ او مثال زدنی است، از همه جای زمین می‌تواند امتیاز بگیرد، مدافع خوبی است و می‌تواند به عنوان یک طراح ثانویه پرتاب نیز به کار گرفته شود. اریک گوردون یکی از شش مرد منتخب سال ۲۰۱۷ در مرحله پلی‌آف لیگ NBA بود و در مرحله پلی‌آف لیگ NBA فصل قبل نیز می‌توان گفت دومین بازیکن برتر تیمش بود. به این خاطر است که هیوستون راکتس تصمیم گرفت تا او را در تیم خود حفظ کند. هیوستون راکتس با این بازیکن به توافق تمدید قرارداد تضمین شده برای ۳ سال به ارزش ۵۴ میلیون یورو رسید که اگر هیوستون یا گوردون به موفقیت خاصی نائل آیند برای سال چهارم نیز قابل تمدید است. جاناتان فیگن داستان این تمدید قرارداد را فاش کرد:

یک منبع آگاه از جلسه تمدید قرارداد اریک گوردون، گارد تیم هیوستون راکتس گفت هیوستون در روز جمعه با این بازیکن، به بلندمدت‌ترین توافقی رسید که می‌توانست پیشنهاد دهد

اریک گوردون ۳۰ ساله در فصل پایانی قرارداد چهارساله قبلی خود قرارداد دارد. قراردادی که در سال ۲۰۱۶ و به عنوان بازیکن آزاد با هیوستون بست. یک منبع آگاه در جلسه تمدید قرارداد او فاش کرد که هیوستون قراردادی ۴ ساله به ارزش ۷۵.۶ میلیون یورو با اریک گوردون به امضا خواهد رساند. با توجه به مدت باقی مانده قراردادش، گوردون در نهایت ۹۰ میلیون دلار در طول ۵ سال دریافت خواهد کرد.

اریک گوردون

این طولانی‌مدت‌ترین قراردادی بود که هیوستون راکتس می‌توانست پیشنهاد دهد زیرا آن ها بالای سقف قرارداد هستند و هنوز یک سال تا پایان قرارداد اریک گوردون زمان باقی است. بنابراین بیشترین پیشنهادی که هیوستون راکتس می‌تواند مطرح کند ۱۲۰ درصد از قرارداد ۱۴.۱ میلیون دلاری الان اوست. چهار سال قراردادش بر همین مبنا در نظر گرفته شده است.

آدریان وجناروسکی، خبرنگار ESPN در توئیتر خود نوشت که چهارمین سال قرارداد او تضمین نشده است:

چهارمین سال تمدید قرارداد اریک گوردون تضمین نشده است. اگر او در تیم آل استار قرار گرفت یا هیوستون راکتس توانست عنوان قهرمانی لیگ NBA را بدست آورد، قرارداد سال چهارم جنبه اجرایی به خود خواهد گرفت.

اریک گوردون قراردادی سه ساله و تضمین شده به ارزش ۵۴.۵ میلیون یورو خواهد داشت که از فصل ۲۱-۲۰۲۰ آغاز می‌شود. فصل اول ۱۶.۹ میلیون دلار، فصل دوم ۱۸.۲ میلیون دلار، فصل سوم ۱۹.۶ میلیون دلار. چهارمین سال که تضمین نشده است به ارزش ۲۰.۹ میلیون دلار خواهد بود. گوردون ۳۰ ساله است و به نظر می‌رسد مهارت‌ها و مشارکت‌پذیری او در بازی در طول مدت این قرارداد کاهش یابد. این بدان معنی است که هیوستون راکتس اکنون در حالت «فقط حالا ببریم» است و گوردون نیز مطمئناً در سال‌های آتی برای رسیدن به این مهم به آن‌ها کمک خواهد کرد. او بازیکن باکیفیتی است که نقش خود را در زمین می‌داند. تیلمان فرتیتا، مالک هیوستون راکتس تمایل دارد که پول خود را برای ستاره‌ها خرج کند. راکتس به راسل وست بروک، جیمز هاردن و اریک گوردون جمعاً در حدود ۱۱۵ میلیون دلار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ پرداخت خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *