• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • در هفدهمین دبل دبل فصل لبران جیمز ، استعدادی به نام راجون روندو ظهور کرد

در هفدهمین دبل دبل فصل لبران جیمز ، استعدادی به نام راجون روندو ظهور کرد

آنتونی دیویس ۲۶ امتیاز بدست آورد، لبران جیمز ۲۰ امتیاز و ۱۲ پاس گل به نام خود ثبت کرد تا هفدهمین دبل دبل این فصل خود را در بیست و دومین بازی فصل کسب کند و لس آنجلس لیکرز چهارشنبه شب موفق شد با برتری در هر دو سمت زمین با نتیجه ۱۲۱ بر ۹۶ از سد یوتا جاز بگذرد.

لبران جیمز همچنان مرد اول لیکرز

یک شب بعد از پیروزی مقابل دنور ناگتس، لس آنجلس لیکرز بر روی خط حمله خود تمرکز کرد و روزنه‌های پاسکاری تیم حریف را بست. لبران جیمز پس از پایان بازی اظهار داشت:

می‌دانستیم که در این بازی مجبوریم انرژی داشته باشیم. ما هنوز نیاز به تزریق انرژی در زمین بازی داریم. در زمان حمله بسیار خوب ظاهر می شویم. برای ما انتقال به حمله بسیار مهم است اما برای این کار باید از دفاع خوب باشیم.

راجون روندو با ۱۴ امتیاز بهترین بازیکن نیمکت‌نشین لیکرز بود و در کنار این امتیاز، ۱۲ پاس گل و ۸ ریباند به دست آورد. لس آنجلس لیکرز به دفعات پاسکاری یوتا جاز را قطع کردند. لیکرز از دفاعی پرانرژی و پرتکاپو سود برد و ۲۱ امتیاز از ۱۹ بار لو دادن توپ یوتا جاز به دست آورد. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما تیم خوبی داریم. تیم ما الهام‌بخشی خوبی دارد. تلاش می‌کنیم تا بازی به بازی پیش برویم.

داناوان میشل ۲۹ امتیاز کسب کرد و بوگدان بوگدانوویچ ۲۳ امتیاز بدست آورد. یوتا جاز در شش بازی ۵ باخت داشته است. یوتا جاز ۴۲.۵% از پرتاب‌های سه امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرد که کمترین آمار فصلش بود- و به لس آنجلس لیکرز اجازه داد ۵۱ درصد از پرتاب‌های فیلد لس آنجلس لیکرز تبدیل به امتیاز شود و ۴۸ درصد از پرتاب‌های ۳ امتیازی آن‌ها به درون سبد برود. کوئین اسنایدر، سرمربی یوتا جاز در پایان بازی اظهار داشت:

در شروع سال کار ما تعیین و تمرکز خط دفاعی بود. اخیراً روی کارهای دیگری نیز تمرکز کرده‌ایم از جمله آن‌ها پرتاب‌های از دست رفته و از دست دادن توپ هستند.

لبران جیمز

یوتا جاز بازی را در حالی آغاز کرد که ۱۱ بر ۵ پیش بود. اما یوتا جاز ناگهان درجا زد و لس آنجلس لیکرز از تلاش پا پس نکشید. لس آنجلس لیکرز با کسب ۹ امتیاز متوالی بازی را ۳۰ بر ۲۰ به نفع خود کرد. این تازه شروع کار لیکرز بود. در دقایق پایانی کوارتر اول لس آنجلس لیکرز در حالی ۱۶ امتیاز بدست آورد که به حریف ۴ امتیاز داد و توانست در ابتدای کوارتر دوم خود را ۴۶ بر ۳۰ پیش بیاندازد. لبران جیمز در عرض یک دقیقه ۳ بار توپ را با تور سبد آشنا کرد. داناوان میشل در پایان بازی اظهار داشت:

ما باید برگردیم و خودمان را درون آیینه ببینیم و بهتر عمل کنیم. هر یک از ما باید در مواقع ضروری پاسخگو باشد.

لس آنجلس لیکرز در نیمه دوم اختلاف امتیاز دو رقمی خود را حفظ کرد. آن‌ها بعد از نیمه اول تا ۲۵ امتیاز با حریف خود فاصله انداختند. یوتا جاز در کوارتر سوم ۵۰ درصد پرتاب از فیلد داشت و اختلاف نتیجه را به ۶۸ بر ۵۷ رساند. این نزدیک‌ترین اختلافی بود که یوتا جاز با لس آنجلس لیکرز داشت. بعد از آن لس آنجلس لیکرز با کسب ۱۰ امتیاز و دادن فقط ۲ امتیاز به تیم حریف و با استفاده از لی اوپ دانک جاواله مک گی حساب کار را به ۷۸ بر ۵۹ تغییر داد. آنتونی دیویس در پایان بازی اظهار داشت:

در کوارتر سوم ضعیف عمل کردیم. بازی را رها کردیم و بعد از آن به فرم خوب خود بازگشتیم.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: دوایت هاوارد اولین پرتاب ۳ امتیازی فصل خود را در ۶:۲۵ مانده به پایان کوارتر چهارم انجام داد.

یوتا جاز: مایک کونلی به دلیل مصدومیت برای اولین بار یک بازی را از دست داد. داناوان میشل در پست کونلی، یعنی گارد رأس بازی خود را آغاز کرد و جو اینگلز نیز در پست گارد رأس به میدان رفت. رودی گوبرت ۱۰ ریباند به نام خود ثبت کرد.

آنتونی دیویس با ۳ بلاک شات در این بازی به کار خود پایان داد. هر ۳ بلاک شات در کوارتر سوم رقم خورد. او با عبور از بوگدان بوگدانوویچ، تغییر مسیر و جلوگیری از پرتاب ۳ امتیازی مهاجم یوتا جاز نقش برجسته‌ای در این زمان داشت.

بازی بعدی:

لس آنجلس لیکرز: آن‌ها جمعه شب مهمان پورتلند بلیزرز خواهند بود.

یوتا جاز: شنبه شب از ممفیس گریزلیز پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *