لس آنجلس لیکرز شانس اول قهرمانی در رقابت های بسکتبال NBA در فصل ۲۰-۲۰۱۹

تیم تورنتو رپترز با برتری برابر 114 به 110 مقابل گلدن استیت وریرز در ششمین بازی فینالِ خود موفق به کسب اولین قهرمانی تاریخ اش در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا، NBA شد. بدین ترتیب، پرونده فصل 19-2018 مسابقات بسکتبال باشگاهی آمریکا بسته شد و همگان منتظر شروع یک فصل جدید و بازی های هیجان انگیز در آینده هستند. بنگاه Westgate Superbook که در زمینه شرط بندی در ایالات متحده فعالیت می کند، پیش بینی کرده است که تیم لس آنجلس لیکرز در فصل آینده مسابقات بسکتبال NBA شانس اول کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز شانس اول قهرمانی در فصل آینده بسکتبال NBA است

پس از لس آنجلس لیکرز ، تیم های میلواکی باکس و لس آنجلس کلیپرز در پشت سر این تیم قرار گرفته اند. قهرمان کنونی لیگ بسکتبال آمریکا نیز در جایگاه چهارم قرار گرفته است. یکی از موارد جالب این پیش بینی قرارگیری فینالیست این دوره مسابقات یعنی گلدن استیت است که به عنوان هشتمین شانس 14/1 در نظر گرفته شده است. یکی از دلایل اصلی حضور پایین گلدن استیت در این رده بندی، مصدومیت طولانی مدت کلی تامپسون بوده است. کلی تامپسون، ستاره طلایی پوشان در دیدار ششم فینال بسکتبال NBA و در کوارتر سوم از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و به گفته پزشکان، این بازیکن کل بازی های فصل آینده را از دست خواهد داد. علاوه بر مصدومیت تامپسون، وریرز با مصدومیت دیگر ستاره خود یعنی کوین دورانت نیز دست و پنجه نرم می کند و به نظر نمی رسد این دو ستاره، به این زودی ها در ترکیب گلدن به میدان بروند.

مصدومیت دو ستاره تاثیرگذار گلدن استیت مطمئنا فشارها را بر روی دوش استفن کری افزایش خواهد داد و بر کیفیت این بازیکن در فصل آتی اثر سو خواهد گذاشت. لس آنجلس لیکرز در فصل 19-2018 در مرحله پلی آف این بازی ها حاضر نبود و یکی از علل اصلی آن مصدومیت بهترین بازیکن این تیم، لبران جیمز بود. شاه جیمز به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، 17 بازی  لس آنجلس لیکرز را در طول فصل از دست داده بود. انتظار می رود برای فصل آینده تیم لس آنجلس لیکرز دست به تریدهای مهمی بزند که یکی از آن ها ستاره پلیکانز، آنتونی دیویس خواهد بود. در مورد کلیپرز هم شایعاتی وجود دارد که این تیم خواهانِ کوای لنارد بوده و در فصل جدید، احتمالا شاهد حضور ستاره کنونی رپترز در این تیم باشیم. مطمئنا با خرید و اضافه شدن بازیکن های سرشناس بسکتبال آمریکا بار دیگر می توان شاهد حضور قدرتمند تیم هایی چون لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز در فصول آینده مسابقات بسکتبال NBA باشیم. حال باید دید طبق پیش بینی ها لس آنجلس لیکرز می تواند قهرمان شود یا خیر.

بسکتبال NBA لس آنجلس لیکرز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *