• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مثلث مخوفی که به هورنتس اجاره ندادند تا در مقابل لس آنجلس لیکرز قد علم کند

مثلث مخوفی که به هورنتس اجاره ندادند تا در مقابل لس آنجلس لیکرز قد علم کند

لس آنجلس لیکرز بعد از پایان فصل قبل ۲ بازیکن بزرگ کهنه‌کار را جذب کرد و هر دو آن‌ها در پیروزی لیکرز مقابل شارلوت هورنتس عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشتند.

دلیل پیروزی لس آنجلس لیکرز برابر شارلوت

درخشش آنتونی دیویس مسئله تعجب‌برانگیزی نبود. اما در مورد وایت هاوارد باید گفت این‌که او تا این اندازه زود با تیم هماهنگ شده و فرم خوب گذشته خود را بدست آورده شبیه به یک معجزه می‌ماند. آنتونی دیویس در این بازی ۲۹ امتیاز و ۱۴ ریباند به دست آورد و هاوارد ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ بلاک کسب کرد تا لس آنجلس لیکرز ۱۲۰ بر ۱۰۱ مقابل شارلوت هورنتس پیروز باشد. لبران جیمز در این دیدار ۲۰ امتیاز کسب کرد و ۱۲ اسیست و ۶ ریباند برای لیکرز به دست آورد و با برتری ۱۸ بر ۲ لیکرز در کوارتر سوم موجب شد تا آن‌ها دومین پیروزی متوالی فصل خود را بدست آورند. اما جیمز از بازی قدرتمندانه خط دفاعی لیکرز بسیار هیجان‌زده و از هماهنگ شدن آنتونی دیویس و دوایت هاوارد با تیم بسیار خوشحال است. آنتونی دیویس با کسب ۲۵ امتیاز در نیمه اول که ۱۶ امتیاز آن در کوارتر اول بدست آمد مهارت‌های خود را به نمایش گذاشت و در هر دو سمت زمین عالی ظاهر شد. پس از شروعی نسبتاً ناهماهنگ با لیکرز، وی در بازی با شارلوت خوی هجومی همیشگی خود را به نمایش گذاشت. دیویس در این باره گفت:

پرتاب‌های من در دو بازی اول ضعیف بودند و فقط تلاش کردم که به ریتم سابق خود برگردم.

وقتی دیویس بعد از نیمه اول آن تب و تاب خود را از دست داد حالا نوبت لبران جیمز و دوایت هاوارد بود. همین فرمول است که به لیکرز اجازه خواهد داد تا در بازی‌های دشوار آن را اتخاذ کند و این همکاری هنوز برای رقبای آن‌ها ناشناخته و جدید است. در حالی که لبران جیمز ضرب‌آهنگ خط حمله را بیشتر می‌کرد و دوایت هاوارد نیز با عملکرد خارق‌العاده خود، شش فصلی را که بعد از ترک لس آنجلس لیکرز در بازار نقل و انتقال آزاد توسط هواداران هو شده بود به دست فراموشی سپرد. حالا او به عنوان یک سنتر جانشین به این تیم آمده است و در ۲ بازی اول لیکرز به رکورد قبلی دانک، دفاع و تلاش کلی خود رسید. هاوارد در این باره می‌گوید:

به هیچ چیز فکر نمی‌کنم فقط می‌خواهم هر آن‌چه در توان دارم برای پیروزی تیم ارائه دهم و به هواداران انرژی تزریق کنم. وقتی شما موفق به انجام این کار می‌شوید اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد. تلاش می‌کنم تا از لحظه لحظه حضورم در زمین لذت ببرم.

لس آنجلس لیکرز

مایلز بریجز ۲۳ امتیاز در این بازی کسب کرد و کودی زلر و تری روزیر ۱۹ امتیاز دیگر برای شارلوت هورنتس بدست آوردند. بریجز بعد از پایان بازی گفت:

تلاش کردیم تا از موقعیت باخت خارج شویم اما آن‌ها تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی هستند. یک بازی نزدیک بود. آن‌ها بازیکنان کهنه‌کاری را در اختیار داشتند. آن‌ها همه برنامه‌های خود را پیاده کردند و ما کمی بی تجربه بودیم. بریجز در نیمه اول ۱۵ امتیاز بدست آورد اما لس آنجلس لیکرز به شارلوت اجازه نداد تا در نیمه دوم بیشتر از ۳۹ امتیاز کسب کند.

جیمز برگو، سرمربی شارلوت هورنتس پس از پایان بازی گفت:

ما امشب جنگیدیم و فکر می‌کنم فوق‌العاده بودیم. امشب با حضور خود در همه جای زمین، سبک حملات و شیوه‌ی رشد خود، بلوغ خود را در درون زمین به من نشان داد. او لبران جیمز را گارد کرد و فکر می‌کنم امشب خارق‌العاده بود.

آنتونی دیویس از ابتدای بازی قدرتمندانه ظاهر شد و در کوارتر اول ۱۶ امتیاز بدست آورد و ۶ ریباند نیز در نیمه اول کسب کرد. جیمز در تا ۱:۴۰ مانده به پایان نیمه اول هیچ امتیازی کسب نکرده بود و با دو پرتاب آزاد روند امتیازگیری خود در این بازی را آغاز کرد. جیمز تا کوارتر چهارم بیشتر در نقش یک تسهیل‌کننده بازی برای بازیکنان دیگر لیکرز ظاهر شد و دهمین امتیاز خود را در ۹:۴۷ مانده به پایان بازی بدست آورد. این بازیکن از ۵ ژانویه سال ۲۰۰۷ در هیچ دیداری کمتر از ۱۰ امتیاز کسب نکرد.

نکات بازی:

شارلوت هورنتس: دوونته گراهام در این بازی ۹ امتیاز کسب کرد و این در حالی است که در ۲ بازی قبلی به ترتیب ۲۳ و ۲۴ امتیاز برای هورنتس بدست آورده بود. نیکولاس باتوم به دلیل شکستگی انگشت دست چپ خود دومین بازی متوالی را نیز از دست داد. وی در بازی اول شارلوت آسیب دید.

لس آنجلس لیکرز: کالدول پوپ در این دیدار ۱۰ امتیاز کسب کرد. گارد رأس‌های پشتی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. کوین کوک ۱۲ امتیاز و ۸ اسیست بدست آورد و الکس کاروسو نیز ۵ امتیاز و ۲ اسیست به نام خود ثبت کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *