لیست کامل ستاره هایی که از NBA جا ماندند

فصل 20-2019 رقابت های لیگ بسکتبال ان بی ای از اواخر ماه جولای ادامه می یابد اما این به آن معنا نیست که همه بازیکنان در کمپ اورلاندو، فلوریدا حضور خواهند داشت.

با بیشتر شدن تهدید ویروس کرونا در این ایالت، برخی بازیکنان حاضر به ترک خانواده ها و دوستانشان و بازگشت به زمین نیستند. سازمان لیگ ان بی ای یک دستورالعمل جزئی برای سلامتی و بهداشت درست کرده اما غیر ممکن است که حضور ویروس کرونا را بتوان به صورت کامل از بین برد.

 

و جدا از این، نگرانی های دیگری هم وجود دارد مثل ادامه جنگ علیه بی عدالتی نژادی و ریسک مصدومیت پس از یک وقفه غیر معمول. اگر بازیکنانی به لیگ برنگشتند تعجب نکنید، به ویژه اگر حس کنند که تیم هایشان شانس زیادی برای موفقیت در ادامه فصل ندارند.

 

اینجا فهرستی از بازیکنانی را مرور می کنیم که در شروع مجدد فصل ان بی ای شرکت نخواهند داشت:

 

  • ترور آریزا – پورتلند تریل بلیزرز

آریزا که در حال حاضر درگیر پرونده حضانت پسرش است، طبق گزارش آدرین وویناروسکی از ای اس پی ان می خواهد برای مدت یک ماه همراه پسرش باشد به جای اینکه به هم تیمی های خود در پورتلند بلیزرز ملحق شود. این مهاجم توانمند 11 امتیاز و 4.8 ریباند به طور میانگین در هر بازی از این فصل تا پیش از توقف مسابقات به ثبت رساند. پورتلند قادر خواهد بود که آریزا را با یک بازیکن جایگزین کند. آنها هم اکنون در رقابت برای جایگاه پلی آف کنفرانس غرب ½ و 3 بازی عقب تر از ممفیس گریزلیز هستند.

  • دیویس برتانس – واشنگتن ویزاردز

برتانس در تابستان بازیکن آزاد می شود و انتخاب های بسیاری را پیش روی خود خواهد دید. به همین دلیل طبق گزارش وویناروسکی و بونتمپس از ای اس پی ان، این بازیکن 27 ساله تصمیم دارد به جهت پیشگیری از آسیب دیدگی، در ادامه رقابت های این فصل بیرون بنشیند.

در اولین فصل با ویزاردز، برتانس 15.4 امتیاز به طور میانگین از هر بازی کسب کرد و 42.4 درصد شوت های سه امتیازی اش را به گل تبدیل کرد در حالی که به ازای هر بازی 9 بار برای پرتاب سه امتیازی اقدام کرد. واشنگتن طبق گزارش ها از تصمیم برتانس حمایت کرده و حتی امیدوار است که پس از پایان فصل بتواند با او یک قرارداد جدید امضا کند.

 

  • آوری بردلی – لس آنجلس لیکرز

این یک فقدان بسیار مهم برای لس آنجلس است اما بردلی به صورت قابل درکی نگران خانواده اش است و نمی خواهد در ادامه فصل بازی کند. پسر بردلی، لیام، سابقه یک بازگشت عذاب آور از بیماری های تنفسی را هم دارد.

بردلی به وویناروسکی گفت: «همانطور که به هم تیمی هایم و مجموعه لیکرز متعهد هستم، من در نهایت بسکتبال را برای خانواده ام بازی می کنم و بنابراین، در زمانی مثل حالا، نمی توانم تصور کنم که تصمیمی بگیرم که سلامتی و آرامش خانواده ام را حتی در کمترین ریسک قرار بدهد.»

بردلی خیلی واضح به سازمان لیگ ان بی ای فشار آورده که نگرانی های بازیکنان درباره نابرابری نژادی برطرف کند. او همچنین گفته تمرکزش را روی تشکیل پروژه هایی می گذارد که به قوی تر شدن اجتماعات اطرافش کمک کند.

 

  • ویلی کالی-استاین – دالاس موریکس

بنا بر گزارش شمس چارانیا، ستاره سابق کنتاکی در شروع مجدد فصل برای دالاس بازی نخواهد کرد. کالی-استاین و همسرش در ماه جولای صاحب فرزند خواهند شد.

غیبت کالی-استاین یک جای خالی در لیست تیم دالاس برای اضافه کردن نام بازیکن آزاد تازه جذب شده خود یعنی تری بروک به وجود آورد. این بازیکن که در پست گارد بازی می کند، طبق گزارش ها برای پیوستن به دالاس به توافق رسیده است.

 

  • ویلسون چندلر – بروکلین نتس

چندلر به مالیکا اندروز از ای اس پی ان گفت: «سلامتی و خوب بودن خانواده ام برای من در اولویت اول است. این مهاجم پس از اینکه محرومیت 25 جلسه ای ناشی از دوپینگ را سپری کرد، عمدتا روی نیمکت نشست اما سه بازی آخر بروکلین قبل از توقف فصل را به عنوان بازیکن اصلی آغاز کرد.

بروکلین نتس در حال حاضر برای پر کردن جای چندلر در لیست آماده شده است. آنها با جاستین اندرسون قرارداد مجددی امضا خواهند کرد؛ بازیکنی که در 3 مسابقه برای تیم خود در این فصل پس از امضای قرارداد 10 روزه در ژانویه به میدان رفت.

  • دمارکوس کازینز – بازیکن آزاد

هرچند او پس از کنار گذاشته شدن از لیکرز در ماه فوریه هنوز به صورت رسمی دوباره بازیکن این تیم نشده، اما در ماه آگوست از امکانات باشگاه برای بهبود پس از پارگی رباط صلیبی استفاده می کرد. در حال حاضر گزارش های متناقضی وجود دارد مبنی بر اینکه کازینز می خواهد تا قبل از شروع مجدد فصل با تیمی قرارداد امضا کند یا خیر.

 

چارانیا گزارش داده که کازینز از شانس بازی در اورلاندو می گذرد و به جای آن برای فصل 21-2020 آماده می شود. جف شوارتز، مدیر برنامه کازینز، به تانیا گنگولی از لس آنجلس تایمز گفت که دمارکوس کازینز از امضای قرارداد و بازی برای یک تیم در این مقطع منصرف نشده است.

تصمیم او نهایتا می تواند به این بستگی داشته باشد که چقدر بازگشت به ان بی ای پس از یک دوری طولانی برایش راحت است.

 

  • اسپنسر دینویدی – بروکلین نتس

پس از اینکه نتیجه تست کرونای او مثبت شد، دینویدی با هم تیمی هایش در بروکلین نتس به اورلاندو پرواز نخواهد کرد. دینویدی در این فصل آمار میانگین عالی 20.6 امتیاز و 6.8 پاس منجر به گل را در هر بازی به ثبت رسانده است.

 

  • دآندره جوردن – بروکلین نتس

جوردن در توییتر اعلام کرد که پس از مثبت شدن نتیجه آزمایشش، برای ادامه فصل بیرون خواهد نشست. بروکلین جوردن را در این فصل به عنوان جایگزینی برای سنتر قبلی خود یعنی یارت آلن اضافه کرد. این بازیکن هم به طور میانگین در هر بازی 22 دقیقه بازی کرد و آمار 8.3 امتیاز، 10 ریباند و 0.9 بلاک را از خود به جا گذاشت.

  • ویکتور اولادیپو – ایندیانا پیسرز

اولادیپو در تلاش ایندیانا برای رسیدن به پلی آف حضور نخواهد داشت. این بازیکن که دو بار سابقه حضور در آل استار را دارد، در ژانویه 2019 با تاندون پاره شده مواجه شد و بیش از یک سال به میادین برنگشت و در رقابت های این فصل تا قبل از تعطیلی، در 13 بازی به میدان رفت. اولادیپو و کادر پزشکی تیمش معتقد هستند که برای او بهتر است روی تلاش برای بازگشت 100 درصدی در فصل 21-2020 تمرکز کند.

 

اولادیپو به چارانیا گفت: «من واقعا می خواهم بازی کنم و به عنوان یک رقابت کننده و بازیکن، این چیزی است که مرا تکه تکه می کند. من حس می کنم که در محل فوق العاده ای حضور دارم و به آمادگی 100 درصدی نزدیک و نزدیک تر می شوم. با همه متغیرها، از اینکه چگونه باید تمرینات 5 به 5 خودم را انجام دهم تا ریسک افزایش یافته درباره مصدومیت بافت نرم که ممکن است بازگشتم را به تعویق بیندازد، و مجموعه ناشناخته دیزنی برای بازیکنان ان بی ای، من نمی توانم ذهنم را کاملا معطوف به بازی بکنم.

من باید باهوش باشم و این تصمیم آسان نبوده است. اما عمیقا باور دارم که ادامه دادن در شرایطی که من هستم و رسیدن به سلامتی کامل برای فصل 21-2020 درست ترین تصمیم برای من است.»

 

  • تابو سفولوشا – هیوستون راکتس

بنا بر گزارش وویناروسکی، سفولوشا در شروع مجدد فصل حضور نخواهد داشت اما تصمیم او خیلی تاثیر زیادی بر شانس های قهرمانی هیوستون نباید داشته باشد. این بازیکن 36 ساله در این فصل به طور میانگین فقط 2.2 امتیاز در هر بازی کسب کرده و 10.6 دقیقه در بازی ها به میدان رفته است.

راکتس برنامه دارد که با لوک امباه اموته قرارداد امضا کند. او قبلا در فصل 2017-18 هم در هیوستون بازی کرده است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *