لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی ممفیس گریزلیز – گلدن استیت واریرز

ممفیس گریزلیز گلدن استیت واریرز لیگ بسکتبال NBA

امروز در بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، می‌خواهیم به تحلیل وضعیت دو تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز و گلدن استیت واریرز در لیگ بسکتبال NBA بپردازیم. این دو تیم قرار است در ساعت ۴:۳۰ پنجشنبه ۸ فروردین در ورزشگاه ممفیس گریزلیز یعنی فدکس فارِم با هم به رقابت بپردازند. با بسکتفا،‌ بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

ممفیس گریزلیز: خرس‌های دندان‌پنبه‌ای لیگ بسکتبال NBA

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز، این فصل را با ترکیب مناسبی شروع نکرد. آن‌ها نامتعادل‌ترین تیم بسکتبال NBA در فصل جاری بودند: دومین دفاع قدرتمند و ضعیف‌ترین حمله‌ی لیگ! ملحق شدن یوناس والانسیوناس و اوری بردلی به تیم در پست‌های سنتر و شوتینگ گارد و اضافه شدن تلاش‌های هجومی آن‌ها به تلاش‌های امتیازآور اصلی تیم یعنی مایک کانلی کمک کرد تا ممفیس گریزلیز در ماه جاری از لحاظ هجومی دوازدهمین تیم قدرتمند لیگ باشد و درواقع هجده پله صعود کند، اما دیگر برای بهبود وضعیت دیر شده و این تیم رسماً از رقابت برای رسیدن به مرحله‌ی پلی‌آف امسال حذف شد.

مایک کانلی بهترین سایت بسکتبال

آن‌ها حالا در جایگاه سیزدهم کنفرانس غرب قرار دارند و باید از معدود بازی‌های باقیمانده‌ی فصل عادی، صرفاً برای حفظ آبرو و تمام کردن امسال در جایگاهی قابل‌قبول‌تر استفاده کنند. هرچند باتوجه به مصدومیت‌هایی که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم بسکتبال را گرفتار کرده، دستیابی به همین هدف حداقلی هم دشوار به‌نظر می‌رسد. اوری بردلی، جارن جکسون جونیور، کایل اندرسون و سی. جی. مایلز همگی گرفتار مصدومیت‌های قطعی با چندهفته تا چندماه غیبت شده‌اند و مایک کانلی و جوکیم نوا هم به علت مصدومیت‌های جزئی در نواحی ران و زانو، بازی اخیر تیم مقابل اوکلاهما سیتی تاندر را از دست دادند و حضورشان در بازی پیش‌رو نیز مورد تردید است. از این رو است که سایت بسکتبال ESPN بیشتر از ۳۰ درصد شانس پیروزی برای آن‌ها درنظر نگرفته است.

گلدن استیت واریرز: قهرمانان به این راحتی‌ها دست‌وپای خود را گم نمی‌کنند

تیم بسکتبال دنور ناگتس که یکی از شگفتی‌سازهای این فصل از لیگ بسکتبال NBA بوده، بالاخره توانست در جدول رده‌بندی کنفرانس غرب از گلدن استیت واریرز جلو بزند و برای مدت کوتاهی هم که شده، طعم صدرنشینی را بچشد. الان هم که گلدن استیت واریرز به جایگاه اول جدول بازگشته، یک بازی از دنور ناگتس بیشتر انجام داده و تنها نیم برد از آن‌ها جلوتر است. اما آن‌ها نگرانی چندانی برای از دست دادن سید شماره‌ی یک کنفرانس غرب در مرحله‌ی پلی‌آف ندارند و برای پیشی گرفتن سریع از دنور ناگتس خودشان را خسته نمی‌کنند. وقتی خبرنگار یک سایت بسکتبال از استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پرسید که آیا نگران این نیست که مثل سال گذشته جایگاه اول کنفرانس غرب را از دست بدهند، او توضیح داد که هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و چندان عقب نیفتاده‌اند، و همانقدر که کسب سید اول پلی‌آف برای او مهم است، حفظ سلامت و انرژی بازیکنان تیمش هم برایش اهمیت دارد:

عملکرد گلدن استیت واریرز در یک ماه اخیر رو به افت بوده است. آن‌ها از نظر متوسط تعداد پاس گل در هربازی، بهترین تیم این فصل از لیگ بسکتبال NBA و از نظر امتیازآوری دومین تیم قدرتمند لیگ بوده‌اند، ولی‌ در ماه جاری بدون اینکه در تعداد پاس گل افت کرده باشند، از نظر امتیازآوری به جایگاه نوزدهم سقوط کرده‌اند و این نشان از خستگی و کاهش دقت پرتاب‌ها دارد. استیو کر با استراحت دادن به بازیکن‌های اصلی دارد با این مشکل مقابله می‌کند. استفن کری در بازی مقابل دالاس ماوریکس استراحت کرد و دمارکوس کازینز و آندره ایگودالا برای بازی مقابل دیترویت پیستونز به‌کار گرفته نشدند. هرچند جنگجوها بدون حضور این دو یار خود، پیستونز را شکست دادند و پنجاهمین پیروزی خود در شش فصل پیاپی را جشن گرفتند.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، ممنونیم. با دنبال کردن مطالب بسکتفا، اطلاعات بسکتبالی خود را به‌رخ دوستانتان بکشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *