لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی نیو اورلینز پلیکانز – گلدن استیت واریرز

گلدن استیت واریرز لیگ بسکتبال NBA

امروز در بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، قصد داریم به بررسی وضعیت دو تیم بسکتبال نیو اورلینز پلیکانز و گلدن استیت واریرز در این فصل از لیگ بسکتبال NBA بپردازیم. نیو اورلینز پلیکانز که دیگر چیزی برای ثابت کردن یا از دست دادن ندارد، قرار است در ساعت ۴:۳۰ صبح چهارشنبه ۲۱ فروردین، در آخرین بازی خود در فصل جاری، با بهترین تیم بسکتبال کنفرانس غرب به رقابت بپردازد. این تیم در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی اسموتی کینگ سنتر میزبان جنگجوها خواهد بود، هرچند احتمالاً هیچ‌کدام از بازیکنان اصلی تیم برای پذیرایی از مهمانان حضور نخواهند داشت. با بسکتفا،‌ بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

نیو اورلینز پلیکانز: خداحافظی تلخ با فصلی دیگر از لیگ بسکتبال NBA

تیم بسکتبال نیو اورلینز پلیکانز امسال از لحاظ دفاعی آنقدر ضعیف (تیم بیست‌وهشتم لیگ بسکتبال NBA) بود که پاس‌کاری‌های ممتاز آن‌ها (تیم سوم لیگ در تعداد پاس گل)، ریباندهای فراوان (تیم پنجم لیگ در تعداد ریباند) و امتیازآوری‌های مستمرشان (تیم سوم لیگ در امتیازآوری) هم باعث نشد که بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند. بازی پیش‌رو، آخرین بازی آن‌ها در فصل ۱۹-۲۰۱۸ خواهد بود، اما آخرین بازی مهم این تیم در فصل جاری، خیلی وقت است که انجام شده و از وقتی که عدم دستیابی آن‌ها به مرحله‌ی پلی‌آف قطعی شده دیگر دلیلی برای تلاش و نتیجه گرفتن از بازی‌ها نداشته‌اند. آن‌ها در ۱۵ بازی اخیر خود فقط ۳ پیروزی، یکی مقابل دالاس ماوریکس و دوتا مقابل ساکرامنتو کینگز کسب کرده‌اند و این بازی پایانی، مقابل سومین تیم قدرتمند لیگ بسکتبال NBA هم قرار نیست چیزی را برای نیو اورلینز پلیکانز که اکنون در جایگاه دوازدهم کنفرانس خود قرار دارد، عوض کند.

نیو اورلینز پلیکانز بهترین سایت بسکتبال

حتی اگر هدفی برای دستیابی وجود داشت هم، احتمال اینکه پلیکان‌ها می‌توانستند به آن دست یابند تقریباً غیرممکن بود، چون به گزارش سایت بسکتبال ESPN جرو هالیدی، ایتوان مور، داریوس میلر، فرانک جکسون و استنلی جانسون همگی مصدومیت قطعی دارند و حضور جولیوس رندل و آنتونی دیویس، مهم‌ترین بازیکنان تیم هم به‌علت مصدومیت مورد تردید است. این یعنی حتی تیم دوم نیو اورلینز هم برای بازی پیش‌رو از آمادگی و سلامت کافی برخوردار نیست و جنگجوهای ایالت کالیفرنیا قرار است با ترکیبی از تیم دوم و سوم ایالت لوئیزیانا روبرو شوند.

گلدن استیت واریرز: دیگر چیزی برای ثابت کردن باقی نمانده

تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز در بازی اخیر خود مقابل لس آنجلس کلیپرز موفق به کسب پنجمین پیروزی پیاپی خود در لیگ بسکتبال NBA شد. این پیروزی که در آخرین بازی فصل عادی این تیم بسکتبال در ورزشگاه خود یعنی اوراکل آرنا رقم خورد، جایگاه گلدن استیت واریرز به عنوان صدرنشین کنفرانس غرب را تثبیت کرد و آن‌ها دیگر حتی اگر دو بازی باقیمانده‌ی خود مقابل تیم‌های دوازدهم و سیزدهم کنفرانس خود را ببازند هم به جایگاه پایین‌تر سقوط نخواهند کرد. از طرف دیگر، میلواکی باکس هم با عملکرد بی‌نظیر خود توانسته رکورد بهترین تیم کل لیگ در فصل جاری را برای خود تثبیت کند و گلدن استیت واریرز دیگر با کسب پیروزی در دو بازی پیش‌رو هم نمی‌تواند به آن‌ها برسد. درنتیجه این تیم که دیگر چیزی برای ثابت کردن یا از دست دادن ندارد و بنابراین دیگر خود را به زحمت نخواهد انداخت و صرفاً تمرکز خود را صرف آماده شدن برای مرحله‌ی پلی‌آف خواهد کرد.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، ممنونیم. با دنبال کردن مطالب سایت بسکتبال ما، اطلاعات بسکتبالی خود را به‌روز کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *