ممفیس و مینسوتا به فینال لیگ تابستانی NBA راه یافتند

بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ تابستانی آمریکا، بامداد دیروز برگزار شد که در آن ها، مینسوتا با حساب 85 بر 77، بروکلین نتس را شکست داد و اولین فینالیست این مسابقات لقب گرفت.

همینطور در دیگر دیدار نیمه نهایی نیز که به اورتایم رفت، ممفیس گریزلیز با نتیجه 88 بر 86، نیوارلانز پلیکانز را شکست داد تا دیگر تیم فینالیست لیگ تابستانی لقب بگیرد.

برندن کلارک، بازیکنی که در لحظات پایانی توانست با یک دانک، ممفیس را به فینال لیگ تابستانی ببرد، انتخاب بیست و یکم درفت توسط ممفیس است که در یک ترید، توسط اوکلاهاما به این تیم رسیده بود. تریدی که تا 6 جولای که انتقال ها توسط NBA رسمی شد، رسمیت نداشت و کلارک فقط توانست 4 بازی در لیگ تابستانی به میدان برود. او در این 4 بازی متوسط 12.5 امتیاز و 7.3 ریباند را داشت.

کلارک در این دیدار نیز 23 امتیاز و 14 ریباند کسب کرد و بهترین بازیکن ممفیس بود. دیگر بازیکنان شاخص ممفیس در این بازی، تایلر هاروی، کسی که با یک سه امتیازی کار را به اورتایم کشاند، با 13 و برنو کابولکو با 12 امتیاز بودند.

در نیورالانز هم، ترون بلویت با 16 امتیاز، نیکیل الکساندر واکر و مارکوس لوزاندا سیلوا با 14 امتیاز و کنریش ویلیامز با 10 امتیاز، مهم ترین بازیکنان پلیکانز بودند. نیوارلانز در حالی به جمع 4 تیم برتر این مسابقات رسیدند که انتخاب شماره 1 درفت، زایان ویلیامسون در کوارتر دوم بازی اول این تیم مصدوم شد و کل لیگ تابستانی را از دست داد.

در دیگر بازی نیز با 20 امتیاز ناز رید در تنها 19 دقیقه، نیورارلانز توانست ممفیس را شکست داد. جوردن مک لفین و میچل کریک نیز با 12 و 11 امتیاز، دیگر بازیکنان شاخص تنها تیم بدون شکست لیگ تابستانی تا اینجای کار بودند. تیمی که رکورد 6-0 را در این فصل لیگ تابستانی دارد.

گفتنی است که جرت آلن نیز با 15 امتیاز و 14 ریباند، بهترین بازیکن بروکلین در این مسابقه بود اما او و تیمش نتوانستند که به فینال صعود کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *