مهمترین غایبان شروع مجدد NBA چه کسانی هستند؟

پس از وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در رقابت های NBA پیش آمد، این مسابقات از هفته آتی از سر گرفته می شود.

مسابقات NBA به شکلی خاص و ویژه در دیزنی ورلد در فلوریدا از سر گرفته می شود تا تیم ها به طور متمرکز، ادامه بازی های فصل خود را برگزار کنند. با کتاب راهنمایی که اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا منتشر کرده، یک سفر تابستانی جذاب به همراه مقررات و محدودیت های بهداشتی بسیار سختگیرانه انتظار ستاره های دنیای بسکتبال را می کشد. اما یکی از نکات مهم درباره ادامه مسابقات این است که جمع ستارگان در اورلاندو مانند روال طبیعی و همیشگی جمع نخواهد بود. طبق خبرها، برخی بازیکنان به دلایل مختلف قادر به حضور در میادین نیستند و این برای تیم هایشان مشکل ساز خواهد بود. شاید تصور کنید همه غایبان به دلیل مصدومیت، در این مسابقات غیبت دارند اما این تنها دلیل نیست و کرونا، دلایل دیگری را به این فهرست اضافه کرده است.
در اینجا مروری می کنیم به مهم ترین غایبان تیم ها در شروع مجدد رقابت های بسکتبال حرفه ای آمریکا:

1- یوتا جاز – بویان بوگدانوویچ
بوگدانوویچ در ماه می یک عمل جراحی مچ دست انجام داد و به همین دلیل مسابقات را از دست می دهد. غیبت او برای یوتا جاز سنگین خواهد بود. مهم ترین دلیل این ادعا، میانگین امتیازی 20.2 و موفقیت 41.4 درصدی وی در پرتاب های سه امتیازی در این فصل است.

2- سن آنتونیو اسپرز – لامارکوس آلدریج
آلدریج هم به دلیل عمل جراحی شانه که در ماه آپریل انجام داد، ادامه فصل NBA را از دست می دهد. حالا سن آنتونیو نیاز دارد که بدون آلدریج، یک راه جدید پیدا کند. خبر خوب این است که جیکوب پولتل پس از گذراندن مصدومیت خود می تواند به ترکیب برگردد.

3- پورتلند بلیزرز – ترور آریزا
آریزا شاید به اندازه بوگدانوویچ و آلدریج قدرتمند نباشد اما برای تیمش ستاره ای به مراتب ارزشمند تر به شمار می رود. او تصمیم گرفته به جای رفتن به اورلاندو، زمان را در کنار پسرش بگذراند.

4- لس آنجلس لیکرز – آوری بردلی
بردلی هم تصمیم گرفته در این شرایط از پسرش مراقبت کند و به همین دلیل همراه لس آنجلس لیکرز در اورلاندو حضور نخواهد داشت. لیکرز به نظر می رسد که دنبال جذب جی آر اسمیث باشد.

5- واشنگتن ویزاردز – دیویس برتانز
دیویس برتانز در 27 سالگی سابقه ای طولانی از مصدومیت های زانو دارد. او در اولین فصل حضور در ویزاردز، یک ستاره بود با میانگین 15.4 امتیاز در هر بازی و آمار 42.4 درصدی از گل شدن پرتاب های سه امتیازی. بازیکنان جوان واشنگتن مثل مو واگنر شاید مناسب ترین گزینه برای پر کردن جای خالی دیویس برتانز باشند. در هر صورت با غیبت این ستاره، مشکلات ویزاردز برای حضور در اورلاندو و ادامه رقابت های فصل، بیشتر از قبل خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *