• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مونترزل هرل ، بازیکن کلیپرز بعد از شکست برابر ممفیس: ما یک تیم بزرگ نیستیم

مونترزل هرل ، بازیکن کلیپرز بعد از شکست برابر ممفیس: ما یک تیم بزرگ نیستیم

مونترزل هرل ، بازیکن لس آنجلس کلیپرز پس از شکست تیمش برابر ممفیس به این شکست واکنش نشان داد.

مصاحبه مونترزل هرل

در انتهای کوارتر سوم بازی با ممفیس گریزلیز در روز یکشنبه، لس آنجلس کلیپرز با اختلاف ۲۴ امتیاز از حریف خود عقب افتاده بود که صدای اعتراض هواداران حاضر در استپلس سنتر بلند شد و این اعتراضات در پایان بازی نیز بیشتر شدند. این بازی که بر خلاف آنچه در لیگ NBA مرسوم است، از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر آغاز شد و در حالی که همه فکر می‌کردند کلیپرز به پیروزی خواهد آنها با نتیجه باورنکردنی ۱۴۰-۱۱۴ از ممفیس گریزلیز در خانه شکست خوردند. مونترزل هرل به این شکست واکنش نشان داد. فوروارد تیم، مونترزل هرل در پاسخ به اینکه یک تیم بزرگ چطور باید روحیه مثبت خود را حفظ کند اینطور جواب داد:

ما یک تیم بزرگ نیستیم. فکر می‌کنم این چیزی است که همه شما باید از ذهن خود بیرون کنید. ما یک تیم بزرگ نیستیم. ما تنها همین فصل به یکدیگر ملحق شدیم. دو بازیکن داریم که عضو این تیم نبودند. ما بازیکنی داریم که با یک تیم کاملاً متفاوت به قهرمانی NBA رسیده است. پس ما یک تیم بزرگ نیستیم، این مهمترین نکته موجود است. خودمان باید متوجه این نکته شویم و بیدار بشویم. ما تیمی هستیم که هنوز باید راه‌های مختلف برای بردن را امتحان کند، هر شب باید این کار را انجام بدهیم.

مونترزل هرل که با ۲۸ امتیاز و نه ریباند بهترین بازیکن لس آنجلس کلیپرز در این دیدار بود درباره جو رختکن تیم نیز گفت:

من چیزی نمی‌دانم برادر. نمی‌دانم. شاید همین وضعیت رختکن نیز یک مشکل دیگر باشد.

مونترزل هرل

حتی با وجود آنکه کلیپرز دو بازیکن استارتر خود یعنی پال جرج (کشیدگی همسترینگ پای چپ) و پاتریک بورلی (ضرب‌دیدگی مچ دست راست) را در این دیدار در اختیار نداشت اما شاگردان داک ریورز پس از پیروزی بزرگ خود در روز کریسمس برابر لس آنجلس لیکرز ثبات نداشتند و در بهترین فرم خود به سر نبرده‌اند. کلیپرز تا این مقطع از فصل ۲۵ پیروزی و ۱۲ شکست کسب کرده است و این دیدار تنها چهارمین باخت آنها در خانه بود اما از طرفی دیگر، ۱۴۰ امتیاز بیشترین امتیازی است که یک تیم NBA امسال در مقابل یاران کوای لنارد به‌دست آورده است. کوای لنارد در این دیدار ۲۴ امتیاز آورد و از ۲۴ پرتاب تنها ۸تا را وارد سبد کرد. او همچنین در بین دو نیمه بازی به این خاطر که بر سر یک صحنه مشکوک با داور بازی بحث کرده بود مرتکب یک خطای تکنیکال شد. لنارد پس از بازی گفت:

ما در این فصل هشدارهای زیادی دریافت کرده‌ایم. من احساس می‌کنم که در میانه‌های فصل هستیم و برخی از اشتباهاتی که انجام می‌دهیم را در این مقطع از فصل نباید مرتکب شویم. ما به بهتر شدن ادامه خواهیم داد. من احساس می‌کنم که سایر بازیکنان هم می‌خواهند ببرند و بهتر شوند. من حس می‌کنم که ما قرار است پیشرفت کنیم.

کلیپرز در بازی‌هایی که لنارد و جرج همزمان با هم در ترکیب تیم حضور داشتند تاکنون ۱۴ برد و ۴ باخت کسب کرده است. اما با در نظر گرفتن شکست برابر ممفیس، آمار کلیپرز بدون دو بازیکن آل استار برتر خود به ۱۱ پیروزی و ۸ شکست تغییر می‌کند. مربی کلیپرز یعنی داک ریورز گفت این که تیم تنها یک‌بار در تمام طول فصل یعنی بازی برابر لیکرز در کریسمس، یک ترکیب کاملاً سالم را در اختیار داشت جای نگرانی دارد. بازیکنان به خاطر مصدومیت‌ها مدام از ترکیب خارج می‌شوند و دیگر وقتی برایشان نمی‌ماند تا مطابق برنامه تمرین کنند. کلیپرز از زمان بازی با لیکرز در روز کریسمس دو برد و دو باخت دارد و در ده دیدار اخیر خود هم ۵ برد و ۵ باخت ثبت کرده است. داک ریورز نیز پس از شکست برابر ممفیس نیز گفت که این باخت را به حساب هشدار نمی‌گذارد چون به نظر رکورد تیم خوب است و کلیپرز هنوز به آمادگی نرسیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *