جام باشگاه های آسیا؛ صعود پالایش نفت آبادان به نیمه نهایی

نفت آبادان

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان توانست با شکست نماینده تایلند، یعنی تیم هایتک به نیمه نهایی مسابقات باشگاه های آسیا صعود کند.

نفت آبادان می تواند جام را به خانه بازگرداند؟

تیم نفت توانسته است در دو دیدار اول خود نتایج موفقیت آمیزی داشته باشه و انتظار ها را برای صعود به فینال بسیار بالا برده اند و آن ها به راحتی هم می توانند این جام را تسخیر کنند. بعد از حذف ایران در جام جهانی حالا ملی پوش ها در تیم نفت آبادان انگیزه ی بسیار بالایی برای رسیدن به یک موفقیت بین المللی دارند و می خواهند نام و پرچم ایران را در آسیا بالا ببرند.

نفتی ها در سومین دیدار از سری مسابقات مرحله ی مقدماتی این سمابقات روبروی تیم هایتک نماینده تایلند شدند که توانستند با درخشش دوباره ی حامد حدادی و همچنین حسن زاده، با نتیجه ۷۱ بر ۶۲ هایتک بانکوک را شکست دهند و به فکر نیمه نهایی این مسابقات باشند.

حامد حدادی توانست برای بار دومین موثر ترین بازیکن زمین باشد و نمره ی ۲۹ را کسب کند.

حدادی و حسن زاده به صورت مشترک با به دست آوردن  ۱۹ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان پالایش نفت آبادان در این مسابقه بود اند.

در دو بازیه قبل آن ها توانستند نماینده ی بحرین و چین تایپه را از پیش رو بردارند، و در نهایت تیم پالایش نفت آبادان به همراه المحرق بحرین به نیمه نهایی این مسابقات صعود کردند.

در دیگر گروه این مسابقات الوارک ژاپن و الریاضی به نیمه نهایی رسیدند. هرچند تیم الریاضی یک بازی دیگر با تیم گوانگودانگ باید انجام داد که بر صعود این تیم تاثیری نداشت.

امروز تیم ها استراحت می کنند و منتظر روز شنبه می شوند که مرحله ی نیمه نهایی شروع خواهد شد.

طی قرعه کشی امروز حریف تیم نفت نیز مشخص شد. از گروه A تیم پالایش به عنوان تیم اول و المحرق تیم دوم صعود کرد، به همین دلیل تیم نفت با الوارک ژاپن بازی خواهد کرد و در بازی دوم از مرحله ی نیمه نهایی المحرق بحرین به مصاف الریاضی لبنان خواهد رفت.

در این سری مسابقات بازیکنان ایرانی بسیار مقتدرانه بازی کردند و توانستد بازی زیبایی برای نمایش بگذارند. حامد حدادی که در دو بازی اخیر ستاره ی تیم بود تاثیر بسیار زیادی در روند موفقیت های پالایش نفت داشته است و در کنار او صمد نیکخواه بهرامی با کسب نمره ۵.۷ در مرحله ی مقدماتی در زمینه پاس منجر به امتیاز توانسته است در صدر جدول از این نظر قرار گیرد.

صمد نیکخواه

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *