• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نیو اورلینز پلیکانز ۱۲۲-۱۰۷ دنور ناگتس؛ همه چیز تحت‌الشعاع درخشش اوکافور

نیو اورلینز پلیکانز ۱۲۲-۱۰۷ دنور ناگتس؛ همه چیز تحت‌الشعاع درخشش اوکافور

بازی نیو اورلینز پلیکانز مقابل نیکولا یوکیچ و دونور ناگتس روی کاغذ مشکل به نظر می‌رسید اما یک عملکرد خیره‌کننده از جلیل اوکافور نخستین پیروزی پلیکانز را در این فصل رقم زد.

پیروزی نیو اورلینز پلیکانز برابر دنور ناگتس

اوکافور ۲۶ امتیاز کسب کرد، برندون اینگرام ۲۵ امتیاز گرفت و پنجشنبه شب نیو اورلینز پلیکانز موفق شد مقابل دنور ناگتس به پیروزی ۱۲۲ بر ۱۰۷ برسد و نخستین پیروزی خود در ۵ بازی گذشته را جشن بگیرد. عملکرد دفاعی نیو اورلینز پلیکانز «مخصوصاً مقابل یوکیچ که عنوان سنتر تیم منتخب NBA را یدک می‌کشد» به آن‌ها کمک کرد تا به شکست‌های اول فصل خود که در آن حداقل ۱۲۳ گل در هر بازی خورده بودند پایان دهند. آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلنیز پلیکانز در پایان بازی گفت:

بیشتر از همه چیز فکر می‌کنم در دفاع مستحکم ظاهر شدیم. عملکرد بسیار خوبی ارائه دادیم مخصوصاً در مقابل یوکیچ.

نیکولا یوکیچ در اینب ازی ۱۳ امتیاز کسب کرد و ۶ اسیست و ۶ ریباند برای دنور ناگتس بدست آورد تا این تیم بعد از ۳ پیروزی متوالی حالا دو شکست متوالی را تجربه کند. مایک مالون، سرمربی دونور ناگتس در پایان بازی گفت:

فکر می‌کنم ترکیب اصلی ما خوب ظاهر نشد و انرژی کمی داشت. خوش‌شانس بودیم که در نیمه اول فقط ۴ امتیاز با تیم حریف اختلاف داشتیم و آن‌ها در کوارتر سوم کار ما را یکسره کردند. امشب ناامیدکننده ظاهر شدیم و تلاش شرم‌آوری داشتیم.

اوکافور در نیمه دوم ۲۰ امتیاز کسب کرد و این سنتر که سابقه ۵ سال حضور در لیگ NBA را دارد با ۱۳ بار حضور در خط پرتاب آزاد بالاترین تعداد پرتاب‌های آزاد دوران بازیگری‌اش را ثبت کرد و ۱۰ پرتاب را تبدیل به امتیاز کرد. برندون اینگرام در هر یک از پنج بازی ابتدایی‌اش برای نیو اورلینز پلیکانز حداقل ۲۲ امتیاز کسب کرده است. نیو اورلنیز پلیکانز در سه کوارتر پایانی تیم برتر بازی بود. آن‌ها ۴ پرتاب از ۵ پرتاب ابتدایی خود در کوارتر سوم را تبدیل به امتیاز کردند تا ۱۰ امتیاز پیش بیفتند و دنور نیز تلاش کرد تا به بازی بازگردد. بهترین عملکرد دفاعی نیو اورلینز پلیکانز در حالی رقم خورد که آن‌ها روز دوشنبه بازی خود قابل گلدن استیت واریرز را واگذار کرده بودند. اوکافور پس از پایان بازی گفت:

ما مقابل گلدن استیت واریرز عملکرد بدی دااشتیم و یک بازی دیگر را واگذار کردیم اما این باخت لازم بود. بسیار هم لازم بود و ما توانستیم ضعف‌های خود را شناسایی و در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

نیو اورلینز پلیکانز

جرو هالیدی بعد از اینکه ۲ بازی قبلی را به دلیل پیچ‌خوردگی زانوی چپ خود از دست داده بود، در این بازی ۱۹ امتیاز کسب کرد و ۷ اسیست بدست آورد. فرانک جکسون ۲۱ امتیاز بدست آورد و گنتری گفت که بهبود عملکرد جکسون به خاطر تمرین با جرو هالیدی در تمرینات قبل از پیش‌فصل بود. مایکل پورترو جی آر، در اولین بازی لیگ NBA خود ۱۵ امتیاز برای ناگتس کسب کرد. جمال مورای و جرمی گرنت هر کدام ۱۴ امتیاز به دست آوردند. نیو اورلینز از پرتاب‌های دقیق خود سود برد. پلیکانز در هر یک از چهار بازی ابتدایی خود ۴۱ تلاش برای پرتاب ۳ امتیازی داشت اما در بازی پنجشنبه آن را به ۳۳ تلاش کاهش داد و با کسب ۴۶ درصد پرتاب ۳ امتیازی موفق بالاترین میزان فصل خود را بدست آورد. همچنین نیو اورلینز ۵۳ درصد از فیلد پرتاب کرد. دنور ناگتس تنها توانست ۷ پرتاب از ۲۶ پرتاب ۳ امتیازی خود را درون سبد ببیند. جرو هالیدی در پایانب ازی درباره اوکافور گفت:

فکر می‌کنم امشب همه مردم دیدند که او در مقابل هر بازیکنی توان ایستادن دارد و می‌تواند کار خود را پیش ببرد.

نکات بازی

نیو اورلینز پلیکانز: جکسون ۱۳ امتیاز متوالی را در نیمه اول بدست آورد. لنزو بال ۹ امتیاز و ۸ اسیست در این بازی داشت. دریک فیورز (مصدومیت از زانوی راست) دومین بازی متوالی خود را از دست داد. نیکولو ملی، بازیکن ۲۸ ساله فصل اولی ایتالیایی پلیکانز اولین بازی خود در لیگ NBA را انجام داد و ۷ امتیاز و ۴ ریباند به دست آورد. مور، گارد کهنه‌کار این تیم به دلیل مصدومیت در چهارمین بازی متوالی غایب بود.

دونور ناگتس: پورتر، پیک چهاردهم مراسم درفت سال ۲۰۱۸ به دلیل مصدومیت کمر بازی‌های فصل قبل را از دست داد و در چهار بازی ابتدایی تیمش در این فصل حاضر نشد. پائول میلسپ و میسون پلامل هر کدام ۱۰ امتیاز بدست آوردند. ویل بارتون (مصدومیت انگشت پای چپ) بازی نکرد. توری کریگ در پست تخصصی خود به بازی گرفته شد. بازیکنان ترکیب اصلی دنور توانستند ۴۸ امتیاز به دست آورند در حالی که نیمکت نشینان این تیم ۵۹ امتیاز دیگر را بدست آوردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *