• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ادامه همکاری باب مایرز و ریک وِلتس، مدیران ارشد گلدن استیت با این تیم

ادامه همکاری باب مایرز و ریک وِلتس، مدیران ارشد گلدن استیت با این تیم

باب مایرز و ریک ولتس دو مدیری هستند که بسیاری عامل موفقیت های چند سال اخیر تیم گلدن استیت وریرز را این دو می‌دانند. هواداران این تیم سرشناس منطقه کنفرانس غرب، حال اطمینان دارند که تصمیم گیرندگان اصلی باشگاه در تابستان پیش رو با آن ها خواهند ماند.

باب مایرز و ریک ولتس به کار خود در گلدن استیت ادامه خواهند داد

مارک استین از نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که این دو مدیر اجرایی و ارشد گلدن استیت قرارداد جدیدی را با این تیم به امضا رساندند تا ساختار رهبری فعلی این تیم همچنان کار خود را با قدرت ادامه داده و آن ها حضور فعالی در نقل و انتقالات فصل ۲۰-۲۰۱۹ داشته باشند. ولتس فعالیت خود در لیگ NBA را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده و پس از ۹ سال حضور در تیم فینیکس سانز به کادر مدیریتی باشگاه گلدن استیت وریرز اضافه گشت. او به عنوان رئیس و مدیراجرایی با ۳۶ سال تجربه کاری به باشگاه وریرز اضافه گشته است. ریک ولتس، نزدیک به دو دهه (۱۹۹۹-۱۹۸۲) در سِمت مدیراجرایی در لیگ NBA خدمت کرده و پس از آن در عناوینی چون افسر ارشد بازاریابی و مدیرعاملی برخی از تیم ها نیز فعالیت کرده است. نام او در تالار مشاهیر بسکتبال حرفه ای آمریکا به عنوان یکی از بهترین مدیران اجرایی ورزش این کشور نیز به ثبت رسیده است.

باب مایرز گلدن استیت

باب مایرز نیز یکی از ستون های مدیریتی باشگاه گلدن استیت به شمار می‌رود که از آوریل ۲۰۱۲ با این تیم همکاری داشته است. در دوران مدیریتی باب مایرز ، گلدن استیت بهترین دوران خود را در لیگ NBA سپری کرده است. با او طلایی پوشان در پنج فینال حاضر بوده اند که ماحصل آن نیز سه قهرمانی NBA بوده است. به همین خاطر نیز او دو بار در فصل های ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۷-۲۰۱۶ به عنوان بهترین مدیراجرایی لیگ حرفه ای بسکتبال ایالات متحده آمریکا برگزیده شده است. از مهم ترین کارهای مایرز در گلدن استیت، امضای قرارداد با استیو کر یکی از موفق ترین سرمربیان حال حاضر NBA در فصل ۱۴-۲۰۱۳ بود. آوردن سوپراستارهایی همچون کوین دورانت و امضای پیش قرارداد با درایموند گرین از دیگر خدمات مایرز در گلدن استیت بوده است. هرچند این دو مدیر حال کار سختی را با شروع نقل و انتقالات بازیکنان آزاد از روز یکشنبه خواهند داشت. جدایی بازیکنانی چون کوین دورانت، دمارکوس کازینز و حتی کلی تامپسون از دغدغه های اصلی هواداران و مدیران طلایی پوشان خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *