• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • هیوستون راکتس چگونه دومین باخت متوالی فصل را به رپترز تحمیل کرد؟

هیوستون راکتس چگونه دومین باخت متوالی فصل را به رپترز تحمیل کرد؟

جیمز هاردن

تورنتو رپترز، هیوستون راکتس و جیمز هاردن را دو تیم می‌بیند. راسل وستبروک ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس گل بدست آورد، جیمز هاردن ۲۳ امتیاز کسب کرد و هیوستون راکتس پنجشنبه شب توانست با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۰۹ از سد تورنتو رپترز بگذرد و نوار سه باخت خارج از خانه خود را پاره کند.

پیروزی هیوستون راکتس برابر تورنتو رپترز

بن مک لامور با ۲۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را کسب کرد، پی جی تاکر ۱۸ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و دانوئل هؤس جی آر ۱۶ امتیاز به اندوخته‌های هیوستون راکتس در این بازی افزود تا تورنتو رپترز متحمل دومین شکست خانگی خودش شود. با توجه به اینکه وقتی جیمز هاردن توپ را در اختیار دارد یک مدافع اضافی را درگیر خود می‌کند خاصیت بازیسازی او بیشتر از کسب امتیاز این بازیکن ارزش پیدا می‌کند. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس درباره جیمز هاردن اظهار داشت:

جیمز به من گفت من و هم‌تیمی‌هایم به اندازه دو تیم امشب امتیاز کسب خواهیم کرد و این مهم را انجام دادند.

فرد ون ولیت، گارد تورنتو در پایان بازی اظهار داشت:

این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. اگر ۱۱ امتیاز دیگر کسب می‌کردیم پیروز بودیم و دفاع بهترین چیز در دنیا است و باید هاردن را متوقف می‌کردیم.

هاردن با ۷ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب کمترین آمار فصل خود را ثبت کرد. تنها بار دیگری که او با ۲ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب با ۱۹ امتیاز کمترین امتیاز فصل خود را ثبت کرد باخت در بازی اول لیگ مقابل میلواکی باکس بود. جیمز هاردن پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما دفاع‌های زیادی در طول امسال دیدیم. امشب اولین بار بود که چنین دفاعی می‌دیدیم. بازیکنان یک کار غیرقابل باور در زمینه حرکت بدن‌ها و آمادگی برای پرتاب داشتند.

بن مگ لامور با ۸ پرتاب موفق از ۱۷ پرتاب ۳ امتیازی خود بالاترین آمار دوران بازیگری خود را ثبت کرد. پی جی تاکر با ۵ پرتاب موفق سه امتیازی با بیشترین آمار فصل خود برابری کرد. هیوستون راکتس ۲۲ پرتاب موفق از ۵۵ پرتاب از راه دور خود داشت. دانوئل هؤس جی آر در پایان بازی گفت:

وقتی شما بازیکنانی در حد بسکتبال NBA می‌بینید و تا این اندازه دید آن‌ها باز است کار برای شما دشوار می‌شود. مخصوصاً زمانی که برای پرتاب بازیکنان داریم.

هیوستون راکتس راسل وستبروک

جیمز هاردن در کوارتر سوم در حالی که آرنج خود را بر روی سرش گذاشته بود به سختی به زمین خورد. او به آرامی برخواست و راه رختکن را در پیش گرفت اما در کوارتر پایانی بار دیگر وارد زمین شد. پاسکال سیاکم ۲۴ امتیاز کسب کرد، فرد ون ولیت ۲۰ امتیاز و کایل لاری ۱۹ امتیاز بدست آوردند. لاری سه‌شنبه در باخت به میامی هیت ۲ پرتاب موفق از ۱۸ پرتاب خود داشت و این اولین بازی بعد از غیبت او به دلیل مصدومیت در ۱۱ دیدار تورنتو رپترز بود. این بازیکن که ۵ بار آل استار شده در مقابل هیوستون راکتس عملکرد بهتری از خود نشان داد و ۵ پرتاب موفق از ۸ پرتاب خود داشت که شامل ۳ پرتاب موفق از ۵ پرتاب سه امتیازی بود.

او ۶ پنالتی موفق از ۶ پنالتی خود داشت و ۸ پاس گل نیز برای تیم خود بدست آورد. امتیازات سرجی ایباکا و نرمن پاول در ۸:۳۹ مانده به پایان بازی رپترز را ۱۰۱ بر ۱۰۰ پیش انداخت اما ۲ دقیقه بعد جیمز هاردن و پی جی تاکر ۶ امتیاز بدست آوردند تا راکتس ۱۲ امتیاز بدست آورد و فقط ۲ امتیاز به حریف بدهد. جیمز هاردن پس از پیروزی شنبه شب مقابل آتلانتا هاکس با ۶۰ امتیاز که بیشترین امتیاز فصل او بود و کسب ۵۰ امتیاز در باخت مقابل سن آنتونیو اسپرز، وی از همان ابتدا بوسیله مدافعین تورنتو رپترز یارگیری شد و تا ۴:۰۷ گذشته از کوارتر اول هیچ امتیازی بدست نیاورد. لی اوپ او در این دقیقه تنها تلاش فیلدگل او در کوارتر ابتدایی بود.

نکات بازی:

هیوستون راکتس: کلینت کاپلا با ۱۳ ریباند بیشترین آمار ریباند هیوستون راکتس را ثبت کرد. راسل وستبروک ۷ پرتاب موفق از ۲۷ پرتاب خود داشت و هیچ‌یک از ۶ پرتاب ۳ امتیازی او به درون سبد نرفت. این سومین پیروزی متوالی هیوستون راکتس مقابل تورنتو رپترز بود.

تورنتو رپترز: کایل لاری در باخت سه‌شنبه مقابل میامی هیت نتوانست هیچ‌یک از ۱۱ پرتاب ۳ امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کند اما اولین پرتاب سه امتیازی او در این بازی تبدیل به امتیاز شد. تورنتو رپترز برای اولین بار در این فصل در دو بازی متوالی شکست خورد. رپترز دوان هرناندز را از جی لیگ فراخواند اما او در این بازی فرصتی نیافت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *