• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پال جرج در ایندیانا هو شد اما با عملکرد خود هواداران را وادار به سکوت کرد!

پال جرج در ایندیانا هو شد اما با عملکرد خود هواداران را وادار به سکوت کرد!

دوشنبه شب، پال جرج پاسخ کاملی برای هو شدن از جانب هواداران داشت. او یکی پس از دیگری پرتاب‌های موفق خود را انجام داد و جمعیت را ساکت کرد.

درخشش پال جرج برابر ایندیانا

ستاره سابق ایندیانا پیسرز ۳۶ امتیاز بدست آورد، ۹ ریباند کسب کرد و با ۷ پرتاب سه امتیازی موفق و ۵ پاس گل در اولین بازی خود در ایندیاناپولیس با لباس کلیپرز بهترین آمار فصل خود را رقم زد و موجب شد تا کلیپرز که با کمبود بازیکن روبرو بود با نتیجه ۱۱۰ بر ۹۹ مقابل ایندیانا پیسرز پیروز شود. اگرچه پال جرج در نقش یک پیروزکننده ظاهر شد اما کمک‌های فراوانی نیز در این بازی دریافت کرد. مونترزل هرل ۲۶ امتیاز و ۸ ریباند بدست آورد و وقتی در دقایق پایانی ایندیانا پیسرز می‌خواست به بازی برگردد مانع از این کار شد. پاتریک بورلی با ۱۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۵ پاس گل به کار خود پایان داد و مائوریس هارکلس ۱۴ ریباند به نام خود ثبت کرد تا لس آنجلس کلیپرز چهارمین پیروزی خود را در ۵ بازی اخیر بدست آورد.

اما این شب را باید به پای پال جرج و البته هواداران نوشت، خیلی از آن‌ها هنوز او را برای تأکید به جدایی و انتقال در سه سال پیش از یاد نبرده‌اند. در غیاب کوای لنارد، جرج مسئولیت خود را به خوبی انجام داد و ناامید نشد. جرج در انتهای کوارتر دوم با خطای حریف متوقف شد و ۳ پرتاب آزاد خود را تبدیل به امتیاز کرد و در دو موقعیت بعدی یک پرتاب سه امتیازی موفق داشت تا کلیپرز را ۵۵ بر ۴۶ پیش بیاندازد. مونترزل هرل و ایویکا زوباک با ۴ پنالتی متوالی اختلاف را بیشتر کردند و بعد از آن زوباک موفق شد ۱۴ امتیاز کسب کند و کلیپرز را در در نیمه اول ۶۰ بر ۴۸ پیش بیاندازد. پال جرج در پایان بازی اظهار داشت:

با توجه به شرایط، همیشه می‌خواهم که در اینجا برنده باشم و همیشه از بازی در اینجا لذت می‌برم. شما دو تیم را می‌بینید و من قصد دارم برای هر موقعیتی بجنگم و برای پیروزی تلاش کنم.

۵ پرتاب سه امتیازی او در اوایل کوارتر سوم اختلاف را به ۱۸ امتیاز رساند و وقتی ایندیانا پیسرز اختلاف را به ۱۳ امتیاز کاهش داد، جرج ۸ امتیاز متوالی برای کلیپرز بدست آورد تا حساب کار ۸۴ بر ۶۵ و جمعیت حاضر در سالن ساکت شوند. جرج در این باره گفت:

وقتی کوارتر چهارم آغاز شد آن‌ها از هو کردن خسته شدند و من کمی خنک شدم چون هو کردن‌های آن‌ها متوقف شده بود.

پال جرج

مالکوم برگدون با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایندیانا پیسرز بود. تی جی وارن با پرتاب خود برای پیسرز اختلاف نتیجه را در ۱:۴۶ مانده به پایان بازی به ۱۰۶ بر ۹۹ کاهش داد اما هارکلس با یک لی اوپ پاسخ پیسرز را داد و این تیم دیگر نتوانست امتیازآوری کند. دومانتاس سابونیس بعد از اینکه با کسب ۲۲ ریباند، بیشترین ریباند دوران بازیگری خود را بدست آورد در پایان بازی اظهار داشت:

کوارتر پایانی، سرمربی (نیت ام سی میلان) فقط گفت بروید و بازی کنید و سعی کنید اختلاف را به ۱۰ امتیاز برسانید، مقداری فشار بر روی آن‌ها بیاورید و سعی کنید بر بازی سوار شوید. اما نتوانستیم در انتها به اندازه کافی پرتاب موفق داشته باشیم.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: پال جرج در سه بازی متوالی در هر بازی حداقل ۳۱ امتیاز کسب کرده است. ایویکا زوباک ۱۳ امتیاز بدست آورد. لس آنجلس کلیپرز ۱۰ پرتاب موفق از ۳۲ پرتاب سه امتیازی خود داشت. لس آنجلس کلیپرز برای اولین بار از ژانویه سال ۲۰۱۶ در ایندیانا پیروز از زمین مسابقه خارج شد.

ایندیانا پیسرز: دومانتاس سابونیس ۱۸ امتیاز بدست آورد. او اولین بازیکن در تاریخ این تیم است که بعد از ۲۱ ریباند تروی مورفی در فوریه سال ۲۰۰۹ توانست ۲۰ ریباند را به خود اختصاص دهد. دوگ ام سی درموت ۱۷ امتیاز بدست آورد و ۵ پرتاب سه امتیازی را به درون سبد فرستاد که از زمان پیوستنش به ایندیانا پیسرز با بیشترین آمار او برابری کرد. جرمی لمب و تی جی وارن هر کدام ۱۲ امتیاز کسب کردند. نوار چهار پیروزی متوالی ایندیانا پیسرز در خانه پاره شد.

ایندیانا پیسرز نتوانست دوشنبه پرتاب‌های ضعیف خود را بهبود بخشد. آن‌ها ۳۵.۴ درصد پرتاب از فیلد داشتند که ۱۰ پرتاب موفق از ۳۵ پرتاب سه امتیازی را شامل می‌شد و ۲۱ پنالتی موفق از ۲۸ پنالتی را در این دیدار به ثبت رساندند.

بازی بعدی:

لس آنجلس کلیپرز: به مصاف تورنتو رپترز، مدافع عنوان قهرمانی خواهند رفت.

ایندیانا پیسرز: چهارشنبه از بوستون سلتیکس میزبانی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *