تاج گیبسون به خاطر جراحی پیوند قلب پدرش با نیویورک نیکس قرارداد بست

تاج گیبسون از زمانی که در لیگ NBA مشغول به فعالیت بوده به عنوان یکی از بازیکنان بسیار خوب از وی یاد می‌شود.

دلیل پیوستن تاج گیبسون به نیویورک نیکس

این شهرت حتی با دلیل پیوستن او به نیویورک نیکس در این تابستان نیز کاسته نمی‌شود. همه انتظار داشتند که شیکاگو بولز، تاج گیبسون را به تیم خود برگرداند تا بتواند از لاری مارککانن در پست پاور فوروارد استفاده کند. اما همانطور که می‌دانید نیویورک نیکس موفق به انجام کاری دشوار شد و او را به تیم خود آورد. مارک برمان، خبرنگار نیویورک پست گزارش داده که گیبسون که در بروکلین پرورش یافته تصمیم گرفت به خانه برگردد تا به پدرش که اخیراً عمل پیوند قلب انجام داده نزدیک‌تر باشد. تاج گیبسون گفت که روزهای زیادی از ماه ژوئن را در شهر نیویورک گذراند و منتظر پیوند قبلی پدرش بود. وی روز اول نقل و انتقالات و تنها چند هفته بعد از عمل جراحی ویلبرت گیبسون در ماه ژوئن، با نیویورک نیکس به توافقی دو ساله به ارزش ۲۰ میلیون دلار رسید. بگذارید داستان کوتاهی درباره اولین تماسی بگوییم که او از یک صدای آشنا دریافت کرد.

تاج گیبسون

تاج گیبسون می‌دانست که در ۷ فصل حضورش در شیکاگو بولز تعداد زیادی از پیروزی‌ها به خاطر وجود تام سیبودائه، دستیار کادرفنی این تیم بود. سیبودائه گیبسون را به نیویورک نیکس آورد و می‌دانست که او رویای حضور در این تیم را در خاطر می‌پروراند. گیبسون در این باره می‌گوید:

به محض این‌که با نیویورک نیکس قرارداد امضا کردم یکی از اولین تلفن‌هایی که به من زده شد از سوی سیبودائه بود. در طول مکالمه فقط درباره دوران بازی‌ام با مربیگری او صحبت کردیم، ما همیشه در مورد نیویورک حرف می‌زدیم. برای محقق شدن این امر، نهایتاً باید بگویم که حس حضور در نیویورک نیکس من را دیوانه می‌کند. ما برای مدتی خندیدیم. بعد او جدی حرف زد. اگر کسی ظرفیت بازی در نیویورک را داشته باشد تویی و استیل یک بازیکن نیویورکی را دارا هستی. او می‌داند که من هر شب به سختی تمرین می‌کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *