• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بارقه‌های امید برای واریرز علیرغم ناکامی مقابل مک کالوم و پورتلند بلیزرز

بارقه‌های امید برای واریرز علیرغم ناکامی مقابل مک کالوم و پورتلند بلیزرز

پورتلند بلیزرز در مورد شیوه کسب امتیاز هیچ نگرانی ندارد. دامیان لیارد با ۳۱ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را کسب کرد، حسن وایتساید ۲۳ ریباند به دست آورد و پورتلند بلیزرز چهارشنبه شب موفق شد با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۲ گلدن استیت واریرز را از پیش رو برداشت.

پورتلند بلیزرز برابر گلدن استیت

سی جی مک کالوم ۳۰ امتیاز بدست آورد و کارملو آنتونی ۱۷ امتیاز برای پورتلند بلیزرز کسب کرد. حسن وایتساید نیز در این بازی ۱۶ امتیازی شد. کارملو آنتونی پس از پایان بازی اظهار داشت:

امشب یکی از آن شب‌های خاص بود. یک بازی فیزیکی را شاهد بودیم. دیداری که باید می‌بردیم و مهم نبود این پیروزی چگونه بدست بیاید. ما این مهم را انجام دادیم.

بعد از شروع فصل با ۴ پیروزی و ۸ شکست، پورتلند بلیزرز حالا ۱۲ پیروزی و ۱۶ شکست را به نام خود ثبت کرده است و در رده هشتم کنفرانس غرب ایستاد. سی جی مک کالوم بعد از پایان بازی اظهار داشت:

ما ریباندهای هجومی و پرتاب‌های سه امتیازی زیادی داشتیم.

سی جی مک کالوم، کارملو آنتونی و دامیان لیارد در مجموع ۷۸ امتیاز در یک بازی بدست آوردند و این در حالی بود که در دیدار با فینیکس سانز که با پیروزی آن‌ها همراه بود روی هم ۸۰ امتیاز کسب کردند. کارملو آنتونی پس از پایان بازی اظهار داشت:

من فقط برای این بازیکنان بازی می‌کنم. به آن‌ها اجازه می‌دهم هر کاری که می‌خواهند انجام دهند و از مزایای دستاوردهای این کار و موقعیت‌های متعاقب آن استفاده می‌کنم. این همه آن چیزی که در بازی انجام می‌دهم.

دی آنجلو راسل با ۲۶ امتیاز و ۷ پاس گل بهترین عملکرد را در گلدن استیت واریرز داشت.

پورتلند بلیزرز

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز از تلاش تیمش رضایت داشت و در پایان بازی گفت:

این تلاش فوق‌العاده بود. روشی که با آن هجومی بازی کردیم را دوست دارم اما اشتباهات دفاعی زیادی داشتیم.

دامیان لیارد طلایه‌دار کوارتر اول بازی بود. وی در کوارتر ابتدایی ۱۶ امتیاز و ۵ پاس گل بدست آورد تا به پورتلند تریل بلیزرز کمک کند با نتیجه ۴۰ بر ۲۹ در کوارتر اول پیروز به رختکن برود. گلدن استیت واریرز با وجود اینکه به عنوان بدترین تیم این فصل بسکتبال NBA پای به این میدان می‌گذاشت بازی پایاپایی را از خود نشان داد. بعد از این‌که گلدن استیت واریرز با اختلاف ۱۳ امتیاز از حریف عقب افتاد با پرتاب سه امتیازی اریک پاسکال و در اواخر نیمه اول با نتیجه ۶۶ بر ۶۵ از پورتلند پیش افتاد.

نکات بازی:

گلدن استیت واریرز: در حالیکه آن‌ها حالا با ۵ پیروزی و ۲۳ شکست خود را بدترین تیم لیگ می‌بینند، استیو کر اعتقاد دارد انرژی جوانی گلدن استیت واریرز دستاورد خوب این سال سخت بوده است و در ادامه افزود:

واقعاً یک برند گروهی جدید را در اختیار داریم و واقعاً عاشق این انرژی جوانی هستم.

پورتلند بلیزرز: آنفرنی سیمونتز تنها ۲۰ سال سن دارد و در پست گارد رأس پ.رتلند بازی می‌کند. وی ۳۶.۳ درصد پرتاب موفق فیلد را در ۱۴ بازی به نام خود ثبت کرده اما در ماه گذشته عملکرد ضعیفی از نظر پرتاب داشته است.

بازی بعدی:

گلدن استیت واریرز: جمعه شب مقابل نیو اورلینز پلیکانز صف‌آرایی خواهد کرد.

پورتلند بلیزرز: جمعه به مصاف اورلاندو مجیک می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *