پیروزی میلواکی باکس برابر تورنتو در اولین دیدار فینال کنفرانس شرق NBA

در مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA در بخش کنفرانس شرق در اولین بازی فینال این دوره تیم های تورنتو رپترز و میلواکی باکس به مصاف هم رفتند و تیم میلواکی با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم رپترز توانست آن ها را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۰ شکست دهد. این بازی در ورزشگاه خانگی تیم میلواکی باکس فایسرو فرم برگزار شد.

ترکیب ابتدایی دو تیم: برای تورنتو رپترز: کوای لنارد، پاسکال سیاکم، مارک گسول، کایل لاوری، و دنی گرین، و برای میلواکی باکس: جیانیس آنتتوکومپو، نیکولا میروتیچ، بروک لوپز، کریس میدلتون، و اریک بلدسو به میدان رفتند. سر مربی تیم تورنتو رپترز نیک نرس آمریکایی و بر روی نیمکت تیم مالواکی باکس آقای مایک بودنهالزر قرار دارد.

شب درخشان میلواکی باکس در فینال کنفرانس شرق

شب درخشان میلواکی باکس در فینال کنفرانس شرق

و اما شب گذشته چه اتفاقی افتاد:
در ابتدای بازی میلواکی باکس بود که بازی را بهتر آغاز کرد و صاحب امتیاز شد. تورنتو رپترز پرتاب های سه امتیازی به کمک اش آمد و تواست فاصله امتیازات بین دو تیم را کم کند. با درخشش بازیکنان تیم رپترز بعد از گذشت چند دقیقه این رپترزی ها بودند که با اختلاف ۱۳ امتیازی با نتیجه ۲۶ بر ۱۳ جلو افتادند. اما باز هم حملات میلواکی ادامه داشت و آن ها توانستند در نهایت این اختلاف امتیاز را به ۱ رساندند ولی در نهایت تیم رپترز با امتیاز ۳۴ بر ۲۳ توانست در کوارتر اول پیروز میدان شود.دو تیم کوارتر دوم را هجومی آغاز کردند و در دقایقی هر دوی آن ها پیروز میدان بودند ولی در نهایت تیم میلواکی علی رغم اینکه تیم رپترز از کوارتر اول نمایش قابل قبول تری از خود به جای گذاشته بود توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ پیروز کوارتر دوم باشد.

در کوارتر سوم این تیم رپترز بود که باز بازی بهتری به نمایش گذاشت و کووای لنارد ستاره این تیم آن ها را پیش انداخت ولی بعد از آن باز میلواکی اختلاف امتیازرا جبران کرد. دو تیم تقابل پا یا پایی را داشتند و مدام مساوی می شدند. اما در ثانیه های آخر بازی تیم باکس با پرتاب سه امتیازی سیاکم و تنها با یک اختلاف ۲۵ بر ۲۴ پیروز شد.در کوارتر چهارم بر عکس ۳ کوارتر قبلی تیم میلواکی به وسیله پرتاب های سه امتیازی توانست از تیم رپترز جلو بیفتد ولی باز رپترز نتیجه را جبران کرد.نتایج مساوی دنبال می شد و دو تیم در نتیجه ۹۸ با هم مساوی بودند اما در ۴ دقیقه آخر لوپز بازیکن تیم باکس با درخشش خود همه چیز را عوض کرد تا در نهایت تیم میلواکی کوارتر چهارم را با نتیجه ۳۲ بر ۱۷ و در مجموع بازی ها با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۰ توانست تیم رپترز را مغلوب کند.

تیم
درصد پرتاب منطقه‌ای
درصد پرتاب سه امتیازی
ریباند
اسیست
بلاک
توپ ربایی
ترن اور
میلواکی باکس
39.8
25.0
60
21
11
8
12
تورنتو رپترز
37.0
35.7
46
17
4
9
12
بازیکن
دقایق بازی
ریباند
اسیست
امتیاز
بروک لوپز
35
11
2
29
کوای لنارد
42
9
2
31

همان طور که مشاهده می کنید کوی لنارد با ۳۱ امتیاز برترین بازیکن تیم رپترز و بروک لوپز با ۲۹ امتیاز برترین بازیکن تیم میلواکی باکس لقب گرفتند. جالب است بدانید دیگر بازیکن تیم رپترز کایل لاوری با ۳۰ امتیاز از بهترین بازیکن تیم میلواکی جلو است ولی علی رغم تلاش ستارگان تیم رپترز میلواکی موفق شد در دقایق پایانی با درخشش لوپز پیروز میدان باشد و در نتیجه اولین بازی فینال کنفرانس شرق در مجموع کلی ۱ بر ۰ به نفع میلواکی باکس به پایان رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *