• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • قدرت‌نمایی کایل کوزما چگونه نوار ۴ باخت متوالی لیکرز را پاره کرد؟

قدرت‌نمایی کایل کوزما چگونه نوار ۴ باخت متوالی لیکرز را پاره کرد؟

کایل کوزما ۲۴ امتیاز کسب کرد، لبران جیمز ۲۱ امتیاز و ۱۶ پاس گل بدست آورد و لس آنجلس لیکرز توانست با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۲۰ بر پورتلند بلیزرز غلبه کند.

درخشش کایل کوزما برابر پورتلند

کوزما یک نمایش قدرتمندانه به عنوان یک نیمکت‌نشین ارائه داد تا مجموع امتیازات یارهای تعویضی لیکرز را به ۷۲ امتیاز برساند. بازیکنان ذخیره پورتلند در این دیدار ۳۹ امتیاز بدست آوردند. این شب، از آن شب‌هایی بود که لیکرز بعد از مصدومیت‌های طولانی و عدم حضور‌های کوزما، از او انتظار داشت به اندازه کل فصل تلاش کند. کوزما برای دومین بازی متوالی بیش از ۲۰ امتیاز بدست آورد. او پس از یک نمایش قدرتمندانه دیگر اظهار داشت:

بله، من کاملاً سالم هستم و به بدن خود اطمینان دارم. مدتی را در جریان بازی‌ها نبودم و پنج بازی هم روی نیمکت نشستم اما هر آنچه را که برای این حضور لازم بود در خودم آماده کردم.

لبران جیمز نیز درباره کایل کوزما گفت:

می‌خواهیم او سومین بازیکن امتیازآور ما باشد و به طور مداوم هر شب بین ۱۸ تا ۲۰ امتیاز برای ما بدست آورد و شما می‌دانید مسئله مهم‌تر کارایی اوست که عاشق آن هستم. اگر پرتاب‌های سه امتیازی او را هم در نظر بگیرید او کارایی بسیار زیادی از خود نشان داده است.

آنتونی دیویس ۲۰ امتیاز و ۹ ریباند برای لس آنجلس لیکرز بدست آورد. همچنین این پیروزی به لیکرز کمک کرد تا از شوک باخت ناامیدکننده روز کریسمس خود به لس آنجلس لیکرز بیرون بیاید. آنتونی دیویس پس از پایان بازی اظهار داشت:

همه ما از باخت در ابزی قبلی بسیار اندوهگین بودیم. فقط می‌خواستیم بار دیگر به بازی‌ها برگردیم و پیروزی را از آن خود کنیم و موفق شدیم.

فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز در کوارتر اول یک اخطار فنی دریافت کرد. ووگل در پایان بازی اظهار داشت:

شکست برای کسی جذاب نیست. ما تیم خوبی هستیم و قادر بودیم تا برتری را به تیم خود بیاوریم.

کایل کوزما

دامیان لیارد با کسب ۳۱ امتیاز برای پورتلند بیشترین امتیاز این بازی را بدست آورد. پورتلند سومین باخت متوالی خود را متحمل شد. حسن وایتساید ۱۹ امتیاز و ۱۶ ریباند بدست آورد. لس آنجلس لیکرز به لطف بازی بسیار خوب کایل کوزما که در نیمه اول ۲۰ امتیاز (بیشترین امتیاز فصل او در یک نیمه) برای لیکرز بدست آورد در کوارتر اول پیروز از زمین خارج شد. او در کوارتر دوم ۱۱ امتیاز برای لیکرز به ارمغان آورد تا نیمه اول با برتری ۷۱ بر ۶۴ به سود لس آنجلس به پایان برسد. پورتلند بلیزرز با کسب ۵ امتیاز متوالی نیمه دوم را آغاز کرد اما پس از آن لیکرز بار دیگر کنترل بازی را در اختیار گرفت. جیمز دوبار با آنتونی دیویس همکاری کرد تا لیکرز اختلاف امتیاز را بیشتر کند.

مشکل خطا دادن‌های لیکرز در بازی با پورتلند بلیزرز نیز ادامه یافت. در فاصله ۷ دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم خطای جاواله مک گی موجب پنالتی شد و کنترل بازی را از دست لیکرز خارج کرد. یک پرتاب سه امتیازی از سوی سی جی مک کالوم در ۵:۱۳ مانده به پایان کوارتر سوم پورتلند را پیش انداخت. دامیان لیارد ۱۲ امتیاز در این کوارتر بدست آورد. آنتونی دیویس ۹ امتیاز در کوارتر سوم بدست آورد و یک پاس گل به کنتاویویس کالدول پوپ داد تا این بازیکن در ۰.۱ ثانیه مانده به پایان بازی پرتابی سه امتیازی انجام دهد و لیکرز را ۱۰۳ بر ۹۵ پیش بیفتد. لبران جیمز درباره تأثیرگذاری آنتونی دیویس در این دیدار گفت:

هر زمانی که او در بازی است، هر ثانیه‌ای که وی در میدان حضور دارد تأثیرگذار ظاهر می‌شود. ما جز این از او انتظار نداریم. او واقعاً فوق‌العاده است.

آنتونی تالیور با کسب ۱۲ امتیاز که شامل ۴ پرتاب سه امتیازی بود بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و یک یار تعویضی خوب برای پورتلند بود. انفرنی سیمونز نیز به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین با ۱۴ امتیاز و ۶ ریباند برای پورتلند بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بعد از پرتاب سه امتیازی کالدول پوپ لیکرز در ۲:۵۴ مانده به پایان بازی ۱۲۳ بر ۱۱۲ از حریف پیش افتاد و دانک دیویس در ۱:۳۷ مانده به پایان برتری ۱۲۷ بر ۱۱۵ را برای لیکرز به همراه داشت.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: در حالی که حضور لبران جیمز در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت او در میدان حاضر شد. او به فراموشی باخت به لیکرز در روز کریسمس کمک کرد.

پورتلند تریل بلیزرز: اسکاتس لابیسیر را برای اولین بار در بازی شنبه و به جای کنت بیزمور وارد زمین کرد. اگرچه او فقط ۳ دقیقه بازی کرد و به دلیل مصدومیت میدان را ترک کرد و دیگر بازنگشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *