چگونه مصدومیت‌ها موجب شد گلدن استیت بر روی ترکیب جوان خود شرط‌بندی کند

رفت و آمدهای نقل و انتقالاتی گلدن استیت واریرز به این معنا بود که تغییر عظیمی در سازمان این تیم رخ خواهد داد. خروج کوین دورانت و پارگی رباط صلیبی کلی تامپسون مهر تأییدی بر این تغییر بود.

نگاهی به وضعیت گلدن استیت

در آخرین تحولات، گلدن استیت واریرز هنوز هم با واژه مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. در سه روز اخیر، این تیم مصدومیت کوین لونی، بازیکن تنومند خود، ویلی کالی اشتین و آلن اسمایلاگیچ را اعلام کرده است. تغییرات تابستانی گلدن استیت واریرز هشت بازیکن جدید را به این تیم آورد، بجز دو تن از آنان، بقیه زیر ۲۶ سال سن دارند. حالا، با این مصدومیت‌هایی که ترکیب گلدن استیت واریرز را از برهه فعلی هم تهی‌تر می‌کند، رشد بازیکنان جوان این تیم از زمان دیگری مهم‌تر به نظر می‌رسد. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز بعدازظهر روز پنجشنبه به رسانه‌ها گفت:

مهم‌ترین برنامه این فصل پیشرفت بازیکنان تیم خواهد بود.

در شب اردوی تمرینی، باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز اعلام کرد که ویلی کالی اشتین بیشتر بازی‌های ماه اکتبر را به خاطر مصدومیت کوفتگی پا از دست داده است. دو روز بعد، آلن اسمایلاگیچ در مچ پای خود احساس درد کرد و کوین لونی در همان تمرینات کنترل‌شده دچار کوفتگی از ناحیه همسترینگ شد. به نظر نمی‌رسد که مصدومیت کوین لونی جدی و طولانی‌مدت باشد. این مصدومیت‌ها گلدن استیت واریرز را مجبور می‌کند تا برای بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود با لس آنجلس ذلیکرز که روز شنبه برگزار خواهد شد در خط حمله خود خلاقیت به خرج بدهد. از چهار سنتری که انتظار می‌رود در تیم حاضر باشند فقط اوماری اسپلمن سالم است. روز پنجشنبه، استیو کر گفت که این بازیکن تنومند تیمش که سال دوم حضورش در لیگ NBA را تجربه می‌کند «احتمالا» در بازی روز شنبه حاضر خواهد بود و این در حالی است که اریک پاسکال مهاجم ۲.۰۱ متری این تیم زمان می‌برد تا در خط حمله واریرز حاضر شود. پاسکال در این باره می‌گوید:

به بازی در منطقه ۵ عادت کردم و بنابراین اگر در بازی در منطقه ۳، ۴ یا ۵ بازی کنم برایم فرقی نمی‌کند. خودم را با ئآن تطبیق می‌دهم و بهترین عملکردم را ارائه خواهم داد.

نیاز به جوانان تغییر گام برای گلدن استیت واریرز محسوب می‌شود. فصل قبل، واریرز ششمین تیم پیر لیگ NBA بود، فوق ستاره‌هایی مانند کوین دورانت، کلی تامپسون، استفن کری و دریموند گرین در این تیم حضور داشتند. با توجه به جدایی کوین دورانت و دوران ریکاوری پارگی رباط کلی تامپسون و هجوم بازیکنان جوان به این تیم، دریموند گرین و استفن کری در واقع یک دستیار در این تیم محسوب می‌شوند. در تمرینات عصر روز پنجشنبه، استفن کری به دی آنجلو راسل در زمینه دریل‌های پرتاب کمک می‌کرد . راسل با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۱۷ میلیون دلار به این تیم پیوست، این در حالی است که دریموند گرین برای اریک پاسکال یک نمونه پرتاب ۳ امتیازی انجام داد.

گلدن استیت

پاسکال در این باره گفت:

فقط دارم تلاش می‌کنم تا زیر و بم‌های بازی در لیگ NBA را یاد بگیرم. تکنیک‌های تمام این بازیکنان، مخصوصاً دریموند و استفن را تماشا می‌کنم و سعی دارم آن‌ها را یاد بگیرم و بهترین عملکرد خودم را در بازی‌ها ارائه دهم.

حضور پاسکال مناسب بود. این فوروارد آخرین درفت گلدن استیت واریرز بود تا جایگزینی برای دریموند گرین باشد. اما اگر پاسکال می‌خواهد در ترکیب قرار گیرد، مجبورخواهد بود تا با سبک بازی دریموند گرین در ابتدای دوران بازی‌اش آشنا شود. پاسکال در این باره می‌گوید:

برای حضور در ترکیب باید جایگاه خود را بیابید. بنابراین اگر دریموند گرین خسته باشد می‌توانم جای او را بگیرم و در دفاع حاضر باشم و هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم تا مثمرثمر باشم. هنوز مجبور نیستم که امتیاز کسب کنم. می‌توانم در دفاع حاضر باشم و بازیکنان را رو به جلو نگه دارم و ریباند انجام دهم.

بازیکنان جوان گلدن استیت واریرز اولین آزمون جدی خود را غروب شنبه در چیس سنتر و در یک بازی تدارکاتی مقابل لس آنجلس لیکرز انجام خواهند داد که بسیاری از چشم‌های دنبال‌کننده لیگ NBA به سمت و سوی این بازی خواهد بود. اولین بازی پیش‌فصل بزرگترین سنگ محک برای مشاهده پیشرفت گلدن استیت واریرز خواهد بود. استیو کر در این باره می‌گوید:

فکر نمی‌کنم همه بازیکنان کارشان را خوب انجام داده‌اند. سخت است تا یک نفر شاخص را بتوانم انتخاب کنم. فکر می‌کنم باید تا زمان بازی صبر کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *