• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لیکرز برای شکست اسپرز یک تکیه‌گاه داشت؛ لبران جیمز همیشه لبران جیمز است

لیکرز برای شکست اسپرز یک تکیه‌گاه داشت؛ لبران جیمز همیشه لبران جیمز است

سن آنتونیو اسپرز در زمینه مهار لبران جیمز در کوارتر چهارم ناتوان بود و دمار دروزن می‌دانست که بهترین فرصت برای سن آنتونیو اسپرز صدرنشین مقابل لبران جیمز این است که او پرتاب‌های خود را از دست بدهد.

لبران جیمز همچنان بی رقیب

لبران جیمز ۳۳ امتیاز و ۱۳ پاس گل از خود به جای گذاشت و لس آنجلس لیکرز دوشنبه شب موفق شد برای دومین بار مقابل سن آنتونیو اسپرز پیروز شود و این بار پیروزی با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۴ رقم خورد. آنتونی دیویس، مهاجم لس آنجلس لیکرز اظهار داشت:

لبران امشب جور ما را کشید، پرتاب‌های او یکی پس از دیگری وارد سبد می‌شد.

لبران جیمز که توسط هواداران لیکرز غرق در شعار MVP، MVP بود عملکرد تحسین‌برانگیزی از خود مقابل سن آنتونیو اسپرز نشان داد. او در کوارتر چهارم ۱۲ امتیاز گرفت و ۵ پاس گل داد. لبران جیمز از تشویق بی‌امان هواداران متعجب‌ شده بود. او در فینال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و هنگامی که با میامی هیت مقابل سن آنتونیو اسپرز صف‌آرایی کرده بود این جو را تجربه کرد. جیمز پس از پایان بازی گفت:

واقعاً قدردان همه چیز هستم چراکه با بازی در فینال‌های مختلف در این سالن حمایت‌های زیادی را از هواداران دیدم. داشتن این حمایت و این‌که آن‌ها به روش من احترام می‌گذارند و عاشق لیکرز هستند لحظات خاطره‌انگیزی را برایم رقم می‌زند.

لس آنجلس لیکرز (۱۵ پیروزی و ۲ شکست) یک بازی دیگر مقابل سن آنتونیو اسپرز در لس آنجلس دارد اما در سه بازی اخیر خود برابر رقیب دیرینه خود در کنفرانس غرب به برتری دست یافته است. آنتونی دیویس ۱۷ امتیاز و ۱۲ ریباند برای لس آنجلس لیکرز بدست آورد. لامارکوس آلدریج ۳۰ امتیاز و دمار دروزن ۲۲ امتیاز برای اسپرز بدست آوردند. سن آنتونیو بعد از یازدهمین باخت در ۱۳ بازی اخیر خود به آمار ۶ پیروزی و ۱۲ باخت رسید. آلدریج دهمین پرتاب ۳ امتیازی فصل خود را انجام داد و این در حالی بود که توسط لبران جیمز دفاع می‌شد. وقتی لبران جیمز در کلیولند کاوالیرز و میامی هیت حضور داشت دمار دروزن با لباس تورنتو رپترز در ۹ فصل مقابل لبران جیمز ایستادگی کرد. دروزن هیچگاه با لباس تورنتو رپترز نتوانست از سد یاران لبران جیمز عبور کند و به فینال‌های لیگ NBA برسد.

لبران جیمز

دروزن پس از پایان بازی اظهار داشت:

بازی دشواری بود. لبران جیمز همیشه لبران جیمز است. او ۱۷ سال است که طنازی می‌کند. من در طول دوران بازیگری‌ام به دفعات زیاد با او روبرو شدم. شما می‌خواهید نظرها را نسبت به او تغییر دهید اما او از کوچکترین موقعیت‌ها استفاده می‌کند. فقط باید امیدوار باشید که او پرتاب‌هایش را از دست بدهد.

جیمز در ۳۵ دقیقه حضورش ۱۳ پرتاب از ۲۴ پرتاب فیلد خود را تبدیل به امتیاز کرد و ۴ پرتاب موفق ۳ امتیازی در ۷ پرتاب ۳ امتیازی خود داشت. تری لایلز در ۲۰ ثانیه مانده به پایان نیمه اول پرتاب کوتاه آنتونی دیویس را بلاک کرد. دجونته موری از این بلاک استفاده کرد و یک پاس لی اوپ فرستاد اما لبران جیمز گارد رأس سرعتی سن آنتونیو اسپرز را از کار انداخت تا او را بلاک کند. لبران جیمز در کوارتر چهارم چند پرتاب استپ بک ۳ امتیازی متوالی را به نمایش گذاشت تا حساب کار ۹۳ بر ۸۵ به نفع لیکرز شود و پس از آن یک پاس الی اوپ به جاواله مک گی داد تا دهمین پاس گل این بازی خود را داده باشد.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: دنی گرین که ۸ فصل در خدمت سن آنتونیو اسپرز بود و قهرمانی سال ۲۰۱۴ را به همراه این تیم بدست آورد قبل از آغاز بازی شدیداً مورد تشویق قرار گرفت. گرین از زمان ترک این باشگاه رکورد ۳ پیروزی و ۱ شکشت را مقابل این تیم دارد و در این بازی‌ها میانگین ۶.۵ امتیاز و ۴.۵ ریباند را به نام خود ثبت کرده است. لس آنجلس لیکرز در کل بازی‌های خود مقابل سن آنتونیو اسپرز رکورد ۸۳ پیروزی و ۸۹ شکست را ثبت کرده است. کنتاویوس کالدول پوپ میانگین ۱۴ امتیاز را در این فصل مقابل اسپرز کسب کرده و ۵ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب ۳ امتیازی خود داشته است. دوایت هاوارد در ۱۸ دقیقه حضور خود هیچ امتیاز و ریباندی کسب نکرد.

سن آنتونیو اسپرز: دریک وایت در کنار ویلی اندرسون و آلوین رابرتسون تنها بازیکنان در تاریخ هستند که توانستند ۸۰۰ امتیاز، ۳۰۰ ریباند و ۳۰۰ پاس گل در ۱۰۰ بازی اول خود برای سن آنتونیو اسپرز به نمایش بگذارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *