کرافورد و بیزلی بخشی از کمبود بروکلین را جبران می کنند

شمس چارانیا از The Athletic اعلام کرده که طبق گزارش ها، جمال کرافورد با باشگاه بروکلین نتس به توافق رسیده و راهی این تیم می شود. جزئیات قرارداد بروکلین و کرافورد تا به این لحظه اعلام نشده است.

 

کرافورد که هنوز در این فصل از رقابت های ان بی ای به میدان نرفته، در فصل گذشته 64 بازی را برای فونیکس سانز آغاز کرد. این بازیکن که سه بار در رتبه ششم برترین بازیکنان سال قرار گرفته، فصل قبل میانگین 7.9 امتیاز و 3.6 پاس منجر به گل را به ازای هر بازی به ثبت رساند.

در طی 1326 مسابقه ای که کرافورد در دوران حرفه ای خود تا به اینجا انجام داده، این بازیکن چهل ساله به طور میانگین در هر بازی 14.6 امتیاز کسب کرده، 3.4 پاس منجر به گل داده و 34.8 درصد آمار شوت های از راه دور او بوده است.

همچنین شنیده می شود که بروکلین نگاهی هم به جذب میشل بیزلی برای ادامه رقابت های این فصل دارد

بیزلی آخرین بار در فصل 19-2018 با پیراهن لس آنجلس لیکرز در ان بی ای به میدان رفت. او آمار میانگین 12.4 امتیاز، 4.7 ریباند و 1.3 پاس منجر به گل را در دوران حرفه ای خود به ثبت رسانده است.

تیم بروکلین نتس شروع مجدد رقابت های این فصل ان بی ای را با دستی واقعا خالی تجربه می کند. اخیرا گارد این تیم یعنی اسپنسر دینویدی هم به جمع کوین دورانت، کایری ایروینگ، دآندره جوردن و ویلسون چندلر در لیست پرتعداد غایبان بروکلین در ادامه فصل اضافه شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *