• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دی آنتونی، مربی هیوستون: کریس پال می‌تواند ۴ سال خوب دیگر در NBA داشته باشد

دی آنتونی، مربی هیوستون: کریس پال می‌تواند ۴ سال خوب دیگر در NBA داشته باشد

پیش از دیدار بامداد روز سه‌شنبه هیوستون راکتس برابر اوکلاهاما سیتی تاندر که با پیروزی ۱۱۶-۱۱۲ راکتس همراه بود. مایک دی‌ آنتونی مربی هیوستون درباره کریس پال صحبت کرده است.

مصاحبه دی آنتونی در خصوص کریس پال

پال در تابستان به تاندر ترید شد و راسل وستبروک از اوکلاهاما به هیوستون آمد. این اولین بازی پال و وستبروک برابر تیم سابقشان بود. دی آنتونی گفت انتظار دارد در سال‌‌های آینده نیز کریس پال در بازی‌های بسیار بیشتری مقابل راکتس قرار بگیرد. سی پی تری در هردو فصل حضور خود در هیوستون با مصدومیت‌هایی دست و پنجه نرم می‌کرد اما دی آنتونی گفت تلاش و رفتار پال در بازیابی سلامتش بسیار عالی بود و او از آن دسته بازیکنانی است که در انتهای دوران حرفه‌ای خود اوج می‌گیرند. دی آنتونی در صحبت‌های خود گفت:

شما درباره یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای صحبت می‌کنید. او تنها می‌خواهد برنده شود و در بالاترین سطحی که دیگران تا به حال بازی کرده‌اند حضور داشته باشد. او برای مدت زیادی عالی بوده است. اکنون چه سنی دارد، ۳۴ سال؟ اگر خودش بخواهد می‌تواند چهار سال خوب دیگر هم داشته باشد. او یکی از بهترین پوینت گاردهایی است که تاکنون در بسکتبال به میدان رفته‌اند و هنوز هم همینطور است. کاری که او در زمین انجام می‌دهد شگفت‌انگیز است و دانش او از بازی و رقابت‌طلبی‌اش باورنکردنی است. او قرار است تا مدتی دیگر نیز در لیگ حضور داشته باشد.

مربی اوکلاهاما سیتی تاندر یعنی بیلی داناوان نیز که از زمان ترید پال در ماه جولای با او کار کرده است و طبیعتاً در مقایسه با دی آنتونی شناخت کمتری از او دارد، به همان اندازه از دوران حرفه‌ای کریس پال تقدیر به عمل آورد.

کریس پال

داناوان در صحبت‌های خود گفت:

چیزی که برای من فوق‌العاده بود این بود که در این تابستان اخیر فرصت شناختن پال و وقت گذراندن با او را داشتم. او در مراقبت از خود تلاش غیرقابل باوری انجام داده است. او همراه با تیم افرادی که در کنارشان تمرین می‌کند در تمام طول تابستان یک رژیم غذایی و برنامه بدنسازی سرسختانه‌ای داشت. او از شرایط بدن خودش کاملاً آگاه است و از اینکه چه چیزی می‌خورد، چه چیزی می‌نوشد تا چه میزان استراحت می‌کند و چقدر می‌خوابد مطمئن است. پال درباره این مسائل خیلی دقیق و وسواسی است. کریس بسیار باهوش است. فکر می‌کنم به‌خاطر وسواسی که در رژیم غذایی، استراحت و تمریناتش دارد، قادر است که برای مدت بسیار بیشتری بازی کند. او بازی را درک می‌کند. وقتی من به او فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که لازم نیست حتماً سریع‌ترین بازیکن باشد بلکه ورزشکارترین است. او هنوز هم می‌تواند در بازی تغییر ایجاد کند و کارهای متفاوت بسیاری انجام بدهد. من هنوز هم فکر می‌کنم او سال‌های بسیار، بسیار خوبی در مقابل خود خواهد داشت.

یک مسئله دیگر نیز وجود دارد که داناوان هم مثل دی آنتونی به آن اشاره کرد. مربی تاندر گفت:

در سن ۳۴ سالگی، او هنوز هم از هر دقیقه بازی لذت می‌برد. من این موضوع را در زمان بسیار اندکی که در کنارش بودم به‌خوبی متوجه شدم.

اما دی آنتونی در دیدار برابر اوکلاهاما در واقع دومین رویارویی پیاپی خود با یک بسکتبالیست ایتالیایی را تجربه کرد. دی آنتونی در برابر قبل برابر نیواورلینز پلیکانز باید بازیکن سال اولی آن تیم یعنی نیکولو ملی را آنالیز می‌کرد و در دیدار صبح امروز نیز برابر دنیلو گالیناری، مهره کلیدی این فصل تاندر قرار گرفت. مربی هیوستون راکتس درباره این موضوع حرف‌های جالبی به زبان آورد که تنها به دوران فعلی مربوط نمی‌شود. دی آنتونی درباره پدر گالینازی به شوخی گفت:

این دو بازیکن شاید از خودشان بپرسند من به‌خاطر لهجه‌ام چند سال در ایتالیا بودم. با گالیناری زیاد صحبت نکردم. او هنوز جوان است اما پدرش زمانی که در ایتالیا بازی می‌کردیم هم اتاقی من بود. پس مسئله به خیلی قدیم باز می‌گردد. ما دیوانه بودیم و او از من هم دیوانه‌تر بود. پدرش بازیکن خوبی بود اما در حمله افتضاح بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *