• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درخشش لبران جیمز و آنتونی دیویس در تقابل جذاب با زاین ویلیامسون

درخشش لبران جیمز و آنتونی دیویس در تقابل جذاب با زاین ویلیامسون

لبران جیمز و آنتونی دیوس بسکتبال سطح بالای خود را در اولین تقابل با زاین ویلیامسون، پیک شماره ۱ مراسم درفت به نمایش گذاشتند.

درخشش لبران جیمز برابر پلیکانز

جیمز ۴۰ امتیاز و ۸ ریباند در اولین تقابلش با زاین ویلیامسون بدست آورد و موجب شد لس آنجلس لیکرز سه‌شنبه شب مقابل نیو اورلینز پلیکانز به برتری ۱۱۸ بر ۱۰۹ برسد و ششمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد. زاین ویلیامسون در اولین تقابل خود با آنتونی دیویس و لبران جیمز توانست ۲۹ امتیاز و ۶ ریباند بدست آورد و کلیدی‌ترین بازیکن نیو اورلینز پلیکانز بود. جیمز و ویلیامسون هنوز با یکدیگر صحبتی نداشته‌اند اما لبران ۳۵ ساله استعداد فوق‌العاده‌ای در این نوجوان می‌بیند. جیمز در این باره گفت:

او بسکتبال متفاوتی ارائه می‌دهد. من فکر می‌کنم بازی او بهتر و بهتر خواهد شد و فقط به تجربه نیاز دارد. به عقیده من بازی امروز دیداری کامل برای او بود. گام‌های بلند و شیوه‌ای که آن‌ها بازی کردند مناسب این بازی بود. بازی فوق‌العاده‌ای بود و بازی ما فرصت‌های بسیاری پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد و فضای زیادی داریم و این برای بازی ویلیامسون عالی است. برای همین بود که سبک متفاوتی را امشب ارائه داد.

ویلیامسون در جریان ۲ تقابل اول لس آنجلس لیکرز و نیو اورلینز پلیکانز مصدوم بود اما حضور با تأخیر او در هالیوود به همان تأثیرگذاری بود که همگان امیدوار بودند. در سیزدهمین بازی او در NBA ویلیامسون حداقل ۲۰ امتیاز در ۹ بازی متوالی کسب کرده است اما در کوارتر چهارم فقط ۱ فیلدگل به نام خود ثبت کرد. ویلیامسون در پایان بازی اظهار داشت:

تجربه فوق‌العاده‌ای بود. او بازیکنی باورنکردنی است. رزومه جیمز گویای همه چیز است. او به میدان آمد و هر کاری که لازم بود برای پیروزی تیمش انجام داد.

آنتونی دیویس به همان اندازه که هواداران برای کسب عنوان قهرمانی NBA از او انتظار داشتند خوب ظاهر شد و این در حالی است که پلیکانز هم با حضور برندون اینگرام، آل‌استار این فصل و زاین ویلیامسون ترکیب مستعدی دارد. آنتونی دیویس ۲۱ امتیاز کسب کرد و ۱۴ ریباند و ۶ بلاک بدست آورد. آمار تقابل وی با پلیکانز به ۳ پیروزی و شکست‌ناپذیری بهبود یافت. دیویس درباره ویلیامسون گفت:

او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. گام‌های اول سریعی برمی‌دارد. کاملاً انتحاری بازی می‌کند. او رفته رفته بهتر می‌شود.

لبران جیمز

اگرچه آنتونی دیویس ۱۵ پرتاب از ۲۱ پرتاب خود را به در داد و برای اولین بار نتوانست مقابل نیو اورلینز پلیکانز ۴۰ امتیازی شود، جیمز جور او را کشید و با ۱۷ پرتاب موفق از ۲۷ پرتاب که شامل ۵ پرتاب موفق ۳ امتیازی بود عملکرد مناسبی از خود ارائه داد. برندون اینگرام ۳۴ امتیاز مقابل تیم سابق خود کسب کرد اما در کوارتر پایانی فقط موفق به کسب ۶ امتیاز شد تا نیو اورلینز دومین باخت خود را در ۷ بازی اخیر متحمل شود. زاین ویلیامسون چندین دانک تحسین‌برانگیز به نمایش گذاشت و فقط از دست دادن ۶ پنالتی موجب شد تا او نتواند رکورد ۳۲ امتیازی خود را در این بازی بهبود بخشد. لونزو بال درباره هم‌بازی‌هیا فعلی و سابق خود گفت:

جیمز شاید دوران جوانی خود را در زاین ویلیامسون تصور کند، هر دوی آن‌ها به همین شیوه وارد مسابقات NBA شدند. فکر می‌کنم لبران جیمز به بازی آمد و فارغ از این‌که حریفش چه کسی باشد بازی همیشگی خود را ارائه داد.

نکات بازی:

نیو اورلینز پلیکانز: جرو هالیدی ۱۱ امتیاز و ۹ پاس گل بدست آورد اما ۵ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب فیلد خود داشت.

لس آنجلس لیکرز: آنتونی دیویس در جریان کوارتر چهارم ترسی را به دل لس آنجلس لیکرز افکند چراکه پس از تلاش برای بلاک کردن پرتاب نیکولو ملی دست چپش آسیب دید. پس از بررسی وضعیتش در تایم اوت بار دیگر به بازی برگشت. آنتونی دیویس امتیازآورترین و ریباندگیرترین بازیکن تاریخ نیو اورلینز پلیکانز است و ۶ بار موفق شد عنوان آل‌استار را از آن خود کند.

لونزو بال ۱۰ امتیاز، ۸ پاس گل و ۸ ریباند داشت و جوش هارت در دومین بازی خود مقابل لس آنجلس لیکرز ۳ امتیاز بدست آورد. هارت در ماه جولای گذشته و در جریان انتقال آنتونی دیویس به نیو اورلینز پلیکانز منتقل شده بود.

الکس کاروسو با تزریق انرژی همیشگی خود در کوارتر چهارم روند کار را برای لیکرز تسهیل کرد، اوج کار او بلاک پرتاب لونزو بال بود. کاروسو ۸ امتیاز و ۸ پاس گل بدست آورد. وی در نیمه اول یک پاس زیبا برای لبران جیمز ارسال کرد که با دانک جیمز همراه بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *