شغل جدید کلی تامپسون ؛ گزارشگری بسکتبال!

گارد آل استاری تیم گلدن استیت واریرز یعنی کلی تامپسون در طول کوارتر دوم بازی روز پنجشنبه گلدن استیت ویرز برابر شیکاگو بولز که با پیروزی ۱۰۴ بر ۹۰ جنگجویان همراه بود به‌عنوان تحلیلگر مهمان برای شبکهNBC Sports در ورزشگاه حاضر بود.

گزارشگری کلی تامپسون

کلی تامپسون در حالی که از مصدومیت پارگی رباط صلیبی رنج می‌برد احتمالاً کل فصل را بیرون از زمین خواهد نشست. او در بازی امروز تیمش اما کنار میز گزارشگران نشست و به گزارش بازی پرداخت. تامپسون به طور مکرر در کوارتر دوم از هم‌تیمی‌های جوان خود تقدیر به عمل آورد و در همین حین نیز یک تحلیلگر دیگر یعنی باب فیتزجرالد و بازیکن سابق واریرز، کلنا آزوبوک از او درباره مسائل مختلف سؤال می‌پرسیدند. تامپسون گفت:

اکنون از ایفای نقش بازیکن کهنه‌کار لذت می‌برم. من نمی‌توانم باور کنم که در حال حاضر در آن مرحله از دوران حرفه‌ای خود قرار دارم.

تامپسون همچنین در حین گزارش خود از گارد بولز یعنی زک لوین نیز تعریف کرد زیرا این بازیکن دائماً شوت‌های خود را وارد سبد می‌کرد. تامپسون در ادامه صحبت‌های خود راجع به لوین از اینکه او نتوانسته در بازی بولز برابر شارلوت هورنتس رکورد بیشترین پرتاب‌های سه امتیازی در یک بازی را که در اختیار خودش است بشکند خوشحال است. لوین برابر هورنتس ۱۳ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. حضور کلی تامپسون در این برنامه تلویزیونی با مراسم خاصی که واریرز درنظر گرفته بود همزمان بود. در این رویداد به مناسب بازی سال قبل واریرز برابر بولز که طی آن تامپسون با زدن ۱۴ پرتاب سه امتیازی رکوردشکنی کرد میان هواداران حاضر در استادیوم جدید واریرز یعنی چیس سنتر یک هدبند مثل هدبندهایی که خود تامپست از آنها است می‌کند پخش شد.

البته تامپسون درباره رکورد پرتاب‌های سه امتیازی خود خود گفت می‌داند که به‌زودی شکسته خواهد شد. تامپسون همچنین در این دیدار شاهد یک مراسم ازدواج بین هواداران گلدن استیت بود. تامپسون همچنین پس از پایان این دیدار با یکی از بازیکنان واریرز نیز گفتگویی انجام داد. فوروارد تیم یعنی اوماری اسپلمن که در این دیدار ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ بلاک کسب کرده بود در پایان این دیدار با هم‌تیمی مصدوم خود همکلام شد. پیروزی امروز واریرز برابر بولز نخستین برد خانگی این تیم از تاریخ ۴ نوامبر محسوب می‌شود.

کلی تامپسون

اسپلمن پس از پایان بازی گفت:

کلی یک انسان شوخ طبع است. این که ببینید یکی از هم‌تیمی‌هایتان در کنار زمین مشغول گزارش بازی است و جلوی خنده خود را بگیرید دشوار است اما لحظات جالبی بود و خوش گذشت. من خوشحالم که بخشی از گزارش بازی تامپسون بودم.

دریموند گرین، دیگر بازیکن مصدوم واریرز نیز نمی‌توانست باور کند که تامپسون در حال مصاحبه گرفتن از اسپلمن است. گرین گفت:

شرایط بسیاری تغییر کرده‌اند. کلی خودش از مصاحبه کردن خوشش نمی‌آمد حالا دارد از دیگران مصاحبه می‌گیرد. اینجا چه اتفاقی افتاده است؟ این باورنکردنی است، فکر کنم او به خاطر مصدومیت حوصله‌اش سر رفته است.

اعضای کادر مدیریتی واریرز نیز از اینکه تامپسون مشغول انجام شغل تلویزیونی خود است خوشحال شده بودند! مربی واریرز یعنی استیو کر که قبل از پیوستن به گلدن استیت خود در یک شبکه تلویزیونی فعالیت داشت پیش از بازی درباره چالش‌هایی که خود به‌عنوان یک گزارشگر تجربه کرده بود صحبت کرد. کر گفت:

من اولین‌باری که مجبور شدم این کار را انجام بدهم به یاد دارم. شاید آن تنها مرتبه‌ای بود که باید در زمان حضورم در شبکهTNT یک مصاحبه کنار زمین می‌گرفتم. گزارشگر اصلی، شریل میلر نتوانست به بازی برسد. فکر کنم دچار بیماری شده بود بنابراین مدیران برنامه به سمت من هجوم آوردند. ما در پورتلند بودیم و فکر کنم من باید با وینی دل نگرو مصاحبه می‌کردم. اما کلی قطعا از من بهتر خواهد بود. بدون شک مصاحبه‌های او سرگرم‌کننده‌تر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *