• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • حمله دوباره کلی تامپسون به ترامپ: خلافکاران در همه جای دنیا حضو دارند

حمله دوباره کلی تامپسون به ترامپ: خلافکاران در همه جای دنیا حضو دارند

  • توسط مینا
  • 24/09/2019
  • خبر
  • 0

در اوایل این ماه طوفان دوریان باهاما را درنوردید، براساس گزارش اورلاندو سنتینل، حداقل ۵۱ نفر کشته شدند و حدود ۱۳۰۰ نفر نیز مفقود شدند. این طوفان بزرگترین طوفان تاریخ بود که ۷۰۰ جزیره را در بر گرفت. کلی تامپسون ، ستاره گلدن استیت واریرز نیز به این طوفان واکنش نشان داد.

انتقاد کلی تامپسون از ترامپ

کلی تامپسون جدیدترین سلبریتی است که از مردم باهاما حمایت و اعلام کرد که کلیه درآمدهای تورنمنت گلف خانوادگی‌اش در این هفته در کالیفرنیای جنوبی به این منطقه سیل‌زده اختصاص می‌یابد. کلی و پدرش مایکال باور داشتند که این تورنمنت که در روز سه شنبه و جمعه در پلیکان هیل ریسورت واقع در نیوپورت کست کالیفرنیا برگزار شد حداقل ۱ میلیون دلار درآمد دارد.
کلی تامپسون در مورد تخریب این جزیره در روز جمعه گفت:

حتی تصور این فاجعه هم سخت است. آخرین کاری که می‌توانم بکنم این است که با پول دادن و تأمین پول به این مردم و خاتواده‌شان توجهات را به سمت آنان معطوف دارم.

وقتی کلی تامپسون اعلام کرد که درآمد تورنمنت گلف او به مردم باهاما اختصاص خواهد یافت، مطمئن بود که تلنگری به دونالد ترامپ و همراهانش خواهد زد. پس از وقوع طوفان، هیئت دولت ترامپ اعطای مکان‌های موقت جهت اسکان آوارگان باهامایی امتناع ورزید، تصمیم که در دقایق آخر، از ورود پناهجویان باهامایی به خاک ایالات متحده آمریکا جلوگیری کرد. علیرغم حمایت احزاب از اجازه به پناهجویان طوفان برای ورود به ایالات متحده آمریکا، ترامپ از تصمیمش دفاع کرد و گفت ما مجبوریم که بسیار مراقب باشیم. ترامپ در گفتگو با واشنگتن پست گفت:

هرکسی در به مستندات مناسب و کامل نیاز دارد. زیرا، ببینید، باهامایی‌ها با مردمی که می‌خواستند به خاک کشورشان وارد شوند مشکلات عدیده‌ای داشتند که همین موضوع باید در قبال خود آنان نیز اتخاذ شود. نمی‌خواهم به مردمی اجازه ورود به ایالات متحده آمریکا را بدهم که در خود باهاما نیز انسان‌های طردشده‌ای هستند. برخی از آن‌ها مردمی بد و اعضای باندهای بسیار مخوف خلافکاری هستند.

کلی تامپسون

کلی تامپسون بعد از ادای این جملات ترامپ، گفت که قلبش به درد آمده است. کلی تامپسون در مصاحبه با USA Today گفت:

نمی‌توانم از لحن صحبت او و ادبیاتی که برای باهامایی‌ها به کار برد از وی تشکر کنم. آن‌ها خلافکار و گانگستر هستند؟ در کل طول دوران زندگی‌ام مردم باهاما را می‌شناسم. بله، در شهر ناسائو خلافکاران حضور دارند. اما در همه جای دنیا شما خلافکار می‌بینید.

وقتی شما همه‌چیز را از دست می‌دهید،خانه، عشق و هزاران نفری که کشته می‌شوند و سپس خود را جزو جمعیت باقیمانده می‌بینید، فکر می‌کنم بدترین لحظه و دردناک‌ترین لحظه زندگی‌تان باشد. این ادبیات واقعاً قلب من را به درد آورد. مایکال، پدر کلی تامپسون که از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ در لیگ NBA بازی می‌کرد و بازی‌اش در پورتلند بلیزرز و لس آنجلس لیکرز برجسته‌تر بود در شهر ناسائو کشور باهاما به دنیا آمد و سپس وقتی نوجوان بود به ایالت میامی مهاجرت کرد. خانواده تامپسون هنوز هم به دفعات به باهاما می‌روند و خانواده خود را در آنجا ملاقات می‌کنند.
طبیعتاً، دفاع او از کشور مادری‌اش باید همه‌جانبه باشد، حتی بیشتر از حمایت پسرش در تقبیح گفته‌های دونالد ترامپ! مایکال در گفتگو با USA Today گفت:

ترامپ در مورد تعداد خلافکاران باهاما دچار اشتباه شده است. باهاما مردمان سخت کوش و خوبی دارد. پس او با گفتن این جملات اشتباه کرد. فکر نمی‌کنم دیگر آمریکایی‌ها در مورد مردم باهاما چنین تصورات غلطی داشته باشند. ما مشکل خلافکاری در باهاما نداریم و خیلی سخت می‌توانید خلافکاران را در باهاما ببینید. ما مردمی را داریم که نیازمند و فقیر هستند. اما برای اکثر مردم، باهامایی‌ها مردمان بزرگ و در مواقع ضروری به همنوعان خود کمک می‌کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *