کلی اوبره جونیور به فینیکس سانز پیوست

بازیکن آزاد فصل گذشته فینیکس سانز، بار دیگر با قراردادی دو ساله و 30 میلیون دلاری به این تیم بازگشت. اوبره در ماه دسامبر در تریدی که آستین ریورز و وی را در ازای ترور آریزا به واشنگتن، می فرستاد به فینیکس آمد و حالا یک بار دیگر با قراردادی دو ساله این تیم بازگشت.

وی 40 بازی برای فینیکس انجام داد که 12 تای آن از ابتدا بود و در این 40 بازی میانگین 16.9 امتیاز، 45.3 موفقیت شوت، 4.9 ریباند و 1.6 پاس منجر به گل را داشت که در رده امتیاز، این بالاترین آمار دوران بازی وی بود.

اوبره، انتخاب پانزدهم درفت در سال 2015 است که 4 فصل را در واشنگتن سپری کرد و حالا در سانز، هم بازی دی آندره آیتن، انتخاب اول درفت فصل گذشته و دوین بوکر می شود و در ادامه جذب بازیکنانی همچون ریکی روبیو، او نیز به سانز برای فصل آینده اضافه شده است تا این تیم حضور قدرتمندتری در فصل آینده داشته باشد.

اوبره میانگین 9.4 امتیاز، 0.8 ریباند و 0.8 پاس منجر به گل را در طول دوران حرفه ایش که فقط به واشنگتن و فینیکس محدود می شود را دارد اما با توجه به موفقیت های فصل گذشته اش، حالا به دنبال تبدیل شدن به عنصری کلیدی در ترکیب فینیکس است تا بتواند این تیم را پس از چندین سال در راه رسیدن به مرحله پلی آف کمک کند.

فینیکس یکی از ضعیف ترین تیم های فصل گذشته NBA بود که در فصل جدید، بازیکنان بسیار معروفی نگرفته است اما اضافه شدن ریکی روبیو، داریو شاریچ و آرون بینز، احتمالا به آن ها در عملکردی بهتر کمک می کند. یکی از بزرگترین انتقاد ها به این تیم در سال های اخیر، نداشتن بازیکنی کمکی برای دوین بوکر است که در این سال ها، همیشه به تنهایی در سانز می درخشیده و کار سختی را داشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *