کلی تامپسون: جدایی دورانت از گلدن استیت واریرز یک تغییر در قلب تیم بود

کلی تامپسون و کوین دورانت در تابستان امسال به بازیکنان آزاد بدون محدودیت تبدیل شده بودند. اما این دو سرنوشت متفاوتی داشتند؛ تامپسون قرارداد خود با گلدن استیت واریرز را تمدید کرد اما کی.دی ترجیح داد به تیم بسکتبال بروکلین نتس بپیوندد.

مصاحبه کلی تامپسون

کلی تامپسون ، بازیکن پنج دوره رویداد آل استار در پاسخ به ادعایی مبنی بر اینکه وی قصد داشت بازیکن پنج ده دوره آل استار یعنی کوین دورانت را به ماندن در گلدن استیت واریرز راضی کند به‌جز یک پیام ساده، چیز دیگری نگفت. کلی در گفتگو با مارک مدینا از نشریه USA Today Sports گفت:

من در واقع تصمیم را بر عهده خودش گذاشتم اما به او گفتم که ما می‌توانیم بزرگترین دوران تاریخ را داشته باشیم.

اگر دورانت با واریرز تمدید می‌کرد احتمالا حرف کلی تامپسون درست از آب درمی‌آمد. واریرز در سال ۲۰۱۵ قهرمان NBA شد و در سال ۲۰۱۶ پس از ثبت یک رکورد و پیروزی در ۷۳ بازی فصل عادی، در دیدار هفتم فینال مغلوب کلیولند کاوالیرز شد. اما پس از پیوستن دورانت به جنگجویان، این تیم در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دو قهرمانی پیاپی به‌دست آورد و احتمالا اگر کوین دورانت و تامپسون دوماه پیش در تمام دیدارهای سری فینال برابر تورنتو رپترز حاضر بودند اکنون سومین قهرمانی پیاپی را جشن می‌گرفتند.

کلی تامپسون

کلی تامپسون درباره جدایی دورانت گفت:

این یک تغییر در قلب تیم بود اما من بابت آن هرگز از دورانت به دل نخواهم گرفت. او می‌خواست به نیویورک برود. این هیچ اشکالی ندارد.

استفن کری نیز در رابطه با پیوستن دورانت به بروکلین گفت:

کِی برای خود یک تصمیم گرفت و نمی‌توان با آن مخالفت کرد. آرزو داشتم کاش می‌توانستم با او بازی کنم. دورانت یک استعداد و یک شخصیت باورنکردنی است. حالا ما مجبوریم روبه‌روی هم مبارزه کنیم و این یک تجربه لذت‌بخش خواهد بود.

لازم به‌ذکر است کلی تامپسون به‌دلیل پارگی رباط احتمالا بیشتر بازی‌های واریرز در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را از دست خواهد داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *