گرگ پوپوویچ: ترامپ یک رئیس جمهور ناتوان و ترسو است

  • توسط سروش
  • 16/10/2019
  • خبر
  • 0

درگیری و جدال لیگ NBA با چینی‌ها خبرش در تمام جهان پیچیده و همه در مورد آن صحبت می‌کنند و اظهارنظر دونالد ترامپ در این موقعیت موضوع را پیچیده‌تر کرده است. جدیدترین کشمکش میان لیگ و دونالد ترامپ را گرگ پوپوویچ ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز رقم زده و صرحتاً ایده خود را ابراز داشته است.

مصاحبه گرگ پوپوویچ

پوپوویچ در گفتگو با رسانه‌ها در نشست خبری قبل از دیدار پیش‌فصل با نیو اورلینز پلیکانز این سخن را تکرار کرد که آدام سیلور قدرتمندانه درباره بیان آزادی صحبت کرد. پوپوویچ سابقاً از خوی پیشبرد و کیفیت رهبری سیلور تمجید کرده بود. گرگ پوپوویچ گفت:

سیلور بر روی اصول خود و با ملت خود ایستاد و در این روزها این امر خیلی مهم است. شما فکر می‌کنید در چه کشوری هستیم؟ آیا واقعاً این آزادی بیان وجود دارد؟ این مقایسه همه چیز را روشن می‌کند؛ وقتی رئیس جمهور ما را در مقابل آن رهبرها می‌گذارید و می‌بینید وقتی او با آن‌هاست چه می‌گوید و واکنش او چیست و این‌ها را با واکنش آدام سیلور مقایسه می‌کنید. من به آدام سیلور افتخار کردم. او فوق‌العاده ظاهر شد.

گرگ پوپوویچ

گرگ پوپوویچ و استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز بعد از اینکه نظرشان را درباره معترضان هنگ کنگی و چینی‌ها مطرح کردند مورد شماتت ترامپ واقع شدند. دونالد ترامپ در کنار چین مقابل معترضان دموکراتیک ایستاد و حتی گزارش شده است که به ژی جینپیگ، رئیس جمهور چین قول داده بود تا درباره این قضیه سکوت اختیار کند تا این‌که توئیت دریل موری منتشر شد:

همه آن چیزی که من انجام دادم مقایسه میان پایداری آدام سیلور بر روی اصول و شجاعت او در شرایط دشوار در مقابل رفتاری بود که رئیس جمهور در قبال این مسئله نشان داد. او همیشه با شریک‌هایش همین‌طور رفتار می‌کند، حال می‌خواهد عربستان سعودی باشد، کره جنوبی، روسیه، ترکیه و هر کشور دیگری! او کله شق، ناتوان و ترسو است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *