• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جان دوباره به گلدن استیت با دست‌های راسل؛ شکست پلیکانز برابر استیو کر

جان دوباره به گلدن استیت با دست‌های راسل؛ شکست پلیکانز برابر استیو کر

استیو کر، آهسته اما مطمئن شاهد رشد بازیکنان خود در تیم گلدن استیت واریرز است. پرتاب‌های کلیدی دی آنجلو راسل در لحظات حساس نیز قطعاً به واریرز کمک می‌کند.

پیروزی گلدن استیت برابر پلیکانز با درخشش راسل

دی آنجلو راسل در ۳۲.۹ ثانیه مانده به پایان بازی پرتاب موفقی را انجام داد و گلدن استیت واریرز ناکام بعد از ایجاد اختلاف ۲۰ امتیازی با حریف توانست جمعه شب با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۲ نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو دارد. دیداری که ۲ تیم از بدترین تیم‌های منطقه غرب در آن مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده بودند. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز درباره راسل گفت:

او همین است. طوری پرورش یافته که بازی را دربیاورد چون‌که او از از دست دادن پرتاب نمی‌ترسد. شما نمی‌توانید نگران از دست دادن پرتاب نباشید اما دی آنجلو هرگز نگران این امر نیست. با توجه به این‌که استفن کری و کلی تامپسون نمی‌توانند در ترکیب حضور داشته باشند مجبوریم به او تکیه کنیم.

راسل با ۲۵ امتیاز و ۷ پاس گل به کار خود در این بازی پایان داد و گلدن استیت واریرز نوار ۵ شکست متوالی خود را پاره کرد و برای دومین بار در این فصل نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو برداشت. دامیان لی ۲۰ امتیاز و ۶ ریباند برای گلدن استیت واریرز بدست آورد. دریموند گرین ۱۰ امتیاز و ۸ پاس گل کسب کرد. جرو هالیدی و برندون اینگرام ۲۵ امتیاز برای نیو اورلینز بدست آوردند و لونزو بال ۱۴ امتیازی شد. گلدن استیت واریرز خیلی زود از نیو اورلینز پیشی گرفت و پلیکانز با پرتاب جرو هالیدی در انتهای کوارتر سوم نتیجه را به ۸۱ بر ۷۸ رساند. جرو هالیدی در کوارتر چهارم نیز بازی تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشت و یک پرتاب ۲۰ فوتی انجام داد تا پلیکانز ۹۷ بر ۹۱ پیش بیفتد. گلدن استیت قبل از اینکه ۷ امتیاز متوالی را بدست آورد با نتیجه ۹۸ بر ۹۳ عقب بود. بعد از اینکه برندون اینگرام دو پرتاب آزاد انجام داد دی آنجلو راسل نیز پرتابی موفق از خود به نمایش گذاشت. راسل در پایان بازی اظهار داشت:

این پیشرفت ما را نشان می‌دهد. ما آن پرتاب آزاد را تبدیل به امتیاز کردیم و آن ریباند خوب را بدست آوردیم.

گلدن استیت دی آنجلو راسل

نیو اورلینز پلیکانز پس از شکست مینسوتا تیمبرولوز و پایان دادن به ۱۳ شکست متوالی‌اش حالا ۲ شب متوالی است که متحمل شکست می‌شود.آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز پس از پایان بازی اظهار داشت:

تا قبل از کوارتر دوم نتوانستیم خود را در زمین اثبات کنیم پس در واقع ۸ توپ عقب بودیم. از کوارتر دوم به بعد عملکرد خوبی داشتیم اما همه دیدند که دی آنجلو راسل چند پرتاب فوق‌العاده انجام داد. برای همین است که از او انتظار زیادی می‌رود. ما مجبوریم راهی را برای پیروزی در چنین مواقعی بیابیم.

نکات بازی

نیو اورلینز پلیکانز: جی جی ردیک در کوارتر سوم ۴ پرتاب سه امتیازی انجام داد. او کار خود را با کسب ۱۴ امتیاز به پایان رساند.

گلدن استیت واریرز: دامیان لی در کوارتر اول ۱۰ امتیاز کسب کرد. دریموند گرین در کوارتر سوم ششمین اخطار فنی فصل خود را دریافت کرد. استفن کری، ستاره مصدوم واریرز مدت کوتاهی به کنار زمین آمد و بر روی نیمکت نشست. وقتی هواداران چهره او را بر روی تابلوی ویدئویی دیدند به شدت مورد تشویق قرار گرفت. اریک پاسکال به خاطر مصدومیت زانوی پای راست در کوارتر دوم از زمین مسابقه بیرون رفت و بعد از بازی مورد ارزیابی قرار گرفت.

اگرچه آلیون گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز هنوز برنامه زمانی برای بازگشت پیک شماره ۱ خود در مراسم درفت ارائه نداده اما زاین ویلیامسون در فرآیند ریکاوری عمل جراحی روی زانوی راست خود همچنان پیشرفت ثابتی دارد. گنتری درباره وضعیت ویلیامسون اظهار داشت:

شاید یک، دو، سه یا چهار قدم به بازگشت او به میادین باقی‌مانده باشد. زمان دقیقی را نمی‌دانم. فقط می‌دانم که ما باید در این زمینه بسیار محتاط باشیم. او در چنین موقعیتی در حال گذراندن یک دوره پیشرفت طبیعی است. این بدان معنی است که ما نباید به این روند آسیبی وارد کنیم.

بازی بعدی:

نیو اورلینز پلیکانز: دوشنبه شب در مودا سنتر مهمان پورتلند تریل بلیزرز خواهند بود. نیو اورلینز از سال ۲۰۱۰ تا به حال نتوانسته در شهر پورتلند پیروز باشد.

گلدن استیت واریرز: دوشنبه شب از مینسوتا تیمبرولوز پذیرایی خواهد کرد. تیمبرولوز در تاریخ ۸ نوامبر و در وقت‌های اضافه موفق شد گلدن استیت را با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۰۹ مغلوب کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *