آندره دراموند ، سنتر دیترویت پیستونز رژیم آبجو گرفت

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که روزی یک لیوان آبجو بنوشید و اسم آن را رژیم بگذارید؟ آندره دراموند ، بازیکن دیترویت پیستونز رژیم آبجو گرفته است.

رژیم آبجوی آندره دراموند بازیکن دیترویت پیستونز

شما می‌توانید این کار را انجام دهید و ادعا کنید این امر واقعیت دارد. بله، اگر از آندره دراموند ، سنتر دیترویت پیستونز سوال کنید خواهید دانست که این مسئله حقیقت دارد.آندره دراموند به خبرنگار دیترویت، فری پرس گفته رژیم آبجو گرفته و گوشت قرمز را از رژیم غذایی خود حذف کرده است. این بدان معنی است که وی به خاطر رسیدن به میزان کالری مورد نیاز خود روزی یک لیوان آبجو می نوشد. دراموند از برند آبجو میلنر لایت و کورونا می نوشد. البته که بهترین برند باواریا نیست اما باید این را در نظر گرفت که آندره دراموند در American Dream زندگی می کند.

آندره درباره رژیم آبجوی خود به خبرنگار ر فری پرس گفت:

اگر این کار را به شیوه درست آن انجام دهید واقعاً رژیم بدی برای شما نیست و به همین دلیل است که این شیوه را اتخاذ کردم.

دیترویت پیستونز آندره دراموند

آندره  ۲۵ ساله سومین بازیکن سنگین وزن لیگ NBA است و وزن بالاتر از او در اختیار زاین ویلیامسون، ستاره نیواورلینز پلیکانز و دالاس بوبان مرجانوویچ است. دراموند ۲۷۹ پوند وزن دارد و بنابراین برای اینکه روی فرم باشد و مخصوصاً به جهت رقابت با دیگر مردان سنگین وزن به میزان زیادی کالری نیاز دارد. دراموند بهترین فصل خود را در فصل گذشته پشت سر گذاشته است. وی سال قبل ۱۷.۳ امتیاز و ۱۵.۶ ریباند برای دیترویت پیستونز بدست آورد.

اگر این شیوه به سرانجام برسد، دیگر کسی از وی دراین باره سوال نخواهد کرد. لازم به ذکر است آندره دراموند در پیک نهم راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۲ توسط تیم دیترویت پیستونز انتخاب شد و از همان سال تا به امروز در این تیم بازی می‌کند. آندره در لیگ ۲ بار آل استار شده است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *