• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جام جهانی بسکتبال چین ؛ پیش بازی ایران-فیلیپین؛ رویایی صعود هنوز زنده است

جام جهانی بسکتبال چین ؛ پیش بازی ایران-فیلیپین؛ رویایی صعود هنوز زنده است

جام جهانی بسکتبال چین-تیم ملی بسکتبال ایران-تیم ملی بسکتبال تونس

تیم فیلیپین در دور مقدماتی جام جهانی بسکتبال چین در قعر گروه D قرار گرفت و تیم کشورمان نیز با سه شکست در قعر گروه C قرار گرفت. دو تیم قبلا دو بار به مصاف هم رفته اند که هر دو بار را ایران پیروز شده است.

ایران در جام جهانی بسکتبال چین هنوز می تواند رویا پردازی کند

در دیدارهای گذشته جام جهانی بسکتبال چین برای تیم ایران حامد حدادی بهترین عملکرد را داشته است. حدادی ۱۳.۵ امتیاز، ۱۱.۸ ریباند و ۵.۵ پاس منجر به گل را به خود اختصاص داده است. همچنین نمره حدادی از سایت جهانی ۱۸ بوده است. در تیم فیلیپین آندری بلاچه با نمره ۱۶.۸، ریباند ۹.۳ و ۳.۰ پاس منجر به گل در دیدارهای گذشته این آمار را از خود به جای گذاشته است. همچنین نمره بلاچه از سایت جهانی ۱۷.۰ بوده است.

جام جهانی بسکتبال چبن -تیم ملی بسکتبال ایران

در عملکرد تیمی نیز ایران آمار بهتری از خود به جای گذاشته است. میانگین امتیاز ایران ۷۱ است و میانگین امتیاز فیلیپین ۶۹.۳. اما در ریباند دو تیم به هم نزدیک هستند. ایران در آمار ریباند ۳۴.۸ است و فیلیپین ۳۸.۲. در پرتاب دو امتیازی تیم فیلیپین آمار بهتری دارد و ۴۸.۱ در برابر آمار ۴۷.۳ ایران است. اما در پرتاب ۳ امتیازی آمار ایران به مراتب بهتر است. آمار پرتاب ۳ امتیازی ایران ۴۰.۰ درصد است و امار پرتاب ۳ امتیازی فیلیپین ۲۱.۶. همچنین در پرتاب آزاد آمار فیلیپین ۷۵.۴ است و آمار ایران ۶۴.۷ است.این دیدار فردا در ورزشگاه ووسانگ اسپورت آرنا برگزار می شود و ساعت برگزاری آن به وقت ایران ۱۶:۳۰ است. تیم ملی بسکتبال کشورمان در صورتی می تواند به صعود فکر کند که چین در دیدار مقابل نیجریه که بازی آسانی نیز ندارد شکست را متحمل شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *